Arkadaşlar bu benim ilk hikayem inşallah beğenirsiniz. Tamam ben kaçtım.
Yine bir pazartesi ve yine saat altıda kalkmam çok sıkıcı....Akşam saat 12de yatsamda sabah kalkamıyorum. Neden onuda bilmiyorum. Babamı kaldırdıktan sonra aşağı iniyorum.Saate bakıyorum saat 06.40 çoktan çıkmam gerek ama ben gitmek istemiyorum. Okulda Merveyle konuşuyorum. Son ders zili çalıyor ve herkes çıkıyor. Ben salına salına gidiyorum. Tam o anda yanımdan kırmızı renkli bir araba geçiyor,yağmur kalıntısı üzerime sıçrıyor...Bağırıyorum arkasından ve araba duruyor..Eyvah bu kadar yüksek sesle söylemedim diye düşünüyordum. Kesin kesin rezil oldum offff...Hemen gitsem iyi olacak.
Heyy kız baksana heyy
Bana mı dediniz??
Sana dedim ... özür dilerim tekrar tekrar özür dilerim bugün araba ilk defa sürüyordum. Tekrar özür dilerim...
Şeyyy.... sorun değil tamam ama telefonum perte çıktı. Neyse ya görüşürüz....
Napıyorum ben yaaa adını bile bilmediğim çocuğa görüşürüz diyorum.
Heee bu arada adım Fatih senin adın ne?
Ben ben şeyy Miray memnun oldum..
Bende Miray. Son birşey daha seni birdaha seni eve kadar bırakmak istiyorum ..
Olur mu canım o olmaz..
Zorlada olsa arabaya bindim. Eve kadar bıraktı.
Im ne zaman görücem peki
Bilmem dedim. Gülümseyerek çıktım arabadan. Evin kapısını açtım hemen odama çıktım. Bu olanları hemen Merveye anlatmam lazım diye düşündüm. Bilgisayarımı açıp ona mesaj attım. Annemin yedek telefonunu aldım. Açar açmaz telefonuma mesaj geldi. 'Yarın saat 13.40ta evinin önünden alıcam. Yemek yeriz diye düşündüm. Itiraz istemem. Fatih Saraçlıoğlu. Yarın saat 13 mü?! Fatih benim telefonumu nasıl buldu?! Peki ne giyicem??? Hem gidecek miydim? Annem izin verir miydi?! Vermezdi. Telefonum çaldı.Alo?!
Ben fatih geleceksin dimi?
Bilemiyorum fatih annem izin vermez.
Merveyle çıktığını söylesen?
Heyy sen meyveyi nerden tanıyorsun?!!
Heyyyy kapamış ukala pislik! Ne yapıcam? En iyisi gitmekti.
Dolabımda ne kadar elbise varsa çıkardım. Mavi elbise giymek istedim. Altına 10cm kadar topuklu vardı siyah renkli. Sonra yattım. Sabah heyecanla kalktım. Saat 13.40ta arabaya bindim.
Arabada ne olacak? Hepsi yeni bölümde muhtemelen yarın yazarım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Tesadüfleri Sever(famir) #Wattsy2015
ChickLitBu arada sizinle çok keyifli bir kitap olacak. sizde fikir yazabilirsinizzz