Takhle to nefunguje

410 27 20
                                    


Jakožto k-poper, i já čtu dost fanfikcí. A řeknu vám, co se týče Little Spaceu, narazil jsem na spoustu nesrovnalostí a lživých informací. Takže bych v dnešní kapitole chtěl vše (nebo alespoň základní fakta) uvést na pravou míru.

1. Little Space 24/7.
Na toto narážím dost často. Ale nikdo nedokáže být Maličký stále. Little Space je stav, kde se cítíme v bezpečí a upadáme do něj, abychom našli útěchu. Je s tím samozřejmě spojeno mnoho dalších faktorů ovlivňující situaci, ale opakuji, NIKDO není maličký stále. Není to žádná porucha, která by se s vámi táhla po celý život.

2. Začátek a konec
Se začátkem Little Spaceu je to hodně diskutabilní. Za předpokladu, že je trauma způsobeno již v hodně útlém věku, může k tomu mít daná osoba sklony už od dětsví. Stejně tak se ale může člověk rozhodnout ze dne na den. Samozřejmě jsem to hodně zjednodušil, ale chci tím říci, že Little Space může být i svobodná volba. A stejně tak, jako se můžete rozhodnout, že zkusíte něco, co by vám mohlo pomoci se stresem a problémy, tak od toho můžete odpustit. Někdy zkrátka cítíte, že jste připraveni na skutečný svět kolem, a už nepotřebujete být Maličkými. Avšak stejně tak se dá ta změna racionálně rozhodnout.

3. Věk miminka
Ne vždy má Maličký dudlíčky a plyšové hračky. Je spousta lidí, co mají Little Space ale rozhodně v něm nejsou na úrovni tří nebo čtyř let. Může jim být klidně osm, nebo deset. Nebo rovnou i třináct. Když je člověk dospělí a v Little Space se cítí jako desetiletý, je to naprosto stejně v pořádku, jako kdyby byl jeho Little Age pět.

4. V Little Space může být kdokoliv
Ano, naprosto kdokoliv. Little Space je prostor, kde se má člověk cítit v bezpečí. A takovýto prostor by neměl mít, a ani nemá žádná pravidla, ani podmínky. Little Space není omezen věkem, vírou, pohlavím, ani ničím podobným. Takže ať už je vám 13 nebo 30, jste chlapec, dívka, trans, nebo nebinární, ať už vyznáváte emo styl, jste metalisti nebo naopak jste spíše na lolita styl, vždy máte právo být šťastní a být v bezpečí.

5. Dvě osobnosti.
Chování v Little Space a mimo něj se liší. A občas to může být naprosto jiná osobnost! Představte si toho největšího Bad Boye ve škole, po kterém touží každá holka, jak v bezpečí svého pokoje sleduje Hello Kitty. Jop, i takto to může vypadat. Upřímně mohu říct, že ani vy mě moc neznáte. Většinou se tu na Wattpadu pohybuji právě v Little Spaceu. Ale co mimo něj? Ano, i já rád nosím černou. I já mluvím sprostě, odmlouvám, koukám na horory a krvavé filmy, rvu se, koulím očima, zkouším cigarety (ale to bylo jen dvakrát), občas kradu rodičům z ledničky alkohol a dokonce mám nemálo zkušeností z drogama. Avšak tuto moji osobnost nezveřejňuji.

6. Pastelové barvy, růžová, šatičky, atd...
Tak strašně velké, ale zároveň naprosto nepravdivé klišé! Opravdu všichni Maličcí nemají úchylku na růžovou. Ano, spousta Little dívek a i chlapců ano, ale spousta zase ne. Jak už jsem tu několikrát říkal, má to být prostor, kde se VY cítíte dobře. A každému se líbí a má rád něco jiného. Takže Maličký nemusí mít nutně dudlíček se třpitkami a pastelově růžové šatičky. Může nosit černé věci s křížemi a lebkami. Proč ne?! ^-^

Tímto bych vám chtěl poděkovat za pozornost u této kapitolky. Nikomu tím nic nevyčítám, ani nic podobného. Jen jsem zkrátka chtěl několik věcí uvést na správnou míru. 

Taky bych vás chtěl poprosit o to, aby jste se podívali na novou zprávu, co jsem oznámil. Píši to i sem, jelikož si tyto oznámení moc lidí nečte. Ale toto souvisí s ukončením tohoto profilu a možností, že je toto poslední kapitola, kterou vydám. Tak.... Napište mi prosím, co si o tom myslíte~

Moc vám děkuji a posílám vám lásku a pozitivní energii <3

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 14, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Ze života maličkýchKde žijí příběhy. Začni objevovat