Ben betül 24 yaşındayım, her şey o gece başlamıştı, o lanet gece... Bundan 4 ay önce arkadaşlarımla akşam dışarı çıkmıştık 2 kız 3 erkek, sonra hep gittiğimiz o harabe eve gittik saat 22.30 u gösteriyordu sohbet ediyorduk ateş falan yakmıştık, mustafa "ben sıkıldım oyun falan mı oynasak" demişti. Bende iyi fikir ne oynayalım diye cevap verdim, mustafa doğruluk cesaretlik demişti hepimiz tamam dedik, ama oyunun başıma böyle bir bela açacağını bilemezdim. ilk ali çevirmişti şişeyi, çağla ile dorukta durmuştu, doruk çağlaya doğruluk mu cesaretlikmi diye sormuştu, çağla da doğruluk demişti, doruk çağlaya "bize en rezil anını anlat" demişti, çağla da anlatmaya başladı çağla anlattıktan sonra şişeyi çevirmişti şişe benle çağla arasında durmuştu çağla sorduğunda cesaret dedim " şu ilerdeki karanlık yere git 30 saniye kadar orda bekle " demişti. Bende kaybetmeyi sevmezdim, çağlanın dediğini yapıp oraya doğru gittim, arkadan çağla yapmak zorunda değilsin demişti. Bende güldüm hırs yapmıştım bir kere, oraya gittiğimde içimden 30 saniye saymaya başladım 1-2-3... arkadan bir ses geldi rüzgârdandır diye düşündüm, gerçi havada rüzgar yoktu. Biraz korkmuştum, saymaya devam ettim 15-16... bir daha ses duydum korkmuştum, hızlı adımlarla bizimkilerin yanına yürümeye başlamıştım arkadan tanıdık bir ses duydum arkamı döndüm mustafaydı bu durum tuhafıma gitmişti, onun burda ne işi vardı diye düşündüm herhalde bana bakmak için geldi diye icimden cevap verdim, mustafa diyip onun yanına gittim, mustafa sen napiyosun burda? mustafa bakıyordu birde gülüyordu mustafa sana diyorum saka mi yapiyosun? mustafa, sana bakmaya gelmiştim dedi, ama öyle bir korkutucu tonda demişti sonra arkadan bana doruk bağırdı betül hadi gel 30 saniyeyi geçti diye seslendi bende geliyorum mustafa da burda dedim doruğa seslenip, doruk ne diyosun betül mustafa burda hadi gel diye bağırdı, bende korkmuştum peki mustafa oradaysa arkamdaki kimdi? ya da bana şaka mı yapıyorlardı, arkamı döndüğümde mustafa gülüyordu yavaş yavaş mustafayı süzdüm ama ayakları tersti ben besmele çekip çığlık attım o ise kaybolmuştu bizimkiler koşarak yanıma geldi ne oldu betül noldu? dedi çağla yüksek sesle, olanları onlara anlattım hepimiz korkmuştuk eve kadar bırakmıştı beni çocuklar, bu gece sende kalalım dedi çağla, bende zaten korkmuştum kabul ettim erkekler salonda uyuyordu, benle çağla benim odam da yatıyorduk, olanları düşündükçe kötü oluyordum çağla bana sarıldı özür dilerim bitanem benim yüzümden dedi. Bende, kendini suçlama bilemezdin dedim, yorulmuştuk uyuya kaldık sabah kalktığımda mustafa hocaya gidelim dedi, bende kabul ettim cami hocasına gittik, o da bana, evlâdım sen gece ıssız yere gitmişsin onları rahatsız etmişsin onlar da sana oyun oynamış merak etme sana dua yazicam bunları sürekli oku demişti, bende, anladım teşekkür ederim hocam diyip ayağa kalktık çağla bir süre benimle kalıyordu diğerleri ise sık sık yanıma gelip hep arıyolardı. 4 ay boyunca arkadaşlarım hep yanımdaydı onlar ve bu dualar sayesinde olanları atlattım artık daha iyiydim...