🎂| Eşcinsel gibi düşünmeye çalışıyorum.
Taehyung'un evine geleli 1 saat olmuştu ve biz projeye hâlâ başlamamıştık. Abuk subuk sohbetler açıp sonradan telefona dalmıştık.
"Çocuklar, biz neden her seferinde şu projeye başlayamıyoruz? 2 haftamız var ve 4 günü gitti bile."
Taehyung telefonunu kapatıp yanına koydu.
"Evet, Hoseok haklı. Artık başlamamız gerek."
Bir anda ayağa kalktı.
"Ben atıştırmalık getiriyorum, zihnimizi açar."
Odadan çıkarken arkasından baktım, sonraysa nefes vererek telefonumu yanıma koydum. Yoongi hyung'un bakışlarını üzerimde hissetmemle ona döndüm.
"N'oldu?"
"Fazla güzelsin."
Bekle, ne?
Başımı eğdim ve hafifçe gülümsedim.
"B-bu ne içindi şimdi...?"
"Sadece eşcinsel gibi düşünmeye çalışıyorum."
Gülüşüm hafifçe solsa da belli etmemeye çalışarak yeniden ona baktım.
"Ah, iyi fikirmiş."
Birkaç dakika sonra gelen güzel kokuyla bakışlarım kapıyı buldu. Taehyung elindeki tepsiyle içeri girmişti, tepsinin içindeki tabaklarda da ballı ve tereyağlı olduğunu tahmin ettiğim kurabiyeler bulunuyordu ve gerçekten de lezzetli görünüyorlardı. O tabaklardan birini bana uzatır uzatmaz bir tanesinden ufak bir ısırık aldım. Tadının da kokusu ve görünümü kadar lezzetli olduğunu fark edince hızlı hızlı yemeye başladım.
"Yavaş, boğulacaksın."
Taehyung'un gülmesine karşılık ağzımdakini yuttum ve ona baktım.
"Çok lezzetli olmuş, dayanamadım."
"Sen de lezzetlisin."
Yoongi hyung'a dönüp "ne?" dercesine bir bakış attım. Taehyung da bir ona bir de bana bakıp kaşlarını çattı.
"Lan ben yokken sizin aranızda ne geçti?"
"Eşcinsel gibi düşünmek için uğraşıyorum. Habire ne olduğunu sormak yerine bana ayak uydurun lütfen."
"Nasıl istersen bebeğim."
Heh, Taehyung her zamanki gibi sorgulamadan olayı kabul etti. Şaşırmadım.
"Hadi şimdi yazmaya başlayalım."
Ve sonunda projeye o ilk cümleyle başladık: "Yıllar önce..."
~🕯☁️🌈🕯~
Uzun zamandır yb atmadığım için kusura bakmayın. Bölüme ne zaman başlasam canım sıkılıyor veya diğer fic'ler için fikir geliyor, kaydedip çıkıyorum. Sonra da unutuyorum.
Neyse, özür için bir bölüm daha atıyorum şimdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Renkli, Çok Renkli | Taegiseok
Fiksi Penggemar"Neden ikinizin birden bana sahip olma şansı varken tartışıyorsunuz ki?" ~ Edebiyat öğretmenleri sınıfa bir proje ödevi vermişti, Hoseok ve Taehyung da bunu yapmak zorundaydı. Yardım olsun diye de üst sınıflardan birisini aralarına katmıştı, ve şans...