11

42 1 0
                                    

Tw-panic

⍀⏃⋏⏚⍜⍜ ⌇⏃⏁ ⋏⟒⌖⏁ ⏁⍜ ⏁⊑⟒ ⌇⋔⏃⌰⌰ ⏚⍜⌖ ⋏⟒⍀⎐⍜⎍⌇⌰⊬, ☍⋏⍜☊☍⟟⋏☌ ⌰⟟☌⊑⏁⌰⊬ ⍜⋏ ⟟⏁. "⏁⎍⏚⏚⍜? ☊⏃⋏ ⊬⍜⎍ ⊑⟒⏃⍀ ⋔⟒?" ⊑⟒ ☌⍜⏁ ⋏⍜ ⍀⟒⌇⌿⍜⋏⌇⟒, ⍙⊑⟟☊⊑ ⌇☊⏃⍀⟒⎅ ⊑⟟⋔ ⟒⎐⟒⋏ ⋔⍜⍀⟒. "⌇☊⍜⏁⏁!!" ⊑⟒ ⌇☊⍀⟒⏃⋔⟒⎅ ⏃⌇ ⌰⍜⎍⎅⌰⊬ ⏃⌇ ⊑⟒ ☊⍜⎍⌰⎅. "⌇☊⍜⏁⏁ ⊑⟒⌰⌿!!"

⊑⟒ ⊑⟒⏃⍀⎅ ⏁⊑⍀⟒⟒ ⌿⏃⟟⍀⌇ ⍜⎎ ⎎⍜⍜⏁⌇⏁⟒⌿⌇ ⍀⎍⋏⋏⟟⋏☌ ⎍⌿ ⏁⊑⟒ ⌇⏁⏃⟟⍀⌇ ⏃⋏⎅ ⏁⎍⍀⋏⟒⎅ ⏁⍜ ⏁⊑⟒ ⎅⍜⍜⍀ ⍙⟟⏁⊑ ⏁⟒⏃⍀⌇ ⟟⋏ ⊑⟟⌇ ⟒⊬⟒⌇. ⊑⟒ ⎅⟟⎅⋏'⏁ ⍙⏃⋏⏁ ⏁⍜ ⌰⍜⍜⌇⟒ ⊑⟟⌇ ⋏⟒⍙ ⎎⍀⟟⟒⋏⎅, ⊑⟒ ⎅⟟⎅⋏'⏁ ⎍⋏⎅⟒⍀⌇⏁⏃⋏⎅ ⍙⊑⏃⏁ ⍙⏃⌇ ☌⍜⟟⋏☌ ⍜⋏. ⍙⊑⏃⏁ ⊑⏃⎅ ⊑⏃⌿⌿⟒⋏⟒⎅?

⌇☊⍜⏁⏁ ⍀⎍⌇⊑⟒⎅ ⟟⋏⏁⍜ ⏁⊑⟒ ⍀⍜⍜⋔, ⎎⍜⌰⌰⍜⍙⟒⎅ ⏚⊬ ⏁⟒☊⊑⋏⍜ ⏃⋏⎅ ⌿⊑⟟⌰. "⍙⊑⏃⏁'⌇ ⍙⍀⍜⋏☌ ⍀⏃⋏⏚⍜⍜, ⏃⍀⟒ ⊬⍜⎍ ⊑⎍⍀⏁?!"

"Where's Tubbo?!"

"What was Ranboo screaming about?!"

"⏁⎍⏚⏚⍜, ⊑⟒ ⌰⍜☊☍⟒⎅ ⊑⟟⋔⌇⟒⌰⎎ ⟟⋏⌇⟟⎅⟒ ⊑⟟⌇ ⏚⍜⌖, ⌰⟟☍⟒ ⟒⌰⟟⍜⌇. ⍙⊑⏃⏁ ⎅⍜ ⍙⟒ ⎅⍜?" ⌇☊⍜⏁⏁ ⌇⏁⟟⌰⌰⟒⎅ ⎎⍜⍀ ⏃ ⋔⍜⋔⟒⋏⏁ ⏃⌇ ⊑⟒ ⏁⍜⍜☍ ⏃ ⋔⍜⋔⟒⋏⏁ ⏁⍜ ⍀⟒⋔⟒⋔⏚⟒⍀ ⍙⊑⍜ ⍀⏃⋏⏚⍜⍜ ⍙⏃⌇ ⏁⏃⌰☍⟟⋏☌ ⏃⏚⍜⎍⏁. "⍜⊑, ⍀⏃⋏⏚⍜⍜... ⟟⏁'⌰⌰ ⏚⟒ ⏃⌰⍀⟟☌⊑⏁." ⊑⟒ ⍀⟒⏃⌇⌇⎍⍀⟒⎅. "⟒⌰⟟ ⍙⏃⌇... ⌇⟟☊☍. ⏁⊑⟒⊬ ⍙⟒⍀⟒ ⎅⊬⟟⋏☌, ⍙⟒ ⋏⟒⎐⟒⍀ ⏁⍜⌰⎅ ⊬⍜⎍, ⊬⍜⎍ ⍙⟒⍀⟒ ⏁⍜⍜ ⊬⍜⎍⋏☌, ⏚⎍⏁ ⏁⊑⟒⊬ ⎅⟟⟒⎅ ⏚⟒⎎⍜⍀⟒ ⏁⊑⟒⊬ ⍙⟒⋏⏁ ⟟⋏⏁⍜ ⏁⊑⟒ ⏚⍜⌖... ⏁⎍⏚⏚⍜ ⟟⌇ ⎎⟟⋏⟒. ⊑⟒'⌇ ⊑⟒⏃⌰⏁⊑⊬. ⎅⍜ ⊬⍜⎍ ⌇⟒⟒ ⏁⊑⟒ ☊⍜⌰⍜⍀ ⍜⎎ ⏁⊑⟒ ⏚⍜⌖?"

⍀⏃⋏⏚⍜⍜ ⏁⎍⍀⋏⟒⎅ ⏁⍜ ⏁⊑⟒ ⏚⍜⌖. "⟟⏁'⌇ ☌⍀⟒⟒⋏." ⊑⟒ ⌇⏃⟟⎅. ⊑⟒ ⎅⟟⎅⋏'⏁ ☍⋏⍜⍙ ⍙⊑⏃⏁ ⏁⊑⏃⏁ ⊑⏃⎅ ⏁⍜ ⎅⍜ ⍙⟟⏁⊑ ⏃⋏⊬⏁⊑⟟⋏☌.

"⟒⌖⏃☊⏁⌰⊬, ⏃⋏⎅ ⟟⏁'⌇ ⏃ ⎅⏃⍀☍ ☌⍀⟒⟒⋏, ⏃ ⊑⟒⏃⌰⏁⊑⊬ ☌⍀⟒⟒⋏. ⟒⌰⟟'⌇ ⍙⏃⌇ ⏃ ⎐⟒⍀⊬ ⌿⏃⌰⟒ ⏃⋏⎅ ⏁⟟⋏⏁⟒⎅ ⊬⟒⌰⌰⍜⍙ ⌿⎍⍀⌿⌰⟒, ⍙⊑⟟☊⊑ ⍙⏃⌇ ⋏⍜⏁ ⍜☍⏃⊬."

⍀⏃⋏⏚⍜⍜ ⎎⎍⍀⍀⍜⍙⟒⎅ ⊑⟟⌇ ⏚⍀⍜⍙⌇. "⏃⍀⟒ ⊬⍜⎍ ⌇⎍⍀⟒?"

⌇☊⍜⏁⏁ ⋏⍜⎅⎅⟒⎅. "⟟⏁ ⍙⏃⌇ ☊⍜⋔⋔⍜⋏ ⟟⋏ ⏁⊑⟒ ⌇⊑⎍⌰☍ ⌿⍜⌿⎍⌰⏃⏁⟟⍜⋏, ⟟ ⌇⏃⍙ ⏃⋏⎅ ⊑⟒⏃⍀⎅ ⍜⎎ ⟟⏁ ⍀⏃⏁⊑⟒⍀ ⍜⎎⏁⟒⋏ ⎍⋏⏁⟟⌰ ⏁⊑⟒⊬ ⎎⍜⎍⋏⎅ ⏃ ☊⎍⍀⟒ ⎎⍜⍀ ⟟⏁. ⌇⊑⎍⌰☍⌇ ⏁⊑⏃⏁ ⍙⟒⍀⟒ ⊑⟒⏃⌰⏁⊑⊬ ⍙⍜⎍⌰⎅ ⎍⌇⎍⏃⌰⌰⊬ ☌⍜ ⟟⋏⏁⍜ ⏁⊑⟒⟟⍀ ⏚⍜⌖⟒⌇ ⏁⍜ ⍀⟒⌇⏁ ⟒⎐⟒⍀⊬ ⋏⍜⍙ ⏃⋏⎅ ⏁⊑⟒⋏, ⟟⎎ ⌇⌰⟒⟒⌿ ⍙⏃⌇⋏'⏁ ⟒⋏⍜⎍☌⊑. ⊬⍜⎍ ⊑⏃⎐⟒ ⋏⍜⏁⊑⟟⋏☌ ⏁⍜ ⍙⍜⍀⍀⊬ ⏃⏚⍜⎍⏁, ⟟ ⌿⍀⍜⋔⟟⌇⟒. ⟟⎎ ⏃⋏⊬⏁⊑⟟⋏☌ ⊑⟒ ⟊⎍⌇⏁ ⋏⟒⟒⎅⟒⎅ ⏃ ⏚⍀⟒⏃☍."

⍀⏃⋏⏚⍜⍜ ⌇⏁⟟⌰⌰ ⍙⏃⌇ ⌇☊⏃⍀⟒⎅ ⏚⎍⏁ ⋏⍜⏁ ⏃⌇ ⏚⏃⎅ ⏃⌇ ⏚⟒⎎⍜⍀⟒. "⍜⊑..." ⊑⟒ ⏁⎍⍀⋏⟒⎅ ⏚⏃☊☍ ⏁⍜ ⏁⎍⏚⏚⍜ ⏃⋏⎅ ⍀⎍⏚⏚⟒⎅ ⏁⊑⟒ ⏁⟒⏃⍀⌇ ⎎⍀⍜⋔ ⊑⟟⌇ ⟒⊬⟒⌇. "⍙⊑⟒⋏ ⍙⟟⌰⌰ ⊑⟒ ☊⍜⋔⟒ ⍜⎍⏁?"

⌇☊⍜⏁⏁ ⌇⟟☌⊑⟒⎅. "⏁⊑⏃⏁, ⟟'⋔ ⋏⍜⏁ ⌇⎍⍀⟒ ⏃⏚⍜⎍⏁. ⟟⏁ ☊⏃⋏ ⏚⟒ ⊑⍜⎍⍀⌇, ⎅⏃⊬⌇, ⍙⟒⟒☍⌇, ⋔⍜⋏⏁⊑⌇, ⟒⎐⟒⋏ ⊬⟒⏃⍀⌇. ⍙⟒'⌰⌰ ⟊⎍⌇⏁ ⊑⏃⎐⟒ ⏁⍜ ⍙⏃⟟⏁ ⏃⋏⎅ ⌇⟒⟒. ⏁⍀⎍⌇⏁ ⊑⟟⋔, ⍜☍⏃⊬ ⍀⏃⋏⏚⍜⍜?"

⏁⊑⟒ ⊬⍜⎍⋏☌ ⌿⍀⟟⋏☊⟒ ⍀⟒⌿⌰⟟⟒⎅ ⍙⟟⏁⊑ ⏃ ⌇⟟⋔⌿⌰⟒ ⋏⍜⎅. "☊⏃⋏ ⟟ ⌇⏁⏃⊬ ⎍⌿ ⊑⟒⍀⟒ ⏁⍜ ⟒⏃⏁?" ⊑⟒ ⏃⌇☍⟒⎅ ☌⎍⟟⟒⏁⌰⊬, ⏃⌰⍀⟒⏃⎅⊬ ⍀⟒⌿⍜⌇⟟⏁⟟⍜⋏⟟⋏☌ ⊑⟟⋔⌇⟒⌰⎎ ⌇⍜ ⊑⟒ ⍙⏃⌇ ⌇⏃⏁ ⋏⟒⌖⏁ ⏁⍜ ⏁⎍⏚⏚⍜'⌇ ⏚⍜⌖.

⌇☊⍜⏁⏁ ⋏⍜⎅⎅⟒⎅. "⟊⎍⌇⏁ ⋔⏃☍⟒ ⌇⎍⍀⟒ ⊬⍜⎍ ☌⟒⏁ ⌇⍜⋔⟒ ☌⍜⍜⎅ ⍀⟒⌇⏁ ⏁⍜⍜, ⍜☍⏃⊬? ⟒⎐⟒⋏ ⟟⎎ ⊬⍜⎍'⍀⟒ ⍙⍜⍀⍀⟟⟒⎅ ⊬⍜⎍ ⋏⟒⟒⎅ ⏁⍜ ⏁⏃☍⟒ ☊⏃⍀⟒ ⍜⎎ ⊬⍜⎍⍀⌇⟒⌰⎎."

"⟟ ⍙⟟⌰⌰."

⌇☊⍜⏁⏁ ⌇⟟☌⊑⟒⎅ ☌⎍⟟⟒⏁⌰⊬ ⏃⋏⎅ ⍀⏃⋏⏚⍜⍜ ⌰⟟⌇⏁⟒⋏⟒⎅ ⏃⌇ ⊑⟒ ⌇⌿⍜☍⟒ ⏁⍜ ⏁⊑⟒ ⍜⏁⊑⟒⍀ ⏁⍙⍜ ⟟⋏ ⏁⊑⟒ ⍀⍜⍜⋔. "Tubbo is fine, Ranboo is going to stay up here with him. I can explain what's going on with him if we go downstairs."

⏁⊑⟒ ⏁⊑⍀⟒⟒ ⏃⎅⎍⌰⏁⌇ ⌰⟒⎎⏁ ⏁⊑⟒ ⍀⍜⍜⋔ ⏃⋏⎅ ⍀⏃⋏⏚⍜⍜ ⌿⎍⌰⌰⟒⎅ ⏃ ⎎⍀⎍⟟⏁ ⍜⎍⏁ ⍜⎎ ⏁⊑⟒ ⏚⏃☌. ⊑⟒ ⌰⍜⍜☍⟒⎅ ⏃⏁ ⟟⏁ ⎎⍜⍀ ⏃ ⋔⍜⋔⟒⋏⏁ ⏚⟒⎎⍜⍀⟒ ⏁⏃☍⟟⋏☌ ⏃ ⌇⋔⏃⌰⌰ ⏚⟟⏁⟒.

⏁⊑⟟⋏☌⌇ ⍙⍜⎍⌰⎅ ⏚⟒ ⍜☍⏃⊬, ⏁⊑⟒⊬ ⊑⏃⎅ ⏁⍜ ⏚⟒. "⌿⌰⟒⏃⌇⟒ ☊⍜⋔⟒ ⏚⏃☊☍, ⌰⟟⏁⏁⌰⟒ ⌇⊑⎍⌰☍."

⌰⍜⋏☌ ⍙⏃⊬ ⎎⍀⍜⋔ ⊑⍜⋔⟒Where stories live. Discover now