Sakarsın
♡Yeonjun
Yeonjun seni her sıyrıkla gördüğünde sana o bilmiş bakışı (-_-* ) gösteriyor çünkü bunca zamandan sonra bile tüm derslerinden sonra ne kadar tökezleyip düştüğüne şaşırıyor. Yeonjun, dizlerindeki sıyrıklara hidrojen peroksit sürerken seni azarladı. Azarlamayı her zaman dudaklarına bir öpücük ve bandajlarına bir dokunuşla bitirir. Yeonjun, tekrar incinmemeni sağlamak için seni her yere götürmeyi teklif ediyor, ancak dehşete düşürecek şekilde, her zaman yanında olamıyor.
"Tamam bebeğim, bunu konuşmuştuk. Daha dikkatli olmalısın."
♡Soobin
Kolayca morarırsın ve bu gerçekten kimsenin suçu değil. Bir masaya en ufak bir çarpma olabilir ve sonunda uyluğunda hafif bir morlukla karşılaşabilirsin. Soobin incinmeye gelince bir tür drama queen, bu yüzden incindiğinde morluklarını ve acılı ifadeni saklamamak için elinden geleni yapıyorsun ama kolunu sana sarıp omzunu biraz fazla sıktığında bir duvara çarptıktan sonra, Soobin nerede incindiğini görmek isteyecek. Omuzlarını ovuşturduktan sonra, incindiğini ona söylemediğin için kaşlarını çattı ve somurttu.
"Aslında içimden hareket etmek gelmiyor, ama eğer mobilyayı baloncukla sarmama ihtiyacın varsa yapabilirim, aşkım."
♡Beomgyu
Sen ve Beomgyu, belirli görevlerin üstesinden gelmek söz konusu olduğunda sık sık tartışırsınız çünkü senin bir tür beceriksiz olduğunu bilir. Ne kadar endişeli olduğunu saklamaya çalışıyor çünkü senin istediğini yapmanı engellemesinden hoşlanmadığını biliyor. Ayrıca onun işini yüksek sesle azaltmak konusunda çok kararlısın, bu yüzden büyük bir kavanoz hayvan krakerini açmaya kararlıysan, bunu yapmana izin verecek. Ayrıca seni yatağına taşıyacak, sana bir torba buz verecek ve kavanozu açmayı başarıp kavanozu ayağının üzerine düşürmenden sonra dökülen hayvan krakerlerini temizleyecektir.
"Sadece krakerle doluydu bebeğim. Bence dramatik davranıyorsun."
♡Taehyun
Taehyun senin kolayca yaralanabileceğini biliyor ve genellikle bunun olmasını engelleyebiliyor. Sanki tökezlersen, seni çok çabuk yakalar yine de, o her zaman etrafta değil. Bu yüzden seninle buluştuğunda ve bileğini tuttuğunu gördüğünde, gözleri kısılmış, yaşları tutmaya çalışırken, hemen tepki veriyor. Taehyun'u sakinleştirmelisin ve ona geri kaydığını ve düşüşünü kesmek için elini kullandığını ama biraz fazla sert düştüğünü söylemelisin. Taehyun, önümüzdeki birkaç gün boyunca çok riskli bir şey yapmana asla izin vermez. Aana her zaman kızgın olmadığına ve iyi olacağına dair seni temin eder.
"Bunun için fazla endişelenme tatlım. Herkes yere düşer, ben seninle ilgilenirim."
♡Huening Kai
Tabii ki, bir masanın ayağına takılıp, söz konusu masadan pahalı bir şeyi devirmek ve sonra yere yuvarlanmak olurdu. Kai bugünlerde hiç şaşırmıyor ama kesinlikle hala panik içinde. Her zaman yardımına koşar ve sana yardım eder ve yaptığın pisliği de temizleyeceğinden emindir. Bitkiyi yurt zeminine nasıl indirdiğini asla sorgulamaz, sadece kendini daha iyi hissedene kadar avucunun şişmesiyle ilgilenmeye odaklanır.
"Sorun değil, meyve. Ortalığı karıştırmak istemediğini biliyorum."
Date: 20.06.21
Ya varya dün ne güzel gratis indirimi vardı 16 Tl'ye maske alacaktım bugün bir baktım 48 Tl. Oha ama yani külotumu da alın isterseniz orzb cocukları
Sinir oldum ya neyse hepinizin amk
Peki şuan ki fiyatlar :') 01.04.22