|15|

1K 82 13
                                    

Pov Dreama

Zbývali poslední čtyři dny a na mě pomalu doléhal smutek. Byli čtyři ráno, na mojí hrudi spal Gogy a já stále nemohl pochopit, že za čtyři dny už tu nebude. Nebudu ho moct políbit, nebudu ho moct obejmout, bude mi chybět. Koukl jsem se na George, byl roztomilý když spal. Po tváři mi pomalu stékala slza.

Nejsem žádná citlivka.

Řekl jsme si setřel slzu a přitulil se k Georgovi.

__________

„Dreame. Dreamee," slyšel jsem tichý hlas vedle mě a otevřel jsem oči. Teda spíš se o to pokusil, ale viděl jsem neskutečně rozmazaně.

„No?"

„Konečně," konečně jsem ho uviděl nademnou stál Karl.

„Proč mě budíš," podíval jsem se vedle sebe, kde mi samozřejmě chyběl George. „A kde jsou všichni?"

„Šli se projít, chtěli tě probudit, ale spal si jako zabitý," zasmál se a sedl si vedle mě na postel.

„No, šel jsem trochu později spát."

„Trochu?"

„Asi ve čtyři," zvedl jsem se a podíval na hodiny. Bylo půl jedenácté.

Jak a kdy?

„Pojď máš tam snídani," zvedl jsem se a šel jsem s Karlem do kuchyně. „Dobrovolně jsme se vzdal procházky, abych se o naší Šípkovou Růženku postaral."

„Postaral bych se o sebe sám, takže si nemyslím, že v tom bylo jen to."

„No, možná se mi trochu nechtělo, ale spíš jsem se chtěl o tebe postarat," začli jsme se oba smát. Pak jsem dojedl a ještě jsme si chvíli povídali.

„Nazdar Růženko," přiřítil se do bytu SapNap.

„Tak co jaká byla procházka?"

„Byla dobrá, škoda že si nešel," zasmál se Will, který vešel společně s Gogym do dveří.

„Nechte ho, ona se naše Růženka, chtěla jen vyspinkat," zasmál se George a dal mi pusu na tvář.

„No ty si to zalomil, skoro už v devět," rýpnul jsem si do George a ten mě bouchnul do ramene.

„Co je vlastně dnes v plánu?" zeptal se Karl.

„Pláž?"

„Jo!" vykřikli všichni sborově.

„Tak jdeme ne," zasmál jsem se a zamířil do pokoje pro plavky.

„Počkej," zasmál se Geoge a přiběhl ke mě, chytl mě za ruku a táhl mě do pokoje.

„Jo a Gogy?" zastavil jsem ho, když už si balil plavky.

„Ano?"

„Na," podal jsem mu mojí mikinu. „Aby jsi ji nezapomněl jako minule."

„Už tam mám svojí," zasmál se a mikinu mi podal zpět.

„No, ale když tahle ti tak slušela," udělal jsem psí oči a sedl si i s mikinou na postel.

„To si to jako pamatuješ," zasmál se George a opřel se o zeď.

„Byl si v ní roztomilý."

„No nepovídej," zasmál se George a sedl si obkročmo na mě.

„Vezmeš si ji nebo ne?" zasmál jsem se a spojil naše rty.

„Miluju tě," řekl, když se odtáhl a vzal si mikinu.

„Já tebe víc," dál jsem mu pusu na čelo a šli jsme si oba sbalit.

_________

„Tak můžeme," nasedli jsme všichni do auta a vyrazili.

„Nechcete zapnout rádio," řekl mrzutě Nick a podíval se na Karla, který seděl na místě spolujezdce.

„Ne protože budeš poslouchat mě," odpověděl a naladil rádio.

Dojeli jsme na parkoviště a vystupovali.

„Kdo doběhne první na pláž vyhrál." zasmál se Nick a rozeběhl jsem se společně s Willem a Karlem. Jenže mě zastavilo sevření moji ruky, hned jsem se otočil a upřeně se zadíval na George.

„Copak?"

„Dreame..." v jeho hlase byl slyšet náznak smutku.

„Ano," otočil jsem se, chytl ho za ruku a usmál se.

„Co s náma bude dál?"

Na to jsem nemyslel. Nechci o něj přijít, ale zároveň vím, že tu semnou nemůže být napořád. Má v Anglii rodinu, byt a bylo by to těžké.

„Nepřemýšlel jsem nad tím," koukl jsem se mu do očí, byl v nich cítit smutek. „Víš co, teď to neřeš a pojď si užívat, ještě máme čas."

On se na mě jen tak z donucení usmál a šli jsme ruku v ruce k pláži.

Celý den jsme dělali kraviny a užívali si, bude mi chybět tenhle kolektiv, bude mi chybět jak se smějeme a nevím proč.

Bude mi chybět George.
Vím že jsem mu řekl, ať to neřeší, ale teď jsem to měl v hlavě já.

Co bez něj budu dělat?

___________________

Ahojky lidičky <3

Nevím jestli si někdo čtěte tyhle děkovný zprávy, ale doufám že alespoň někdo.

Tahle kapitola je asi trochu kratší a možná i něco nebude dávat smysl, za to se chci omluvit. Chtěla bych se omluvit za to, že teď nic nevycházelo. Abych pravdu řekla neměla jsem kreativitu a ani náladu, neměla jsem teď úplně hezké období, takže se omlouvám :)

Jinak bych chtěla poděkovat za 7,5 k přečtení?! Omg děkuju všem!

Děkuju za přečtení <3

Miluju vás :3

Friends or Lovers | DreamnotfoundKde žijí příběhy. Začni objevovat