55

1.6K 23 6
                                    





İlişkiniz içindeki küçük şeyler



♡Yeonjun

Hayallerinizden ve sevdiğiniz şeylerden bahsederken, gözlerin kilitlendiği ve birbirinizin gözlerindeki saf tutkuda nefis bir şekilde boğulduğu hassas anlardır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hayallerinizden ve sevdiğiniz şeylerden bahsederken, gözlerin kilitlendiği ve birbirinizin gözlerindeki saf tutkuda nefis bir şekilde boğulduğu hassas anlardır. Birbirinin kişisel fotoğrafçısı olmak; belirsiz yerlerdeki sayısız çift fotoğrafı. Birbirlerinin arkadaşlığından zevk alarak geçirilen gecelerdir. Her şey hakkında eğlenceli yarışmalar çünkü verilen ve tutulan sözlerdir. 

♡Soobin

Arkadan omuz öpücüğü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arkadan omuz öpücüğü. Tembel öğleden sonraları ve öğle yemeği randevuları. Şehri dolaşmak, sonra en sevdiğiniz programı izlerken evde yemek yemek. Sabahları aynı mekanda kendi işlerinizi yapıp güne hazırlanırken çıkan yumuşak uğultulardır. Sarılırken fısıldayan tatlı sözler ve lakaplardır. Kış günlerinde ender gün ışığının tadını çıkarıyor, kollarınız birbirine dolanıyor. Birlikte gelecek hakkında düşünürken ve konuşurken gülümsemeler ve baş dönmesi hissi. 

♡Beomgyu

Adrenalin yükselirken ve kahkahalar yükselirken, lunaparktaki gezintiden sarkan ve birbirinizin elini daha sıkı tutan bacaklarınız. Parkın etrafında birbirini kovalamak. Alay etmek, şakacı kavgalar çıkarmak ve sırf bu yüzden birbirinizi sinirlendirmek. Dudaklarındaki somurtkanlığı ortadan kaldırmak için çalınan öpücükler. Birbirleri için şiddetli bir korumacılıktır. Ay ve yıldızları seyretmek için gecenin bir yarısı uyanmaktır. 

♡Taehyun

Zamanın nasıl geçtiğini anlamadan, sadece güneşin doğuşunu gördüğünüzde farkına varmanızı sağlayan inanılmaz uzun konuşmalar. Minik bakışlara dönüşen, birbirinize bakan küçük bakışlardır çünkü yüzünüzde tatlı bir gülümsemeyle hayran kalmamak elde değil. Unutmanız durumunda sana olayları hatırlatan odur. Gömleğinin yakasını düzeltip, kolyenin tokasını yerine geri koyan, dokunuşu nazik, küçük gülümsemesi sevgi dolu.

♡Kai

Gece yarısı kontrol edilemeyen karın ağrıtan kahkahalardır. Cüzdanlarda birbirinin polaroidlerini tutmak. Bir şey olduğunda ilk önce birbirlerine söylemek isteme duygusu. Çantalarına asabileceğin minik anahtarlıklar ile birbirinizi şaşırtmak. Balkonda yanında oturan, sana ait olması gereken meyve suyunu yudumlayan, gözleri parıldayan ve yanıp sönen şehir ışıklarını seyrederken kulağına bulaşıcı kahkaha müziği gelen odur.






Her yerim ağrıyor

Sizin için yeni bölüm bakacağım yoksa kitap burada bitiyor

Date: 27.06.21

TXT REACTİONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin