Ahojky lidičky,
Omlouvám se, že kapitolka nevyšla dřív, ale musela jsem se učit a měla spoustu jiných problémů. Chci vám poděkovat za všechnu aktivitu, za ty komentáře, za ty uložení a spousty jiných. Moc si toho vážím a neskutečně vám děkuju <3
Nebudu dál protahovat, doufám že se bude kapitolka líbit, nijak se mi nepovedla, ale to je jedno.
Ily <3_____________
Pov George
Vzbudily mě sluneční paprsky, které se přes okno dostaly až mě do obličeje. Posadil jsem se a zívl si, vyrazil jsem do kuchyně jako každé ráno. Tentokrát tam všichni byli teda až na Nicka, což bylo spíš dobře.
,,Dobré ráno." ospale jsem pozdravil a všichni se na mě koukli. Byli usměvavý a vypadali, že mají dobrou náladu.
,,Dobré, jak se spalo?" řekl Will, který dělal snídani. Měl jsem ji dělat já, ale asi počítal s tím, že po včerejšku budu nepoužitelný a tak to vzal za mě.
,,Celkem dobře." zasmál jsem se a šel ke stolu.
,,Ale mně ne." odfrkl si Nick, který vyšel z koupelny. Rovnou to vzal na gauč, kde si lehnul a chytil se za hlavu. ,,Bolí mě hlava a chci spát."
,,Neměl si tolik pít." zasmál se Karl.
,,Jenže víte co je blbý, že si vůbec nic z toho večera nepamatuju a tím jsem přišel o celou tu party. Neuděláme novou, kde nebudu pít?"
,,Rozhodně ne!" odpověděl Dream, který si zase popíjel tu svoji kávičku.
,,Co se dělo, že si tak nepříjemný na mě?" sykl Nick a posadil se.
,,No kromě toho, že si pokazil co si mohl a Dream ti vyhrožoval smrtí, tak asi nic." chytl se slova Karl.
,,Ještě, že si nic nepamatuju." zasmál se a došel ke stolu. Will podal všem snídani a pustili jsme se do jídla.
Mám dost smíšené pocity, ze včera, bylo to nepříjemný, mrzl jsem a koukal do moře. Představoval jsem si kdyby se nic z toho nestalo, ale pak přijel Dream. Ten polibek byl nezapomenutelný a já se cítil tak úžasně. Nevím jak to teď s Dreamem mám a musím si s ním promluvit. Když jsem tam na tom molu seděl, řekl jsem si, že už ho nemiluju a nebudu, ale teď jsem ho miloval ještě víc. Byl tak úžasný, dá se říct, že mě zachránil, jak už před umrznutím, tak i láskou k němu. Ale nevím jestli to bylo jen v momentu a nebo mě miluje. Co když mě nemiluje a udělal to jen tak.
,,Hej, Georgi?" zasmál se Dream. ,,Už zase? Copak tě trápí dnes?"
,,Musíme si promluvit." vypadlo ze mě a Nick vyprskl smíchy.
,,No, konečně. Už bylo na čase." smál se a já ho kopl pod stolem do nohy, aby přestal. Bolestně sykl a hodil na mě vražedný pohled.
,,Řekne mu to někdo?" zeptal se Karl a tentokrát jsme se zasmáli my. Nick jen nechápavě koukal a na truc si odfrkl.
,,Dreame." postavil jsem se a chytl ho za triko. Odvedl jsem ho do jiné místnosti a zavřel dveře.
,,Asi vím o čem." usmál se a sedl si na postel.
,,Takže, to co se stalo včera. Lituješ toho, udělal si to jen tak nebo si to myslel vážně? Co ke mě cítíš?" Stál jsem opřený o zeď a čekal na jeho odpověď.
,,Tohle." vstal z postele a přišel ke mě, jednou rukou se opřel o zeď a druhou mě pohladil po tváři. Pak mi zvedl hlavu a zadíval se na moje rty. Zavřel jsem oči a on se ke mě přiblížil. ,,A dál už si to domyslíš." zasmál se a odešel.
Věděl jsem, že to udělal, abych chtěl dokončení a taky, že jsem ho chtěl. Vyšel jsem za ním, abych ho dohnal, jenže jsem to moc nestihl a on už si sedal na židli. Chtěl se přisunout, ale zastavil jsem ho. Obkročmo jsem mu sedl na klín a spojil naše rty, zase jsem cítil ten skvělý pocit. Jeho ruce mě hladili na zádech, bylo to tak příjemný a já to nechtěl přerušit. Nadechl jsem se a on toho využil a jeho jazyk vtrhl do mé pusy. I když jsem nechtěl odtáhl jsem se v tom nejlepším a naklonil se k jeho uchu.
,,Budeš ty věci dodělávat, jinak se o to postarám sám." odtáhl jsem se a koukal mu do očí.
,,Je mi to jasný." zašeptal a skousl si dolní ret.
,,Já jsem asi přišel o hodně, že?" zívl si Nick a všichni jsme se začali smát. Už jsem mu to neměl za zlé, na jednu stranu bez něj by se tohle nikdy nestalo, ale na tu druhou, kvůli němu mě bolelo v krku a týden co bych si měl užívat v Americe budu nemocný. No, ale zase jsem si za tu nemoc taky mohl sám, každopádně jsem mu nic nevyčítal. Navíc si stejně nic nepamatuje.
Celé odpoledne jsme streamovali, takže nic zajímavého. Nick se celý den ptal na včerejšek a nechápal co provedl, načež mu vždy Will odsekl, že málem způsobil smrt mě a ať je rád, že si nic nepamatuje. Teď jsem ležel na hrudi Dreama na gauči a sledoval film. Hrál si s mými vlasy a usmíval se.
Ještě včera touhle dobou jsem se bál odmítnutí, byl jsem smířený, že ho nemiluju a že si jen něco nalhávám a teď jsem byl s ním. Cítil jsem se v bezpečí, byl jsem v náručí někoho, koho miluju. Nechtěl jsem, aby někdy tenhle moment skončil. Byl jsem po dlouhé době doopravdy šťastný, měl jsem úžasné kamarády a právě teď jsem ležel na hrudi někoho koho miluju. Měl jsem výčitky, že kdybych mu to řekl dřív, nemusel bych se trápit. Zbýval mi týden v Americe a já se dal zrovna teď dohromady s Dreamem.
,,Dreame?" zašeptal jsem a opřel si bradu tak, abych mu viděl do očí.
,,Ano." odpověděl a pohled mi oplatil.
,,Děkuju." usmál jsem se a zpátky si lehnul.
,,Za co?"
,,Za to, že si mě zachránil." odpověděl jsem a zabořil jsem si hlavu do jeho trička.
,,Spíš ty si zachránil mě Georgie." zase jsem si dal hlavu abych mu viděl do obličeje, usmíval se a pořád si hrál s mými vlasy.
,,Neřekl bych." s úsměvem jsem odpověděl a koukal se mu do očí.
,,Miluju tě Gogy." zašeptal a ve mě hrklo, nikdy bych neřekl, že bude on ten první co to řekne. Cítil jsem jak se mi v břiše rozlétlo milion motýlků a já nebyl schopen ani jednoho slova. ,,Já miluju tě a nechápu jak jsem mohl být tak slepý. Cítím se šťastný a nechci tě nikdy opustit, nikdy."
Nebyl jsem schopen nic říct, motýlci mi v břiše poletovali a já cítil, jak mi červenají tváře. Všiml si, že nejsem schopen slova a dal mi pusu do vlasů. Znovu jsem vrátil hlavu směrem k filmu. Nesledoval jsem ho, ani nevím o čem byl, já si jen užíval téhle chvíle s Dreamem. Zavřel jsem oči a cítil jeho doteky, jednou rukou mi jezdil po páteři a druhou ruku spojil s tou mojí. Miloval jsem každé jeho slovo, každý jeho dotek, miloval jsem každý jeho úsměv a každý polibek. Miloval jsem ho celého a byl jsem do něj neskutečný blázen. Cítil jsem se jako ve snu, z kterého se nikdy nechci probudit.
ČTEŠ
Friends or Lovers | Dreamnotfound
AdventureDNF fanfikce ~~~~~~~~~ Kéžby jsem odešel dřív. Kéžby jsem ani nešel hrát tu hru. Kéžby jsem nesouhlasil s nějakou blbou party. Kéžby jsem vůbec nejel do Ameriky. Kéžby jsem se nezamiloval do Dreama. Nikdy by se nic z tohohle nestalo. Neznám Ameriku...