GÖL 3

6 1 0
                                    

Ama bu yerde yatan elifti. Şok olmuş bir hâlde miraça bağırdım,
- miraç buraya bak, dedim. Miraç fenerini benim olduğum yere çevirmişti. Miraç kalakalmıştı ben ağlamaya başladım miraca sarıldım
- miraç napıcaz şimdi?
- bilmiyorum irem kalakaldım bence hemen kamp yerine dönüp bizimkilere haber verelim.
Miraçla koşa koşa kamp alanına gittik nefes nefes kalmıştık emir bu haliniz ne diye sormuştu ben daha fazla dayanamadım ağlamaya başladım, buse "biri ne olduğunu anlatacak mı artık?" dedi. Miraç, elife olanları anlattı. Hepsi şok olmuş bir biçimdeydi, emir "burdan biran önce gitmeliyiz hemen" dedi. Peki ya elif elif ne olucak dedi arda. Miraç, "burdan biran önce defolup polise gideriz bu gece zaten hiç birimiz uyumayız bir arada kalalım sabah erkenden yola koyuluruz." Dedi. Hepimiz onu onaylamıştık.

Ertesi gün;
Hepimiz eşyaları toplayıp  yola koyulduk, kimse konuşmadan ilerliyoduk yarım saat kadar yürüyüp bir yol kenarı bulduk yoldan geçen arabalara otostop çekiyorduk ama kimse durmuyordu,  sonra bir tane kırmızı eski bir kamyon yanımızda durup nereye gideceğimizi sordu adamın tipi beni rahatsız etmişti arda kamp yaptık diyip kestirip attı adam sizi ben götürürüm dedi benim içim iyice huysuzlanmıştı, ardaya başka araba bekleyelim bu adamı gözüm tutmadı dedim. Arda ormanda bir katil var en yakın arkadaşımız öldü belki de bizim peşimizde sen hala başka araba diyosun, dedi. Miraç  tamam arda sakin ol kız kötü bisey demedi, dedi. buse hiç konuşmuyordu arda tamam ben gidiyorum siz başka araba bekleyin o zaman dedi bu tavrı sinirlerimi bozmuştu. Arda binince biz de bindik adam kamyonu sürmeye devam etti yolda giderken adam bir köşeden döndü ama bu yol ormana gidiyordu hepimiz huzursuz olduk miraç biz inelim dedi adam kötü bir gülüş yerleştirdi yüzüne kapıları kilitlemişti önde miraçla ben arkada arda emir buse oturuyodu o ara olan olmuştu miraç adama saldırmaya çalıştı ama adam elini direksiyondan çekince ben miraç diye bağırdım, arkadan arda emir bağırıyor buse çığlık atıyordu olan olmuştu kamyon ağaca çarpmıştı gerisi karanlık...

1 saat sonra emirden;

Gözlerimi açmaya çalışıyordum, nolmuştu bize? olanlar aklıma gelince hemen doğrulmaya çalıştım ama bacağım kanıyordu, yanımda buse ile arda hareketsiz duruyorlardı, busenin yüzü kan olmuştu, ardanın da aynı şekil zar zor ayağa kalkmaya çalıştım ama kafama yediğim darbeyle yere yığılmıştım...

3 saat sonra;
Ben uyandım, etrafa baktığımda her yerde kan izleri vardı etrafa bakındım miraç yan da baygın yatıyordu emir de ondan farksız değildi, buse hafifçe gözlerini açmaya çalışıyordu arda ortada yoktu peki bu kanlar neyin nesiydi yukardan başıma birşey damlıyordu kafama yukarı kaldırdım kalakalmıştım.

KORKUNUN ÇIĞLIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin