♢7

1K 105 76
                                    

(Medya - Taejin🍁)
Kaydırıp medyadaki güzel şarkı eşliğinde okuyabilirsiniz.

İyi Okumalar🌼

"Az bir zaman kaldı Jimin." dedi Jin elindeki kahveden bir yudum daha alırken. Teneffüs zili çalmıştı. Jin ve Jimin ise kantinde oturmaya karar vermişlerdi.

"Evet çok az bir zaman kaldı. Taehyung'la çalışmalar iyi gidiyordur umarım." Jimin'in söyledikleriyle kafasını salladı Jin. "Evet iyi gidiyor. Aslına bakarsan çok heyecanlıyım"

Jimin kaş göz işaretleriyle Jin'in arkasını gösteriyordu. Jin meraklanıp arkasına döndü. Taehyung, Jungkook ve yanlarındaki 2 kişiyle buradaydı. Aslında yanındakileri ilk defa görüyordu Jin. Jungkook'u biliyordu tabi ama diğer 2 kişiyi daha önce yanında hiç görmemişti. Taehyung onlara birşey söyledikten sonra Jin'in olduğu tarafa doğru yürümeye başladı.Diğer arkadaşları ise başka bir masaya doğru gidip, oturmuşlardı. Jin, Taehyung'un buraya doğru gelmesiyle tekrar önüne döndü.

Jimin, "Sevgilin geliyor" deyince Jin susması için işaret verdi. Taehyung masaya geldiğinde Jin'in gözlerini kapattı. "Bil bakalım kimim ben?" Jimin bu olana göz devirirken Jin gülümsedi. "Hım. Bir düşünelim. Sen benim sevgilim olmalısın." Taehyung ellerini Jin'in gözlerinden çekti. "Düşünmene bile gerek yoktu aslında."

"Sadece şaka yapıyordum." dedi Jin gülümseyerek. Taehyung ise Jin'in yanındaki sandalyeye oturdu. Jimin'in pek Taehyung'a ısındığı söylenemezdi. Arkadaşına yaptıklarını unutamıyordu. Bu sebeple de Taehyung'la fazla konuşmuyordu.

"Siz oturun benim işlerim var kütüphanede." Dedi Jimin. Daha sonra da ayağa kalktı. "Ne işin vardı ki? Az önce gidelim dedim hayır dedin ya" Jimin, Jin'in sözleriyle yapabildiği en sert bakışlarını ona gönderdi. "Vardı işte. Şimdi aklıma geldi" diyip ardından da hemen uzaklaştı. Jin, aniden Jimin'in gitmesiyle arkasından bakmaya başladı.

"Bence benden kaçıyor" Taehyung'un konuşmasıyla ona doğru döndü Jin. "Ha?" Taehyung ayağa kalktı. "Arkadaşın beni pek sevmiyor heralde" Aslında Taehyung haklıydı. Jimin ona pek haz etmezdi. "Şey-" Jin daha konuşmadan Taehyung yeniden konuşmaya başladı. "Bizim masaya geçelim istersen. Seni arkadaşlarımla da tanıştırmış olurum"

Jin de ayağa kalkıp, Taehyung'un omuzlarının üstünden çaprazlarında bulunan masaya doğru bakmaya başladı. Daha sonra Taehyung'a doğru dönüp "onlar arkadaşların mı?" diye sordu Jin.

Taehyung kafa salladı. "Hıhı. Gel sende oturalım onlarla. Eğer gitmek istemezsen burada otururuz." Jin hemen konuşup "Hayır. Gidelim sıkıntı yok" deyince Taehyung, Jin'in elini tutup masaya doğru yürümeye başladı. Masaya geldiklerinde Jungkook gülümseyip, "Hoşgeldin Jinnie otur şöyle" diyerek önündeki sandalyeyi gösterdi. Jin de gülümseyerek gösterdiği yere oturdu. Hemen yanına da Taehyung oturdu.

"Selam. Ben Yugyeom." Diyerek elini uzattı. Jin de uzatılan eli sıkarken konuştu. " Ben de Jin. Memnun oldum" Yugyeom "Biliyorum zaten" deyince Jin şaşkınlıkla ona baktı. Taehyung, Yugyeom'a kaş göz işareti yaparken Yugyeom konuştu. "Şey yani. Memnun oldum bende." Jin ona hala bakmaya devam edince Taehyung'da Yugyeom'un yanında oturan arkadaşını tanıtmaya başladı.

"Hayatım. Bu da Yoongi." Demesiyle Jin sonunda gözlerini Yugyeom'dan çekebilmişti. Kafasını hafif sallayarak "memnun oldum" derken Yoongi de kafasıyla onaylamıştı...

♢♢♢♢♢♢

*Boş yapanlar kulübü*

Taehyung
Jinnie
Sevgilim

Yugyeom
Ne diyon la salak
Ne Jinniesi?

Yoongi
Özele yazacağına gruba yazmış mal

Taehyung
Aman yanlışlıkla oldu ya
Ve sen Yugyeom
Sabah senin yüzünden yakalanıyorduk

Yugyeom
Nasıl ya?
Naptım ki ben?

Jungkook
Jin sana adını söylerken
Sen de ona
Biliyorum zaten
Dedin ya

Hoseok
Nasıl ya?
Siz ne zaman konuştunuz Jin'le

Jungkook
Sen sevgilinle otururken Hyung

Taehyung
Tmm ya benim Jin'le konuşmam lazım
Sonra konuşuruz.
(Taehyung çevrimdışı, 20.12)

Hoseok
Hemen gitti bu da.
Neyse
Anlatın neler konuştunuz

Jungkook
Hiç
Öylesine konuştuk.

Yugyeom
Biz de tanıştık
O kadar

Yoongi
Ayn

Hoseok
Bu kadsr mı
Taehyung, senin yüzünden yakalandık deyince
Birşeyler oldu sandım

Yugyeom
Yok ya
Herşeyi abartıyor salak.

Jungkook
Aman siz onu bunu boşverin
Taehyung ilk başlarda hep itiraz edip söyleniyordu
Ama son günlerde
Hiç söylenmiyor sizce de tuhaf değil mi

Yoongi
Konuyu niye değiştiriyorsun
Hem ne demek söylenmiyor

Hoseok
Nasıl yani

Jungkook
Hadi bir iddiaya girelim

Yugyeom
Ne iddiası

Hoseok
Jungoo
Evladım sen iyi misin?

Jungkook
Bence ilerleyen zamanlarda
Taehyung, Jine gerçekten aşık olacak
Sizce?

Yoongi
Ne diyon la sen?
Bizim Taehyung mu
Jin' e aşık olacak?
Güleyim bari

Hoseok
Cidden Jungkook
Şu an çok saçmaladın
Taehyung ve Jin'den bahsediyoruz
Sonuçta

Yugyeom
Aslında gerçekten sevgili olabilirlerdi.
Ama Taehyung ona gerçekten aşık olur mu olmaz mı
Orasını bilemiyorum

Jungkook
Tamam haklısınız
Taehyung'dan aşık olmasını pek beklemeyiz
Ama
Olmayacak diye birşey yok sonuçta

Yoongi
Jungkook'un kafasına kesinlikle saksı düşmüş diyenler

Hoseok
Kesin 👌

Yugyeom
+1

Jungkook
Ulan. eğer dediklerim çıkarsa
Hepinizden en az 7.000 won alırım
1 ay sonunda bu ikisi çıkacaklar bundan eminim

Yoongi
Tmm lan
Eğer sen kaybedersen
Etek giyip okulu tam 10 kez turlamazsan
Sana da Jungkook
Demesinler

Yugyeom
Jungkook'u etekle düşünemiyorum amk ncksksnx

Hoseok
Merak etme Yugyeom
Yakın zamanda hepimiz göreceğiz

Jungkook
Geçin dalganızı
Yakında hepinizi batıracağım
Parasız kalacaksınız lan!

Burada bitirdim.
Bölümü Taehyung'ların grubu hakkında yazmak istedim.
Eğer beğenmediyseniz belirtin bir daha yazmamaya çalışırım.
Hepinize kucak dolusu sevgiler♡♡

•Şunu asla unutmayın Taejin real♡

(I Purple You💜💜)

UGLY #Taejin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin