GÖL 2

7 2 0
                                    

Beş gün sonra cumartesi günü hepimiz ardaların evinde toplandık. Üç gün kalacaktık,  bir saat sonra evden çıktık, ardanın babası bizi karavanı ile kampa bıraktı, geri döndü, üç gün sonra almaya gelecekti. Hepimiz kamp için güzel bir alan arıyorduk, buse göl kenarında güzel manzaralı bir alan bulmuştu orman ne kadar ıssız gözüksede manzarası çok güzeldi, hemen çadırları kurup akşam olmadan çevreden odun falan toplamıştık bizi üç gün idare edecek kadar odunumuz vardı. Erkekler ateşi yakarken bizde kızlarla etleri şişe takıyorduk işimiz bittiğinde onların yanına gittik, miraç etleri pişirirken bizde sofrayı hazırlıyorduk. Yemeklerimizi yedikten sonra sohbet ediyorduk hava kararmak üzereydi elif yanıma gelip " kanka benim tuvaletim geldi yanlız gitmek istemiyorum benimle gelirmisin?"   Dedi.
- çocuklar biz tuvalete kadar gidiyoruz haberiniz olsun dedim. Emir tek başınıza gitmeyin hava karardı tuvalet biraz uzakta bizden biri gelsin dedi.
- Merak etmeyin yanımıza fenerlerimizi alırız. dedi elif.
- olmaz kız başınıza, emir haklı ben gelirim sizinle. Dedi miraç. Bizde kabul ettik, üçümüz ormanda ilerliyorduk elif, "bir ses duydunuz mu hışırtı sesi gibiydi" bende "burası orman normal kanka" dedim. Tuvalete gelmiştik, miraçla ben dışarda elifi beklerken sohbet ediyorduk 5 6 dakika olmuştu elif hala yoktu merak edip ben içeri girdim elif içerde yoktu koşup miraçın yanına gittim.

- miraç elif yok korkuyorum ya başına birşey geldiyse napıcaz miraç?
-sakin ol irem hemen kötü düşünme etrafa bir bakalım.
ileriye doğru yürüyorduk benim ayağım bir şeye takıldı yere düştüm.
- iyimisin irem
-iyiyim ayağım takıldı sert bir şeye.
Arkamı dönüp neye takıldığıma baktım feneri takıldığım yere tuttum a-ama bu...

KORKUNUN ÇIĞLIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin