Pov George
Bylo pět ráno. Seděl jsem na balkoně s hrnkem čaje a pozoroval východ slunce. Obloha byla zbarvená do fialové a červené barvy a venku vál příjemný teplý vítr. Ideální čas urovnat si myšlenky.
Přijde mi že tohle všechno se odehrálo neskutečně rychle, neříkám, že bych toho litoval, jen je to až neuvěřitelné. Amerika, zamiloval jsem se, mám přítele a teď zase zpět do Anglie. Ano, zbývá mi ještě pár dní, ale stejně mi bude chybět. Vždy všichni říkali, že vztahy na dálku nefungují a toho se bojím, co když to skončí dřív, než to začalo?
,,Nemysli na to zkazíš si náladu," uslyšel jsem za mnou už povědomý hlas.
,,Když to nejde," sevřel jsem v rukou pevněji hrnek a podíval se na Karla, co si sedal vedle mě.
,,Všechno jde, když se chce," odvětil mi a podíval se na mě taky.
,,Už si jak moje mamka," zasmál jsem se a usrkl si z hrnku.
,,Podívej. Věř, že dřív nebo později se pojedete navštívit a myslím si, že Dream by byl schopnej udělat pro to, aby tě viděl, cokoliv," dal mi ruku na rameno a zadíval se na oblohu.
,,Stalo se to tak rychle."
,,Kniha s krátkým začátkem bude mít dlouhý konec, který si určuješ ty. To si zapamatuj," řekl Karl a povzdechnul si. ,,A ta s dlouhým, bude mít rychlý spád," dodal potišeji.
,,Přicházím o něco?" zmateně jsem se zeptal a kouknul se na něj. Choval se trochu jinak, než na hovorech, byl víc zamlklý a jen nás tiše pozoroval. Z Karla vypadlo jen tiché ,,Ne," a dál pozoroval slunce. Ještě chvíli jsme tam takhle seděli, než jsme zaslechli smích z domu a vydali se dovnitř.
,,Dobré ráno Gogy," objal mě zezadu Dream a políbil mě na krk.
,,Dobré," otočil jsem se a věnoval mu polibek na rty.
,,Hele vy hrdličky, co si dáte?" ozval se z kuchyně SapNap.
,,Asi nic," zakřičel jsem zpátky a šel si sednout na gauč.
,,Dneska bych se jen díval na filmy, nikam se mi nechce a navíc Gogy je pořád nemocný a nechávat ho doma samotného nechci." přisedl si ke mně Dream a začal mi prstem dělat kolečka na stehně.
,,Pro mě se staví za chvíli kamarádka, která tady bydlí a hrozně dlouho jsem ji neviděl, tak jestli Vám to nevadí?"
,,Ne vůbec ne Wille, my stejně nic neplánujeme," řekl jsem. ,,Jojo, užij si to." ,,Okay." ,,Dobře." ozvalo se ze stran a Will se na nás jen usmál. Pak odběhl do pokoje a my se mezitím hádali jaký film vybereme.
,,Horor?" zkoušel různý žánry Dream a hledal něco na netflixu.
,,Asi ne." řekl Nick.
,,Na horor rovnou zapomeň." zasmál se Karl.
,,Seriál?" zkoušel dál.
,,To tady plánuješ sedět do zítra?" přidal jsem se do debaty i já.
,,Tak to jako chcete romantiku?"
,,Ne!" vypadlo z Nicka a Dream se na něj vražedně podíval.
,,Víte co, vy se domluvte a já jdu zatím pro pití a popcorn," zvedl jsem se z gauče a namířil si to do kuchyně. Tam jsem připravil skleničky a z lednice vyndal pití. Do mikrovlnky jsem strčil popcorn, zapnul to a už jen čekal, až to bude.
,,Tak si to užijte," řekl mi Will když stál ve dveřích.
,,Ty taky," usmál jsem se na něj a ozvalo se za ním jen bouchnutí dveří. Z obýváku se ozývala ještě nějaká hádka, snažil jsem se pochytit o co šlo, ale asi jen o vybírání filmu. Vyndal jsem popcorn a namířil si to zpět ke klukům.
,,Takže chcete koukat na tohle?" zvedl Dream pravé obočí na Karla a ten jen pokýval hlavou na souhlas. ,,Dobře."
Položil jsem to na stůl a sedl si k Dreamovi. Ten si mě přitáhl na svůj klín a rukou mi jezdil po břiše. V břiše mi začala motýlí válka a já se cítil, jako bych se zamiloval víc, ale to už asi ani nešlo.
,,Co jste vybrali?" potichu jsem zašeptal, aby mě slyšel jen Dream a koukal na obrazovku.
,,Jo, to bych taky rád věděl," potichu se zasmál a věnoval mi pusu do vlasů.
Nakonec to byla jen nějaká komedie. Snažil jsem se to sledovat, ale myšlenkami jsem byl trochu jinde. Karl. Ano, měl bych se teď možná zaobírat tím, jak to semnou a Dreamem bude, ale to je vedlejší. Kdyby mi teď četl myšlenky, tak místo objímání, by se naštval a odešel. Musí být vždy středem pozornosti. No, ale já teď myslel jen na Karla, nevypadal tak šťastně jako na hovorech, byl jiný než, když přijel. Budu se ho muset zeptat, ale o samotě ,nechci před klukama. Celkově teď vypadá, jako špatně zamilovaná holka. Počkat, co když se zamiloval. A adepta, by tady taky na to měl.
,,Zase si myšlenkami jinde, že?"
,,Ne," naklonil jsem se, abych se na dotyčného podíval. V obličeji se mu odráželi světla a vlasy měl rozcuchané, krásnějšího člověka jsem nikdy neviděl. On na mě jen hodil pohled. Vždycky ví, když lžu. Vrátil jsem hlavu do původní pozice a potichu špitl ,,Možná."
,,Neboj, nikdy bych tě neopustil."
,,Vážně si myslíš, že přemýšlím o tobě?"
,,A o kom jiném jako?" řekl sarkastickým tónem Dream.
,,Nad mým hrozně hezkým kamarádem," odpověděl jsem mu zpět. Až na to, že žádný můj kamarád by se vzhledově Dreamovi nevyrovnal.
,,Si myslíš, že by tě jako někdo chtěl."
,,Co prosím," kopl jsem ho do kolene a on se jen zasmál. ,,Chceš připomenout, že spolu chodíme nebo si na to vzpomeneš."
,,Počkej mi spolu chodíme. Jsem si ještě nevšiml," zasmál se znovu a já se pousmál. Idiot.
,,Hele, alespoň teď zmlkněte," zavrčel na nás Nick.
,,Jo furt," odfrkl si Dream a znovu mě pevně objal.
Ať se stane cokoliv, tyhle chvíle si budu navždy pamatovat. Miluju každé jeho slovo, jeho smích, jeho objetí, každý jeho úsměv a kompliment. Miluju ho.
_____________________________
Hádejte kdo je zpět s další shit kapitolkou o ničem.
Hah. Doufám, že jsem Vám chyběla. (Určitě ne, ale musím si trochu zvýšit ego.) Protože vy mně jo. No, doufám, že se Vám kapitolka bude, alespoň trochu líbit a že se konečně namotivuju, začít znovu psát často. (Ano, už jsem s tím hrozná já vím😩) Každopádně děkuju, za jakékoliv zprávy, protože to bylo vlastně jediný, co mě namotivovalo psát znovu :D Moc Vám děkuju a miluju Vás <3Btw. Chtěla jsem udělat drama, co se tak může dít Karlovi, ale je mi jasný, že už teď stejně víte a já to tam dát prostě musím ._.
Btw 2. U nás ve třídě jedna holka zjistila, že píšu na wattpad a rozhodla se, že mě zkusí najít. Říkám, že jestli mě najde, tak se rovnou můžu jít zabít.
1090 slov
ČTEŠ
Friends or Lovers | Dreamnotfound
AventuraDNF fanfikce ~~~~~~~~~ Kéžby jsem odešel dřív. Kéžby jsem ani nešel hrát tu hru. Kéžby jsem nesouhlasil s nějakou blbou party. Kéžby jsem vůbec nejel do Ameriky. Kéžby jsem se nezamiloval do Dreama. Nikdy by se nic z tohohle nestalo. Neznám Ameriku...