Aşk şarkıları olarak
♡Yeonjun
ღMoonlight - Ariana Grande
I never knew, I never knew
You could hold moonlight in your hands,
'till the night I held you.
You are the moon.
Senin kollarında olmanı ne kadar sevdiğini söylemekten hiç utanmıyor, uykulu olduğun zamanki duyguyu seviyor ve insanca mümkün olandan daha fazla ona sarılmaya çalışıyor. Her zaman ona çok sevildiğini hissettirdin ve kalbinin patlamasını çok istedin. Gecenin köründe ona tüm uykulu sözlerini mırıldanırken, yüzünden saçını çeker ve sıcak vücudunu kendi bedenine karşı tutar.
"Nasıl bu kadar şanslı oldum?" uykuya dalmadan önce saçına mırıldanırdı.
♡Soobin
ღFallin' all in you - Shawn Mendes
Baby you, yeah
Bringing out a different kind of me,
There's no safety net that's underneath,
I'm free, falling all in you
İlişkide ilk başta korkardı, berbat etmemek için hiçbir şey yapmak istemezdi çünkü hiç kimse için böyle hissetmedi ve sahip olduğunu bile bilmediği duyguları ortaya çıkarıyordun. Her saniyesini seviyordu ama sen onun içindeki en iyiyi ortaya çıkardın, her zaman olmak istediği ve her zaman seninle rahat hissettiği bir kişiydi.
"Lütfen beni hiç bırakma." kulağına fısıldar ve onu rahatlatmak için yanaklarına bir öpücük koyarsın.
♡Beomgyu
ღLet Me - Zayn
Baby, let me be your man
So I can love you
And if you let me be your man
Then I'll take care of you
Beomgyu, bir ilişki içinde olsanız bile her zaman ilgini çekmeye çalışan bir tip. İkinizin de alevinin sönmesini asla istemez, bu yüzden her zaman kızardığını bildiği şeyleri söyleyecek ve iyi olduğundan emin olmak için her zaman seni kollayacaktır. O senin için küçük romantik şeyler yapan bir tiptir, bu yüzden sana ne kadar taptığını ve etrafında olmanı sevdiğini asla unutmazsın.
"Bunları senin için aldım!" Rastgele döndükten sonra elinde çiçekler ile durur
♡Taehyun
ღSaturday nights - Khalid
cause I care, I care about you
there's nowhere I'd rather be
Than right here around you
I care, I care about you
Taehyun, ihtiyaçlarını her zaman kendisinin üstünde tutan bir erkek arkadaştır, her zaman kendisinden önce iyi olduğundan emin olacaktır. Onun için onu azarlayacağını bilse bile, bu hiçbir şeyi değiştirmez ve asla üzülmediğinden emin olmak için sana sarılıp öpücükler vererek her zaman yanında olacaktır. Bir gün üzgünsen, bunu değiştirmek için elinden gelen her şeyi yapacağına inan.
"Dikkatli ol." elini yavaşça belinde tutarak ve seni yoldan çeker, gözlerini devirmedin, sadece elinin bulunduğu yerden kızararak diyor
♡Huening Kai
ღLove her - Jonas Brothers
No matter the fight you know she's always right
And that's alright
And they say love can hurt
But seein' her smile can get you every time
Seni üzseydi kendine bağıracak bir erkek arkadaş. Hiç kimse kendi kızgınlığını görmekten hoşlanmaz ama eğer arkasındaki sebep o ise, o zaman bunu telafi etmek için elinden gelen her şeyi yapacak, sen söylüyorsun ve yapacak. O, senin için öylesine sırılsıklam oluyor ki, ondan ne istersen onu yapacak.
"Beni affettin mi?" Yumuşak bir sesle, senin için aldığı küçük sevimli ayıyı kucağına koydu ve hayır demek zordu
Tarih: 14.04.2021