U trenutku sam poželela da mi vrata otkriju Jiminov lik, ali sam se onda pitala:'I šta onda?'.
Ponovo njegovi iritantni, misteriozni pogledi bez trunke objašnjenja.
Koliko se brinem, toliko sam i besna na njega. Koliko bih ga ljubila, tolika bih ga i ošamarila.
***
Jao Milice...
Skroz sam zaboravila... -uzdahnula sam
Šta? -zbunjeno me je pitala
Ma da se dogovorimo sa momcima kada sutra ujutru da dođemo, zbog hrane...
Ee to sam se ja već sa Jinom dogovorila. Ja ću sve to ujutru da sredim i ćevape ću da ispečem. Za uzvrat što ti nisam toliko pomogla za sarmu.
Hvala ti... Divna si.
Onda da se ja fokusiram na štand dole?Da, da, to možeš ti, pa ćemo ti mi do 11 doneti sve.
E super. Dogovoreno.
Ajde, izlazim. Vidimo se Mico.
Laku noć. -ljubnula me je
Lepo spavaj.
***
Kako sam otključala vrata, osetila sam kao da mi je veliki teret pao sa grudi.
Napokon moja soba i samo ja u njoj.
Otvorila sam širom prozor i podigla roletne.
Sveži povetarac mi je razdvojio šiške.
Nagnula sam se preko prozora.
Most je svetleo ljubičasto. Grad je bio budan, iako se dan već polako gasio.
Zagledala sam se u neodređenu tačku saobraćaja u daljini.
Jimin je bio sve o čemu sam mogla da razmišljam.
Bolelo me je toliko stvari u vezi njega. Da li je u opasnosti i misli li na mene.
I dalje sam mogla da se setim njegovih toplih usana i nežnih dodira.
Sklopila sam oči na kratko.
U glavi sam zamislila scenario. Moje telo u njegovim rukama i naši pogledi spojeni. Mirni pogled iz kojeg sevaju varnice strasti i želje za mnom. Gotovo da sam mogla da osetim miris njegove slatkaste kože.
Omela me je činjenica da moram da operem kosu.
Otvorila sam oči. Fokus mi je odmah pao na ljubičaste svetiljke mosta. Tako deluje veličanstveno i prefinjeno.
E Ana, Ana... -naglas sam govorila
Sklonila sam se sa prozora i počela da svlačim garderobu sa sebe.
Potpuno sam smaknula sa uma da su mi kolena i dalje u zavoju i da rane i dalje nisu očvrsnule.
Biće ovo dug i naporan proces zarastanja.
Nadam se da će mi rana na srcu zarasti pre.
Nasmejala sam se sebi u bradu.
Haha, nisam ni znala da možeš ovoliko patetična da budeš. -pričala sam svom odrazu u ogledalu
Osušila sam se. Butine jedva da mi se dodiruju, a rebra su se nazirala.
Moram da počnem više da jedem kako mi od tela ne bi ostale samo kosti i glava.
Ušla sam u kupatilo i podesila tuš na mlaku vodu. Bila sam spremna da se posvetim nezi svog tela.
Karamelnim skrabom sam ispilingovala telo i obrijala sva mesta koja su bila potrebna.
ESTÁS LEYENDO
Razglednica iz Busana |Park Jimin|
FanficIspričaću vam priču o tome kako dam dobila razglednicu iz Busana.