♢3

1.2K 116 97
                                    

(Medya-Jimin🐣)

İyi Okumalar🌼

"Ben sana demiştim değil mi?" Dedi Jimin. Okul bitmiş eve dönüyorlardı. Jin seçmeleri geçmişti evet ama biri daha seçmeleri geçmişti. Bu kişi Taehyung'du. Yarışma için birlikte düet yapmalarına karar verilmişti.

"Evet demiştin Jimin ama Taehyung'la birlikte kazanacağımı söylememiştin!" dedi Jin. Yürümeye devam ediyorlardı. "Nerden biliyim ben oğlum? Hem sadece bir kişi seçilmeyecek miydi? Bu düet işi de nerden çıktı anlamış değilim."

"Evet sadece bir kişi seçilecekti. Ben de anlamadım ki" Cidden bir de düet meselesi çıkmıştı. Seokjin Taehyung'la düet yapacağını tahmin etmemişti. Jin Tae'den ne kadar uzak durmaya çalışsa, ona daha çok yaklaşıyordu...

...
Taehyung
Gereksiz
Uyudun mu la

Gereksiz
Hayır
|Yine ne var?
Ne oldu Taehyung?

Taehyung
Ben bu düet meselesinden hiç hoşlanmadım
|Senden de hoşlanmadığım gibi

Gereksiz
|Sanki ben seninle düet çıkarmaya çok meraklıyım
|Offf

Taehyung
Diyorum ki yarışmadan çekil
Vee
Bu düet meselesi de sona ersin
Ne dersin?

Gereksiz
|Neden ben çekiliyorum
|Çekilmiyorum
Neden yarışmadan çekilmemi istiyorsun Taehyung?

Taehyung
|Çünkü senin gibi bir çirkinle düet yapamam ben
|Çünkü...
Seninle şarkı felan söylemek istemiyorum
Bu yüzden
Aradan çekil gereksiz.

Gereksiz
|Sanki ben söylemek için ölüyorum
Hayır Taehyung çekilemem

Taehyung
Sen az önce
Bana hayır mı dedin!?

Gereksiz
|Taehyung
Yarışmadan çekilemem

Taehyung
Ben seninle düet felan yapmam

Gereksiz
Peki.
O zmn yarışmadan sen çekil

Taehyung
Sen bugün yürek yedin heralde
Ne dediğinin farkında mısın sen!?

Gereksiz
Kb Taehyung ama ben yarışmadan çekilemem
Lütfen benden bunu isteme
Ben yarışmadan çekilemem
(Görüldü, 22.15)

(Taehyung çevrim içi, 22.39)

Taehyung
Pekala
İkimiz de yarışmadan çekilmiyoruz
O zaman harika bir düete hazır ol
Yarın benim evde ol
Gerekli herşeyi konuşacağız

Gereksiz
Tamm
(Görüldü, 22.41)

Pekala Jin, Taehyung'un hemen kabulleneciğini düşünmemişti ama Taehyung daha fazla uzatmamıştı. Jin için iyi birşeydi. Çünkü yarışmadan çekilmek istemiyordu.

Jin odasından çıkıp salona doğru gitti. Koltuğa Jimin'in yanına oturdu. Bugün cumaydı ve cuma günleri geç saate kadar otururlardı. Sonuçta cumartesi, pazar tatildi.

"Jimin. Taehyung düet yapmamızı kabul etti" Jimin bana şaşkın gözlerle bakıyordu. "Nasıl yani? Taehyung seninle şarkı söylemek istiyor ve itiraz etmedi öyle mi?"

"Hayır. İlk başta benim yarışmadan çekilmemi söyleyip durdu. Hatta benimle birlikte düet yapmak istemediğini de söyledi ama daha sonra kabul etti ve beni yarın evine çağırdı." Dedi Jin koltukta bağdaş kurarak.

"Garip" diyip televizyonu izlemeye geri döndü Jimin. Gerçekten de çok garipti.

...
"Jungkook!!" diye bağırmıştı Taehyung. Bu akşam Jungkook'un evinde kalacaktı. Duş almak için yukarıya çıkmıştı. Jungkook ise bunu fırsat bilip Taehyung'un telefonunu kurcalamıştı. Taehyung duştan çıktıktan bir süre sonra Jungkook'un Jin'e yazdığı mesajı görünce sinirlenmişti.

"Ne var Tae?" Dedi Jungkook koltuğa Tae'nin yanına otururken. Tabi telefonu elinde görünce anlamıştı Jungkook mesajı gördüğünü. "Bu ne demek oluyor aptal herif!? Niye böyle bir mesaj yazdın Kookk! Beni sinirlendirmeye bayılıyorsun cidden!"

Jungkook gülmeye başlamıştı. Şu an ciddi anlamda fena kaşınıyordu. Taehyung o güldükçe daha fazla sinirleniyordu. "Gülmesene manyak! Tanrım! bugün herkes beni sinirlendirmeye yemin etmiş sanırım! Bak hala gülüyor. Canın dayak mı istiyor?!"

Jungkook Taehyung'un havadaki yumruklarını görünce iki elini önüne siper etti. "Tamam dur. Sakın aklından geçeni yapma" Jungkook'un sözüyle Taehyung yumruğunu indirmiş Jungkook'a bakıyordu.

"Söylesene şerefsiz neden yaptın bunu? Yoksa yumruğu yüzüne cidden indirir bütün sinirimi alırım." dedi Taehyung. "Tamam sakin. Sadece onun buraya gelmesini istedim Taehyung" dedi Jungkook.

Jungkook'un söylediği şeyle Taehyung şaşırmıştı. "Neden buraya gelmesini istedin ki kook? Çok mu gerekli sanki o çirkinin bu eve gelmesi?"

"Çok soru sorma Taehyung. Sadece gelmesini istedim işte." dedi Kook. Daha sonrada odasına doğru gitmek için ayağa kalktı. Gitmeden önce son kez konuştu. "Sadece ona bir şans veremez misin dostum? Sesi harika. Birlikte düet yapmanız bence güzel olur. Bunu bir düşün bence"

Taehyung ona ciddi misin bakışı atmakla meşgulken Jungkook omuz silkip merdivenlere yönelmişti. Taehyung geri önüne dönmüş elindeki telefonun ekranını kaydırmıştı. Önüne çıkan mesaja baktı. Aklında yeni bir mesaj atıp 'gelme' demek vardı ama Taehyung başka birşey yazmaya karar vermişti.

Taehyung
Hey baksana gereksiz
Gelirken doğru düzgün şeyler giyin
Çalıştıktan sonra bir kafeye gideriz belki

(Taehyung çevrimdışı)

(Gereksiz çevrim içi, 23.03)

Gereksiz
|Kafe?
Peki tamam.
|Taehyung cidden çok garipsin. Hem de çok
(Görüldü, 23.05)

"Sanırım" dedi Taehyung. "Çok yanlış şeyler yapıyorum ama olan oldu. Uyduk bu deli Kook'a..."

Birşey sorucam hikayem sıkıcı mı?
Birşeyler yapıyorum ama beğeniyorsunuzdur umarım

•Şunu asla unutmayın Taejin real♡

(I Purple You💜💜)

UGLY #Taejin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin