GÖL 4

6 0 0
                                    

Ama bu ardaydı, ardanın başı tavanda asılıydı, çığlık atmamla buse uyandı emir, miraç onlarda gözlerini açtılar noldu bize nerdeyiz? diyen emire arda dedim ne oldu ardaya? dedi miraç. yukarı tavana baķın dedim. Hepsi yukarı baktığında emir bir küfür savurdu "siktir lan"  buse, emir, miraç hepsi ağlıyordu burdan nolur çıkmanın bir yolunu bulalım nolur diyen buseye hak verdim şuan ağlama zamanı değil aramızdan 2 kişiyi kaybettik burdan çıkmanın yolunu bulmalıyız dedim. Hepimizin elleri bağlıydı sonra odaya o adam girdi "uyanmanıza sevindim sevgili kurbanlarım, sizinle çok eğlenicem. " diyip gülüyordu emir; orospu çocuğu burdan kurtulunca sana yapacaklarımı tahmin edemezsin it.
Aaa sakin ol emircim bir sonraki sen olmak istemezsin, demi? dedi.
Miraç, pislik herif, adi orospu çocuğu diyip küfrederken adam gülüyordu, ruh hastası psikopat, odadan gülerek çıktı psikopat adam. Buse ağlıyordu, emir ve miraç sinirden deliye dönmüştü, en sakini bendim galiba bende kafayı yemiştim, tamam durun artık bir yol bulmalıyız, dedim.  nasıl? diye sordu buse etrafa bakındım, benden 3 adım uzakta bir bıçak vardı bıçağı almaya çalıştım bicağa uzanmaya çalıştıkça bileklerimi ip kesiyordu, beş dakika uğraştıktan sonra almıştım hemen kendi ellerimdeki ipi kesip ayaklarımdakini de kesip ayağa kalktım hemen miraçın yanına gittim, önce onu, sonra emiri, en sonda buse yi iplerden kurtarmıştım.  hepimiz buruk bir şekilde mutlu olmuştuk, emir, adam gelmeden kaçış yolu bulmalıyız, demişti.  Ama ne yazık ki  adam geri gelmişti, buraya yaklaşıyordu, biz tedirgin olmuştuk, emir yerde sopa buldu kapının arkasına geçti, adam kapıyı açıp içeri girdiğinde emir adamın kafasına sopayı geçirmişti, acele etmeliyiz kendine gelmesi uzun sürmez demişti emir. Bende, o zaman bağlayalım onu demiştim, miraç olur ben ip var mı etrafa bakacam dedi, hepimiz sanki deli gibi sakindik yaşadıklarımız çok fazlaydı, miraç on dakika sonra elinde iple gelmişti hemen adamı bağladık, üstüne kapıyı kilitleyip evden çıktık, koşarak ormanda ilerliyorduk, sonunda otobana varmıştık, erkekler otostop çekiyordu ,birtane adam yanımızda durdu, adama özet geçip bizi en yakın polis karakoluna bırakmasını istedik, o da kabul etmişti, son olanlardan sonra yinede arabaya korka korka bindik, yarım saat yolculuktan sonra polis karakoluna varmıştık adama teşekkür edip arabadan indik içeri girip hemen olanları polise anlatmaya başladık, baştan sona her şeyi anlattık. Polis ailelerimizi aramıştı aradan geçen bir saat sonra ailelerimiz gelmişti,  tabi arda ile elifinde ailesi buradaydı iki ailede perişan haldeydi, hepimiz çok üzgündük kurtulmamıza sevinememiştik, hepimiz evlere dağıldık,  akşam polis aradığında adamı yakaladıklarını söylemişti...

2 gün sonra;
Arda ve elifin cenazesi ailelerine teslim edilmişti cenazeden sonra hepimiz evlere dağıldık olaydan  tam 2 gün geçmişti...

1 hafta sonra;
Ben, buse, emir, miraç hepimiz terapiste gidip bir yandan da normal hayatımıza devam etmeye çalışıyorduk, ben hala bazı geceler arda ve elifi görüyordum, mutluydular onların katili yakalanmıştı...

Evet bu hikaye burda son buldu öteki bölümde yeni hikâyede buluşmak üzere...

KORKUNUN ÇIĞLIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin