En iyi arkadaşın seni başkaları için terk ettikten sonra seni rahatlatır.
「Yeonjun」
Yeonjun, senin adına çok kızardı. Kimsenin sana kötü davranmasından hoşlanmaz, ama senin için çok önemli olan biri için seni üzgün görmek onu özellikle üzdü. Kendini yalnız hissetmediğinden veya hiçbir şeyden mahrum bırakılmadığından emin olmak için gününden fazladan zaman ayırırdı. Sana kendi kişiliğin olduğunu ve hayatında böyle birine ihtiyacın olmadığını göstermek istedi.
「Soobin」
Bir şey için üzüldüğünü söyleyebilirdi, ama seni asla onun hakkında konuşmaya ya da neler olduğunu anlatmaya zorlamadı. Seni böyle güvende hissettirmekte iyiydi. Sorunlarını başkalarına açıklamaktan hoşlanmadın ama en iyi arkadaşın olduğunu düşündüğün kişi doğum gününde seni terk ettiğinde, nihayet dağıldın ve her zaman seni terk ederken ne kadar yalnız hissettiğini anladığın için ağladın. Her zaman elini tuttu ve gözyaşlarını elinden geldiğince sildi, onların seni hak etmediklerine dair sana güvence verdi.
「Beomgyu」
En iyi arkadaşının seni dışarıda bırakmasından nefret ediyordu, bu yüzden dikkatini dağıtmak ve geride bıraktıkları boşluğu doldurmak için elinden geleni yaptı. Seni yalnız hissetmemen için öğle yemeğine çıkaracak ve boş zamanın olduğunda takılmayı teklif edecek zaman vermezdi. Kendini dışlanmış hissetmenin nasıl bir his olduğunu biliyordu ve o yalnızlıkla acı çekmeni asla istemedi.
「Taehyun」
Anlamıyor. Biraz önyargılı olabilir, ancak tam anlamıyla takılmak isteyeceği tek bir kişiyi düşünemez, bu yüzden birinin seni başkaları için terk etmesi fikri aklına gelir. Seninle daha fazla zaman geçirerek zihnini durumdan uzaklaştırmak için elinden geleni yapardı. Sana asla söylemeyecekti, ama gizlice biraz mutlu, senin bir arkadaşını kaybettiğin için seni üzdüğünü görmekten nefret etse de ilgini daha fazla çekiyor.
「Huening Kai」
Senin için en iyi arkadaşınla savaşmaya yüzde yüz hazır, ama kendini geri çekiyor ve seni onlarla konuşmaya teşvik ediyor. Bir yanlış anlaşılma olmalı, diye düşünüyor, çünkü kim seninle takılmaktan isteyerek vazgeçer ki? Sana ve arkadaşının durumu çözmesine yardımcı olmak için elinden geleni yapardı çünkü seni gerçekten önemsiyor ve senin için ne kadar önemli olduklarını biliyor. Sadece senin mutlu olmanı istiyor.
Hastayken bölüm atmak hobi oldu bende galiba
*Hyunmin kavga ediyor*
Seungmin: Yeter artık bıktım senden!
*Ertesi gün Seungmin odasında*
Seungmin, odasına Hyunjin'in posterlerini asarken: Ondan nefret ediyorum, cidden sınırımı zorluyor
Seungmin, Hyunjin'in heykelini odasına koyarken: Çok sinir bozucu birisi
Tarih: 30.04.2021