Onların kıyafetini giyersen
♡Yeonjun
"Haftalardır bunu arıyordum," diye mırıldandı, kollarını karına dolarken yanaklarına uykulu öpücükler bastırarak.
"Neyi arıyorsun?" masumca sordun, kahvene badem sütü dökerken gözlerini ellerinde tutarak.
"Bu," diye sweathirt'ünü kalçalarının üzerine çekti, kıkırdayarak iki katına çıkarken parmakları karnının üzerinde dans ediyordu, neredeyse sütü döküyordun.
"Yeonjun! Neredeyse döküyordum" diye azarladın, dudaklarında kalan bir gülümsemenin ardındaki görüntüyle arkasını dönerek.
"Ama, yapmadın," dedi Yeonjun, boğazından köpüren dudaklarına başka bir öpücükle bastırarak susturdu.
♡Soobin
Seni görmezden gelmek için elinden gelenin en iyisini yapıyordu ve elleri sweatshirt'ünün kollarının ucuna bile gelmiyordu, ancak ekranda her korkunç bir şey belirdiğinde kazaklarının kollarına vurmakta ısrar ettiğin için gittikçe zorlaşıyordu. .
"Korkunç bir filmin kötü bir fikir olduğunu söylemiştim," Soobin yüzünü milyonuncu kez parmaklarının arkasına sakladı ve seninle alay etti.
"Kapa çeneni" dizlerini göğsüne doğru çekerek suratını astın. "Kabul et. Beni korkutacağını bildiğin için bu filmi seçtin."
"Belki," Soobin, burnunu öpmeden önce ona doğru uçan yarı boş sweatshirt kolundan kaçarak güldü. "Ama kendini daha iyi hissettirecekse, hiç bu kadar sevimli görünmemiştin."
♡Beomgyu
Arabadan ayrılalı sadece on dakika olmuştu, ama soğuk nisan havası seni çoktan titretmişti.
"Hadi, y/n, sadece eşofmanımı al" dedi Beomgyu, kollarını ovuşturma şeklini fark ederek.
"Hayır, hayır, hayır," başını salladın. "Üşütmeni istemiyorum."
Beomgyu kaşlarını çattı, ama daha sonra bıraktı, parkın yarısından biraz daha azına yürüdüğünde dudaklarının maviye döndüğünü fark etti.
"Y/n! donacaksın!
Sen karşı gelmeden önce Beomgyu, sweatini başının üzerine çekti ve o kadar sert sallamayı bıraktığında anında rahatlamış hissetti.
"Teşekkür ederim," artık parmaklarını hissedemiyordun ve burnun küçük bir buz bloğu gibi geliyordu.
"Zavallı bebek," diye surat astı Beomgyu, seni sıcak bir kucaklamanın içine çekti. Yüzünün her yerini öptü, dudakları buzlu yanaklarına sıcaktı. "Seni eve götürelim."
♡Taehyun
Gözlerin açıldı, kabusunun etkileri seni battaniyene bastırırken boğazında bir nefes sıkıştı. Sanki göğsünün üzerinde duran, hareket etmene izin vermeyen bir şey varmış gibi, görüşünün kenarlarında gölgeler titriyordu.
Tamamen uyanman birkaç dakika sürdü, ama kafanda ağlamak istemene neden olan bir darbe vardı.
Telefonuna uzandın, gözyaşlarının yanaklarından aşağı akma tehdidinde bulunduğunu hissettiniz. Ara tuşuna bastığında ellerin titredi.
"Hey, Taehyun?" sesin gıcırtılı çıktı, telefonunu kulağına bastırdın.
"Selam sevimli şey!" sesi neşeliydi ve arka planda insanların konuştuğunu duyabiliyordun. Onu yaptığı her şeyden uzaklaştırdığın için kendini kötü hissettin, ama ona ihtiyacın vardı.
"Buraya gelebilir misin?" Sesin kırıktı, ama şimdilik gözyaşlarını uzak tutmayı başardın.
"Elbette," Taehyun kulağa çok daha ciddi geliyordu. "10 dakika içinde oradayım."
On dakikanın hiç bu kadar uzun sürmediğine yemin ettin. Nihayet geldiğinde, en kötü anıların geri gelirken gözyaşlarını geri tutmaya çalışmayı bırakmıştın, vücudunu saran hıçkırıklar durmuyordu.
Sana baktı, yatakta kıvrıldı ve gözyaşlarına büründüğünde, kalbi kırıldı. Her zaman yaptığın gibi, onun büyük boy tişörtülerinden birini yatağına giyiyordun. Vücudunu yutmuş ve daha önce olduğundan daha küçük görünmene neden olmuştu.
"Ah, tatlım", dedi üzgün bir şekilde gülümsedi, saçlarını yüzünden çekti. "Sorun nedir?"
"Kötü rüyalar," omzunu burnunu çekerek boğuldun.
"Sorun değil tatlım," başının üstünden öptü, parmakları nazikçe sırtından aşağı yukarı gidiyordu. "Pencerenden dışarı bak, y/n. bu yıldızları görüyor musun? Buna orion kemeri denir. onun hakkında bir hikaye duymak ister misin?"
Uykulu bir şekilde başını salladın, Taehyun'un alçak sesi seni uyuturken göz kapakların huzurla kapandı.
♡Hyening Kai
Adil olmak gerekirse, onun olduğunu bilmiyordun. Siz ikiniz sınıfa birbiriyle eşleşen grinin tonları ile gelmiştiniz. İki tişörtü arasındaki farkı anlamanın tek gerçek yolu, onun seninkinden çok daha büyük olmasıydı.
Bu yüzden, günün sonunda kazayla eline aldığın hiçbir şey ifade etmiyordu, en sevdiğin eşofman üstünün bu sabah olduğundan daha gevşek göründüğünü fark ederken biraz kaşlarını çattı, ama bu Kai'nin kalbini durdurmadı.
"Üzgünüm!" tişörtü başının üzerine çekmek için çabaladın.
Kai gülmekten neredeyse iki katına çıktı, bu da paniğin biraz azalırken kıkırdamaya başlamana neden oldu.
"Nefes alamıyorum," Kai dışarı çıkmayı başardı ve sonunda sana yardım etmek için harekete geçti. "İşte."
Sonunda bir sweatshirt karmaşasından yeniden çıktığında, yüzün kızardı.
"Teşekkür ederim," Kai'nin gözlerinden kaçtın, şimdi tekrar görebildiğine göre yeni utanmış hissettin.
"Ne zaman olursa olsun," Kai sana gülümsedi, hiçbiriniz bu hikayenin ne kadar sevgiyle yeniden anlatılacağını bilmiyordunuz.
Umarım beğenirsiniz
Tarih: 23.03.2021
Güncelleme atayım dedim 31.03.22