Pov Dreama
Bylo ráno a do oken se pomalu dostávali sluneční paprsky. Ležel jsem na sedačce a na mojí hrudi spal George, hrál jsem si s jeho vlasy a prohlížel jeho rozespalý obličej. Nikdy bych neřekl, o zkušenosti se všema ex přítelkyněmi, že mi na hrudi bude spát kluk kterého miluji.
„Ty už jsi vzhůru," řekl rozespalým hlasem George a promnul si oči. Já jsem jen na souhlas přikývl. „Proč jsi mě neprobudil?"
„Byl jsi roztomilý," zasmál jsem se a všiml jsem si jak se George začervenal, dal jsem mu pusu do vlasů a on se na mě roztomile usmál.
„Dobré ráno hrdličky," zasmál se právě přicházející SapNap. „Víte co, pořád nevím co se ten večer stalo, ale kdybych to neudělal právě by George brečel v rohu a Dream neměl ani tušení. Takže by jste mi měli poděkovat, nemyslíte."
„Na jednu stranu máš pravdu, technicky na druhou kvůli tobě má George rýmu a tak bude zbytek týdne jen ležet v posteli."
„Tak tam můžeš ležet s ním," mrkl a zasmál se Nick a šel do kuchyně. Ještě chvíli jsem tam ležel a hladil George na zádech, dokud se z kuchyně neozvala rána. George se lekl a šokem se v tu ránu vzbudil.
„Asi tam půjdu," pohladil jsem naposledy konečky jeho černých vlasů.
„Já se půjdu stejně už osprchovat." zamručel George a slezl ze mě a zamířil si to do koupelny.
Slezl jsem z gauče a šel se podívat co tam v té kuchyni dělá. Abych pravdu řekl, pohled na rozbité asi tři skleničky moc zábavný nebyl, ale SapNap se nemohl přestat smát.
„Co si dělal?" nechápavě jsem se na něj podíval a on se začal ještě víc smát. „Mě a Gogyho si pořádně vyděsil." dodal jsem.
„To si můžu připsat dvě čárky," vyhrkl ze sebe, div se při tom smíchu nezadusil.
„Co se tady stalo?!" přiběhl do kuchyně právě probuzený Will.
„Chtěl jsem si udělat snídani." začal se znovu smát a dal se do uklízení.
Nakonec jsem snídani udělal já, protože SapNapa jsem tam radši nepustil a Will ji dělal minule.
„Co kdyby jsme šli do kina?" nabídl jsem a čekal na názory ostatních.
„To zní fajn." usmál se Will a podíval se na George.
„No, já jsem nemocný, takže zůstanu doma, ale vy si klidně běžte," sklidil talíře ze stolu George a šel je umýt.
„To je nespravedlivý vůči tobě," řekl SapNap a já s ním musel souhlasit.
„Jsme tu už jen posledních pár dní, běžte si to užít. Já se tady nějak zabavím," usmál se George a stále se nás snažil přemluvit.
,,Fakt ti to nebude vadit?" zeptal se Will.
,,Ne nebude," ozval se hlas a z chodby přišel Karl, celý zabalený v dece. „ Včera se mi udělalo blbě a trochu se mi motá hlava, takže tady zůstanu s Georgem."
,,To v žádném případě budeme tady s vámi." nechtěl jsem je tu nechat.
Po hodinové hádce, mě nakonec přemluvili, sbalili jsme si věci a mohli vyrazit.
,,Ale kdyby něco ta..."
,,Tak ti zavoláme, ano Dreame neboj," zasmál se George.
,,Jste si jistý že..."
,,Ano jsme si jistý vším. Nejsme malý děti ježiš," přerušil mě Karl a já jen nahlas vydechl.
Nastoupili jsme do auta a vyrazili. Při cestě jsme poslouchali rádio a smáli jsme se.
„Dreameee..." prohodil SapNap a začal se smát.
Já se na něj nechápavě podíval a pak jsem to uslyšel, v rádiu zrovna začla hrát písnička Heat Waves a my se jen začali smát.
„Už jsme tady," prohlásil Will.
„Vážně jdeme na film pro děti," zasmál jsem se a v ruce držel vstupenky na Lego Film.
„No a my snad děti nejsme," odfrkl Will a vytrhl mi vstupenku z ruky.
„No to jsme. Ale myslel jsem, že alespoň jednou to nenecháme znát," vzal jsem si vstupenku zpět a podal je zaměstnanci. Tam jen přikývl a vrátí mi je.
„A hurá na film," zasmál se Nick a utíkal jako malé dítě do sálu.
„Už vím proč film pro děti."
Jsem zpět! :]
Omlouvám se za to skloňování třech jmen. Jinak moc děkuju za všechnu aktivitu <3
ČTEŠ
Friends or Lovers | Dreamnotfound
AventuraDNF fanfikce ~~~~~~~~~ Kéžby jsem odešel dřív. Kéžby jsem ani nešel hrát tu hru. Kéžby jsem nesouhlasil s nějakou blbou party. Kéžby jsem vůbec nejel do Ameriky. Kéžby jsem se nezamiloval do Dreama. Nikdy by se nic z tohohle nestalo. Neznám Ameriku...