Jutro je. Novi dan, nove pobede. Što bi se reklo.
Izmigoljilja sam se iz kreveta i ugasila alarm.
Glasno sam se protegla, a potom naslonila glavu i ruke na zid kako se ne bih onesvestila.Od naglog ustajanja mi se malo bilo zavrtelo u glavi, a kako i ne bi kad sam zaspala sa potpuno praznim stomakom.
Istog trena sam se setila šta se sinoć desilo. Počela sam glasno da vrištim. -prekrivši usta rukavom
Stavila sam ruke na glavu i tropila na krevet.
Šta je sa mnom bilo pa sam se ponašala tako debilno?
Kroz moju glavu su prolazili samo fleš bekovi sinoćnog događaja i htela sam da propadnem u zemlju kada sam se setila koliko sam se glupavo ponašala.Prvi put mi priđe momak koji tako dobro izgleda i ja odlučim da pokažem baš svoju najtupaviju stranu.
Bravo Ana! -rekla sam ponosno i počela sebi da aplaudiram
Ustala sam i krenula ka kupatilu.
Obavila sam sve što sam imala.
Vreme je da vidim šta ću danas da obučem.Odjednom mi je on pao na pamet i mogućnost da ga bih mogla ponovo da ga sretnem. Bolje da obučem nešto fino.
NE! -vrisnula sam
Zašto uopšte razmišljam o tome??? -pomislila samBilo mi je preko ponosa da priznam sebi da se doterujem za njega, ali sam u dubini duše znala da je to istina.
Iz ormana sam izvukla belu košulju koja je bila veća za par brojeva. Lepo je padala preko ramena i isticala moje ključne kosti i vrat.
Izabrala sam svetlo plave poderane teksas farmerke.
Uzela sam kaiš koji je po sebi imao slatke detalje poput malih smajlija, cvetića i 'peace' znakova.
Obukla sam prugaste čarapice, kombinacije svetlo plave i svetlo žute boje.
Nazula sam starke od juče i stavila tanku ogrlicu oko vrata sa sitnim priveskom.
Vezala sam kosu u nisku punđu.Od šminke sam stavila samo maskaru i labelo.
Nisam imala snage da stvaljam išta preko mojim iritantnih pegica.Stavila sam neki blaži parfem, zgrabila telefon i ranac. Bila sam spremna da izađem iz sobe.
Atmosfera u hodniku je bila tipična. Svi su jurili kao muve bez glave. Ja sam ponovo neprimećeno uspela da se probijem tako što sam glumila 'lopova' koji korača prilepljeno uza zid.
Ovog puta sam uzela čokoladicu iz aparata jer sam bila MRTVA GLADNA.
To je bila moja omiljena bounty čokoladica.Kako sam je malo jače zagrizla tvrd čokoladni preliv je savršeno pukao u mojim ustima i ubrzo sam mogla da osetim osvežavajuće kokos punjenje.
Odšetala sam do stanice slušajući svoju omiljenu kpop grupu.
Ubrzo sam se stvorila ispred fakulteta.
*BzZzZ* *BzZzZ*
Milica ♡
'Maco stoj i ne mrdaj'Samo što sam se mrdnula osetila sam njenu tešku šaku na leđima.
Glasno mi je ostavila poljubac na obrazu, a potom me zgrabila za ruku i ponovo počela da me vuče kroz gužvu.
Nisam stigla ni 'Dobro jutro' da joj kažem...
***
Nisam mogla da se skoncentrišem ni na jednu reč sa predavanja.
Svaki put bi mi odletele misli na njega.
Kako se zove...? -pomislila sam i uzdahnula
Mučilo me je.
Jedina dobra stvar je što ni on ne zna kako se ja zovem, tako da smo na istom.Haha... Jadnice, misliš da njega zanima kako se ti zoveš? -vodila sam unutrašnji monolog
ČEK! Šta je on uopšte radio u to vreme u ženskoj polovini? -počešala sam se po glavi i podigla obrvu
YOU ARE READING
Razglednica iz Busana |Park Jimin|
FanfictionIspričaću vam priču o tome kako dam dobila razglednicu iz Busana.