19

53 2 0
                                    

Tw-vomiting food, sickness, mentions of previous deaths from illness

⌇⟟⌖ ⋔⍜⋏⏁⊑⌇ ⊑⏃⎅ ⌿⏃⌇⌇⟒⎅. ⍀⏃⋏⏚⍜⍜ ⍙⏃⌇ ☌⟒⏁⏁⟟⋏☌ ⏚⟒⏁⏁⟒⍀ ⏃⏁ ⟒⋏☌⌰⟟⌇⊑, ⏁⎍⏚⏚⍜ ⍙⏃⌇ ⎎⌰⎍⟒⋏⏁ ⟟⋏ ⍀⟒⏃⎅⟟⋏☌ ⏃⋏⎅ ⍙⍀⟟⏁⟟⋏☌ ⟒⋏⎅⟒⍀, ⏃⋏⎅ ⍙⟟⌰⏚⎍⍀ ⍙⏃⌇ ⌇⏁⟟⌰⌰ ⌰⟒⏃⍀⋏⟟⋏☌ ⊑⍜⍙ ⏁⍜ ⌇⌿⟒⏃☍ ⟟⏁ ⍙⟟⏁⊑ ⌇☊⍜⏁⏁ ⟟⋏ ⌇⟒☊⍀⟒⏁. ⌿⊑⟟⌰ ⏃⋏⎅ ⏁⟒☊⊑⋏⍜ ⊑⏃⎅ ⌰⟒⎎⏁ ⏁⍙⟟☊⟒ ⍜⋏ ⏁⍙⍜ ⎅⏃⊬ ⌰⍜⋏☌ ⏁⍀⟟⌿⌇, ☊⏃⎍⌇⟟⋏☌ ⋔⎍⌰⏁⟟⌿⌰⟒ ⎎⟟☌⊑⏁⌇ ⏚⟒⏁⍙⟒⟒⋏ ⏁⊑⟒⋔ ⏃⋏⎅ ⌇☊⍜⏁⏁.

⏁⊑⟒ ⊑⍜⎍⌇⟒ ⍙⏃⌇ ⏁⟒⋏⌇⟒, ⍙⟟⏁⊑ ⌇⍜ ⋔⏃⋏⊬ ⋏⟒⍙ ⏁⊑⟟⋏☌⌇, ⏚⎍⏁ ⏁⊑⟒⊬ ⌇⏁⟟⌰⌰ ⏁⍀⟟⟒⎅ ⏁⍜ ☍⟒⟒⌿ ⏁⊑⟟⋏☌⌇ ⌿⟒⏃☊⟒⎎⎍⌰.

⌇☊⍜⏁⏁ ⊑⏃⌇⋏'⏁ ⏚⟒⟒⋏ ⏃⏚⌰⟒ ⏁⍜ ⎎⟟⋏⎅ ⏃⋏⊬ ⏁⟟⋔⟒ ⏁⍜ ☌⍜ ⏁⍜ ⏁⊑⟒ ⟒⋏⎅ ⍀⟒☊⟒⋏⏁⌰⊬, ⏃⋏⎅ ⏃⌇ ⏃ ⍀⟒⌇⎍⌰⏁ ⍀⏃⋏⏚⍜⍜ ⊑⏃⎅ ⌇⏁⏃⍀⏁⟒⎅ ⟒⏃⏁⟟⋏☌ ⏁⊑⟒ ⌇⏃⋔⟒ ⏃⌇ ⟒⎐⟒⍀⊬⍜⋏⟒ ⟒⌰⌇⟒. ⊑⟒ ⎅⟟⎅⋏'⏁ ⋔⟟⋏⎅, ⊑⟒ ⎅⟟⎅⋏'⏁ ⍙⏃⋏⏁ ⏁⍜ ⋔⏃☍⟒ ⌇☊⍜⏁⏁ ⎅⍜ ⋔⍜⍀⟒ ⍙⍜⍀☍ ⟊⎍⌇⏁ ⎎⍜⍀ ⊑⟟⋔. ⏁⊑⍜⎍☌⊑ ⎎⍜⍀ ⌇⍜⋔⟒ ⍀⟒⏃⌇⍜⋏ ⊑⟒ ⊑⏃⎅ ⌇⏁⏃⍀⏁⟒⎅ ⎎⟒⟒⌰⟟⋏☌ ⌇⟟☊☍⌰⊬.

⌇⍜⋔⟒⏁⊑⟟⋏☌ ⊑⟒ ⏃⋏⎅ ⌇☊⍜⏁⏁ ⎅⟟⎅⋏'⏁ ☍⋏⍜⍙-⎅⟟⎅⋏'⏁ ⍀⟒⋔⟒⋔⏚⟒⍀-⍙⏃⌇ ☊⊑⍜⍀⎍⌇ ⎎⍀⎍⟟⏁ ⊑⟒⌰⎅ ⋏⎍⏁⍀⟟⟒⋏⏁⌇ ⍜⋏⌰⊬ ⎎⍜⎍⋏⎅ ⟟⋏ ⎎⍜⍜⎅ ⎎⍀⍜⋔ ⏁⊑⟒ ⟒⋏⎅. ⋏⎍⏁⍀⟟⟒⋏⏁⌇ ⟒⋏⎅⟒⍀⋔⟒⋏ ⋏⟒⟒⎅⟒⎅.

⋏⍜⍙ ⟟⏁ ⍙⏃⌇ ⌰⎍⋏☊⊑, ⏃⋏⎅ ⍀⏃⋏⏚⍜⍜ ⍙⏃⌇ ⍙⏃⌰☍⟟⋏☌ ⏚⟒⌇⟟⎅⟒ ⊑⟟⌇ ⏁⍙⍜ ⎎⍀⟟⟒⋏⎅⌇ ⏃⌇ ⏁⊑⟒⊬ ⎅⟒⌇☊⟒⋏⎅⟒⎅ ⏁⊑⟒ ⌇⏁⏃⟟⍀⌇. ⊑⟟⌇ ⊑⏃⋏⎅⌇ ⊑⏃⎅ ⌇⏁⏃⍀⏁⟒⎅ ⌇⊑⏃☍⟟⋏☌ ⏃ ⎎⟒⍙ ⎅⏃⊬⌇ ⏃☌⍜, ⏃⋏⎅ ⊑⟒ ⌇⟒⟒⋔⟒⎅ ⏁⍜ ⎎⍜⍀☌⟒⏁ ⋔⍜⍀⟒ ⏁⊑⏃⋏ ⏚⟒⎎⍜⍀⟒. ⊑⟒ ⎎⟒⌰⏁ ⌰⟟☌⊑⏁-⊑⟒⏃⎅⟒⎅, ⎅⟟⋉⋉⊬, ⋏⏃⎍⌇⟒⍜⎍⌇. ⊑⟒ ⌇⏃⏁ ⎅⍜⍙⋏ ⏃⏁ ⏁⊑⟒ ⏁⏃⏚⌰⟒ ⏃⋏⎅ ⌰⍜⍜☍⟒⎅ ⏁⍜ ⏁⊑⟒ ⌿⌰⏃⏁⟒ ⟟⋏ ⎎⍀⍜⋏⏁ ⍜⎎ ⊑⟟⋔. ⏚⟒⟒⎎, ⏁⍜⋔⏃⏁⍜, ⍀⟟☊⟒, ⏃⋏⎅-⍙⊑⏃⏁ ⍙⏃⌇ ⏁⊑⏃⏁ ☌⍀⟒⟒⋏ ⏁⊑⟟⋏☌ ☊⏃⌰⌰⟒⎅ ⏃☌⏃⟟⋏? ⏁⎍⏚⏚⍜ ⏁⍜⌰⎅ ⊑⟟⋔, ⍀⟟☌⊑⏁? ⏃⌇⌿⏃⍀⏃☌⎍⌇?

"Ranboo?" ⊑⟒ ⌰⍜⍜☍⟒⎅ ⎍⌿ ⏃⌇ ⊑⟒ ⊑⟒⏃⍀⎅ ⌿⊑⟟⌰ ⌇⌿⟒⏃☍⟟⋏☌ ⏁⍜ ⊑⟟⋔. "Are you alright, mate?"

⏁⊑⟒ ⏚⍜⊬ ⋏⍜⎅⎅⟒⎅. "Yes." ⊑⟒ ⌇⏃⟟⎅. ⊑⟒ ⎍⋏⎅⟒⍀⌇⏁⍜⍜⎅ ⌇⟟⋔⌿⌰⟒ ⌿⊑⍀⏃⌇⟒⌇, ⏃⋏⎅ ☊⍜⎍⌰⎅ ⌇⏃⊬ ⌇⍜⋔⟒ ⍙⍜⍀⎅⌇ ⟟⋏ ⟒⋏☌⌰⟟⌇⊑ ⏁⍜⍜. ⊑⟟⌇ ⏃☊☊⟒⋏⏁ ⍙⏃⌇ ⏁⊑⟟☊☍ ⏁⊑⍜⎍☌⊑, ⌇⍜ ⌇⍜⋔⟒⏁⟟⋔⟒⌇ ⟟⏁ ☊⍜⎍⌰⎅ ⏚⟒ ⎅⟟⎎⎎⟟☊⎍⌰⏁ ⏁⍜ ⎍⋏⎅⟒⍀⌇⏁⏃⋏⎅ ⊑⟟⋔.

"You look ill." ⍙⟟⌰⏚⎍⍀ ☊⍜⋔⋔⟒⋏⏁⟒⎅ ⏃⌇ ⊑⟒ ⏃⏁⟒.

⍀⏃⋏⏚⍜⍜ ⌇⊑⍜⍜☍ ⊑⟟⌇ ⊑⟒⏃⎅. ⊑⟟⌇ ⎐⟟⌇⟟⍜⋏ ⍙⏃⌇ ☌⍀⍜⍙⟟⋏☌ ⍙⍜⍀⌇⟒ ⏃⋏⎅ ⍙⍜⍀⌇⟒. ⟟⏁ ⍙⏃⌇ ☊⌰⍜⎍⎅⊬ ⏃⍀⍜⎍⋏⎅ ⏁⊑⟒ ⟒⎅☌⟒⌇, ⏃⋏⎅ ⍙⟟⌰⌰'⌇ ⎐⍜⟟☊⟒ ⌇⍜⎍⋏⎅⟒⎅ ⏃⌇ ⏁⊑⍜⎍☌⊑ ⟟⏁ ⍙⟒⍀⟒ ⎍⋏⎅⟒⍀⍙⏃⏁⟒⍀. ⊑⟒ ⌿⟟☊☍⟒⎅ ⎍⌿ ⊑⟟⌇ ☍⋏⟟⎎⟒ ⏃⋏⎅ ⎎⍜⍀☍, ☊⎍⏁ ⏃ ⌿⟟⟒☊⟒ ⎎⍀⍜⋔ ⏁⊑⟒ ⋔⟒⏃⏁, ⏃⋏⎅ ⏃⏁⟒ ⟟⏁. ⊑⟒ ⌿⏃⎍⌇⟒⎅ ⏃⋏⎅ ⌇⊑⎍⏁ ⊑⟟⌇ ⟒⊬⟒⌇ ⏁⟟☌⊑⏁⌰⊬ ⏃⌇ ⟟⏁ ⋔⏃⎅⟒ ⊑⟟⌇ ⌇⏁⍜⋔⏃☊⊑ ☊⊑⎍⍀⋏.

⊑⟟⌇ ⋏⏃⎍⌇⟒⏃ ⌇⟒⟒⋔⟒⎅ ⏁⍜ ⏚⟒☊⍜⋔⟒ ⊑⟟⌇ ⟒⋏⏁⟟⍀⟒ ⏚⟒⟟⋏☌, ⟟⏁ ⎎⟒⌰⏁ ⌇⍜ ⌇⏁⍀⍜⋏☌.

"Ran-"

⌰⍜⋏☌ ⍙⏃⊬ ⎎⍀⍜⋔ ⊑⍜⋔⟒Where stories live. Discover now