♢18

927 91 20
                                    

Taehyung
Jin
Konuşmamız lazım
Acilen

Jin
Pardon?
Konuşmamız mı lazım

Taehyung
Evet lütfen Jin

Jin
Gelemem ben
Seninle konuşamamda
Hem sen ne istiyorsun hala benden
Sadece hayatımdan defolup gidemez misin?

Taehyung
Biraz
Sadece biraz konuşacağız
Buna ihtiyacım var

Jin
|Ne oldu ki
|Neden böyle konuşuyorsun
Beni ilgilendirmiyor

Taehyung
Ama Jin
Böyle deme
|Hadi ama ya
Lütfen sadece birazcık konuşacağız

Jin
Hala benimle konuşmak istediğini anlayamıyorum Tae.
Seni görmek istemediğimi de söylemiştim önceden
Hatırlarsan
Hala neden yazıyorsun
|Böyle yaparsan ben seni nasıl unutacağım

Taehyung
Seni seviyorum çünkü
Ve sana ihtiyacım var
|Bunların hepsi gerçek duygularım Jin

Jin
|Benimde sana ihtiyacım var
|Ama olmamalı
Peki
Konuşalım ama sadece biraz

Tae
|LAN
|Konuşacağız yani
Tamam sadece biraz
Ben sizin evin önündeyim bekliyorum

Jin
|Ne? Burada mıydın?
Tamam


Telefonu cebine atıp odasından çıktı Seokjin. Merdivenlere yönelip aşağıya indi ama Jimin'i evde görmeyi beklemiyordu. O bugün Yoongi'yle buluşmayacak mıydı?

Yavaş adımlarla koltukta sırtı görünen arkadaşına doğru ilerledi. Önüne geçtiğinde onun uyuduğunu farketti. Ne yani uyuyakalmış mıydı? Uyandırmaya karar verdi fakat daha ona dokunmadan elini geri çekti.

Taehyung kapının önündeydi.

Bunu unutmuştu. Taehyung buradayken Jimin'i uyandırması pek iyi olmazdı. Bu yüzden vazgeçti ve yavaş adımlarla, arkadaşını uyandırmamaya dikkat ederek uzaklaştı.

Kapıyı açtığı an da Taehyung'u karşısında görünce afalladı. Evet kesinlikle ve iyi ki Jimin'i uyandırmamıştı. Yoksa cidden kötü şeyler olurdu. Kesinlikle Jimin çıldırdı. Jin şaşkın bakışlarını çekip, arkasında kalan kapıyı yavaşça kapattı ve gözlerini Taehyung'un gözlerine çıkardı. Taehyung'da ona bakıyordu.

İkili birbirlerine uzunca bir süre bakmış, ardından bu sessizlik Jin'in sesiyle bozulmuştu. "Hadi konuş ne konuşacaksan" Sakin bir sesle konuşmuştu. Bir an önce konuşup içeri girmek istiyordu. Onu görmek istediği pek söylenemezdi.

Taehyung derin bir nefes verdi. Seokjin'le hiç konuşmuyorlardı ve bu onu çok üzüyordu. "Bunu neden yaptın Jin?" Taehyung'un sorusuyla birlikte Seokjin tekrardan şaşkına döndü.

Ona ne yapmıştı ki? Üstelik neyden bahsettiğini bile anlamamıştı. Böyle bir soru sorması çok saçmaydı. Birbirleriyle konuşmuyorlardı bile, Seokjin ona ne yapmış olabilirdi ki?

"Ne diyorsun sen ya?" Seokjin kaşlarını çatarak ona bakarken Taehyung ellerini cebine sıkıştırdı. "O çocukla sevgili felan değilmişsin" dedi sonrada.

Seokjin bir yeni şok daha yaşamıştı. Bunu nasıl öğrenmişti anlayamadı. Jaebum'dan başka kimseden öğrenemezdi. Bu da demek oluyor ki Jaebum söylemişti. Fakat Jaebum'un söylemesi saçmaydı. Zaten Seokjin'i hep sahipleniyordu, şimdi gidip Taehyung'a neden bu gerçeği söylesin ki?

UGLY #Taejin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin