Neuhvatljiv

121 4 3
                                    

Prezentacija je bila postavljena u niski start, a hranom još nisam mogla da se pozabavim.

Ah... Šta bih sada sat vremena mogla da radim?

U Srbiji je sada 3 ujutru... Znači ništa od razgovora sa porodicom.

Mogla bih da vidim šta ima na instagramu. Nisam ga koristila nedeljama.

A da okačim story?

Odlučno sam napustila štand i stala pred njega, posvećeno ga kadrirajući.

Eto. Postavljeno.

Verujem da su moji prijatelji iz Srbije već uveliko pomislili da sam kidnapovana ili da sam imala avionsku nesreću. Sva sreća pa ih ni nema puno, skoro uopšte...

Da vidim baš ko je pregledao story.

Huh?

@j.m?

Sigurna sam da mi profil prate samo ljudi koje poznajem.

Nikada nisam imala interakciju sa ovim profilom.

Ko bi to mogao da bude?

ČEK?!

J.M? ... Ji-Min?

Fak... Šta? Šta će on na mom profilu? I KAKO ME UOPŠTE PRATI, kad mi je profil zaključan?

Stani...

Ovaj profil mi je vrlo poznat.

Šta?

Prati me već mesec dana?

Jao...

Još pre nekih mesec dana mi je ovaj profil poslao zahtev. Budući da sam vapila za prijateljima iz Koreje, verovatno sam prihvatila.

Da li sam uzvratila? Ne sećam se...

Nisam. Profil je zaključan. Naravno.

Tri objave, 150 ljudi prati i 4K PRATIOCA? Ma ovo nije Jimin...

Što bi njega pratilo 4K ljudi? I što bi mene uopšte zapratio? I to pre nego što smo se uopšte upoznali.

Snimila sam ekran i pokušala da uvećam sliku što je više moguće, ne bih li načkiljila Jimina.

Sad mi tek niša nije jasno. Ne znam da li me ovakva slika podseća na Jimina. Kako i da znam? Realno, nas dvoje se vrlo površno poznajemo.

U biografiji mu piše da studira na Akademiji umetnosti.

Ovo bi mogao 100/100 da bude Jimin, a mogao bi da bude i potpuno neki random profil.

Jao...

Što meni ovo treba?

Ajde, uzvratiću.

Šta mogu da izgubim? Mogu samo blagi šlog da dobijem, ako se ispostavi da je to stvarno on.

Ako je ovo on, to znači da je budan i da je, vrlo verovatno, sve okej.

Bacila sam pogled na svoj feed.

Blagi transfer blama... Bar su većina fotografija umetničke ili slike prirode, hrane i mog zeca.
Par selfija i SLIKA U KUPAĆEM SA MORA.

I ponovo me nervira. Ništa nije uradio, a najradije bih ga udavila sad.

Bacila sam pogled na sat. 10:30.

*BzZz**BzZz*

Milica♡

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Jun 21, 2023 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Razglednica iz Busana |Park Jimin|Onde histórias criam vida. Descubra agora