Öcü: Nerede kaldınız amk?
Öcü: İki saattir sizi bekliyorum.
JHS: Aaaaaa...
JHS: Projemiz vardı değil mi...?
Öcü: Unuttuğunu söyleme bana.
JHS: Yok canım ya, ne unutması?
JHS: Dışarıda yağmur yağınca gelsem mi gelmesem mi diye düşünceye daldığımdan dolayı birden boşluğuma geldi işte.
Öcü: Dışarıda yağmur yok Hoseok.
JHS: Komşunun hortumu cama vurunca yağmur sandım herhalde.
Öcü: Salak Seokjin ne diye sizi benimle grup yaptı acaba...?
Öcü: Taehyung nerede?
TaeTae: 2 dakika yazmayınca özledin bakıyorum (;
JHS: Yemin ediyorum yazmak için doğru zamanı bekliyor bu çocuk ya.
Öcü: Umarım proje hemen biter de kurtulurum sizden.
Öcü: Neyse, gelin artık.
TaeTae: Uçuyoruz aşkım~
*TaeTae çevrimdışı*
Öcü: Bu çocuk herkese mi yavşıyor?
JHS: Evet, sinir etmeyi seviyor.
JHS: Neyse, bekle geliyoruz.
*JHS çevrimdışı*
*Öcü çevrimdışı*
~
Yaklaşık 40 dakika sonra Yoongi hyung'un evine varmıştık. Bizim eve uzak olduğu için uzun sürmesi normaldi tabi ki.
Taehyung boğazını temizleyip kapıyı tıklattı. 3 dakika sonra kapı açıldı. Ancak karşımızda üstü çıplak, altında sadece havlu bulunan ve her yerinden sular damlayan bir Yoongi beklemiyorduk.
"Sonunda geldiniz."
Bembeyaz teni, ıslak ve kaslı vücudu, damarlı elleri... Ah, bu adam çok sexy. Hele sesi... Sadece sesiyle bile boşalabilirim.
"Vücudumu süzmeyi bırakıp içeri girmeyi düşünüyor musun acaba? Hani Taehyung girdi ya."
Yutkundum ve bakışlarımı yüzüne kaldırdım.
"Tabi tabi, affedersin..."
Hızla içeri geçtim. O da arkamdan kapıyı kapatıp yanıma geldi. Belimde hissettiğim elle yanıma doğru baktım. O da bana baktı.
"Odama geçelim. Taehyung da oraya geçti zaten."
Başımı olumlu anlamda salladım. Elini belimden çektiği an hızlı adımlarla odasına doğru ilerledim.
Annelerimiz arkadaştı, bu yüzden ara sıra buraya ziyarete gelirdik. Sürekli bizi odaya yolladıklarından da odasının yolunu ezberlemiştim. Bu yüzden ona sormadan gidebiliyordum.
Odaya girip yatağa, Taehyung'un yanına oturdum. Yoongi hyung da peşimden odaya girdi. O dolaba doğru yönelirken, içerideki sessizliği Taehyung bozdu.
"Eee Biscolata erkeği, ne zaman başlıyoruz?"
Yoongi hyung altındaki havlunun önünü açtı ve yere düşmesine vesile oldu.
Şey, umarım arkasını dönmez. Bir yerlerini görmeye hazır değilim henüz.
"Ben giyindikten sonra."
Arkasını dönmeden giyindi ve sandalyesine oturdu.
"Önce plan yapalım, sonra hikayeyi oluştururuz."
Taehyung'la ikimiz onayladıktan sonra planı oluşturmaya başladık.
Umarım odaklanabilirim. Çünkü görüntüler henüz zihnimden çıkabilmiş değil...
~🕯☁️🌈🕯~
Çok uzun tutmayabilirim belki fic'i, kısa sürebilir. Ama belli olmaz bakalım .d
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Renkli, Çok Renkli | Taegiseok
Fanfiction"Neden ikinizin birden bana sahip olma şansı varken tartışıyorsunuz ki?" ~ Edebiyat öğretmenleri sınıfa bir proje ödevi vermişti, Hoseok ve Taehyung da bunu yapmak zorundaydı. Yardım olsun diye de üst sınıflardan birisini aralarına katmıştı, ve şans...