1.Bölüm Türkiye'ye Geliyormuş

909 40 47
                                    

Kitaba Başlama Tarihiniz:

Yazar Anltımıyla:

"Aaaaa!! İnanamıyorum! Aaaa!" Tayfun sabahın dokuzunda ikizi Duygu'nun bağırması ile uyandı. Hemen ikizinin odasına koştu.

"Ya ne oldu Duygu, ne bağırıyorsun?" Duygu Tayfun'a telefonunu gösterdi. Tayfun göz devirdi. Kardeşi ona hayranı olduğu Elif Gözüpek adındaki kızın Instagram'ını gösteriyordu.

"E~ n'olmuş?" Dedi. Duygu telefona baktı. "Ay hikaye gitmiş Tayfun bebeğim. Dur bir dakika."

Duygu yeniden telefonu Tayfun'a gösterdi. Tayfun bir kızın uçakta olduğunu hikayesine atmış olduğunu gördü.

"Eeee..?" Duygu göz devirdi. "Yazıyı oku!" Tayfun yazıyı okudu.

•Elif Gözüpek Story: Türkiye'ye dönüyorum... (parti emojisi)•

Tayfun hâlâ anlamamıştı. "Yani?" Duygu offladı. "Ya Tayfun gıtmısın? Hayranı olduğum kız Türkiye'ye geliyor!!"

"Eee? En başından anlat Duygu." Dedi Tayfun. "Off. Yani -Anlatır.- işte böyle şimdi liseyi okumak için Temrenli'ye geliyormuş belki bizim okulda okur." Duygu sevinç çığlıkları attı.

Tayfun offlayıp göz devirdi. "Off. İyi tamam hazırlan da okula gidelim." Duygu kardeşini odasından kış kışlayıp hazırlanmaya başladı.

****

İskender'in Anlatımıyla:

Asya birden çığlık atıp odanın içinde koşturmaya başladı. (Mavi Ay odasındalar.)

"Ay Asya ne oldu?" Dedi Arda. "Kulak zarımı hissetmiyorum." Burak'ın dediğine güldüm.

"Ay çok güzel birşey oldu." Sinan offladı. "Ne oldu anlat işte." Sinan'a bakıp konuştum.

"Lütfen bağırma ve kulak zarlarımızı patlamadan anlat." Dedim. Burak güldü. Asya bana göz devirdi.

"Ya hani benim hayranı olduğum kız varya. Elif Gözüpek..." "Eee." Dedi Arda. "O Türkiye'ye geliyor."

Asya nefes alıp konuşmaya devam etti. "Ve buraya lise okumak için geliyormuş, bizim okula gelebilir."

"Tamam. Bundan bize ne?" Diye sordu Sinan." Asya heyecanlı heyecanlı konuşmaya başladı.

"O kız çok iyi ve başarılı bir okçu. Amerika'da takımına ülke birinciliği kazandırmış. Yani eğer bizim takıma girer-"

Burak Asya'nın sözünü kesti. "Bizim takıma girmez. Unutma Asya bizim okulda iki okçuluk takımı var biri biziz diğeri Kasırga ve biz Kasırga'dan bir kişi daha fazlayız. Yani... Elif'i birazcık tanıyorsam eşitlik olsun diye Kasırga'ya girer."

Asya kaşlarını çattı. "Dur biraz... Sen Elif'i nereden tanıyorsun?" Diye sordu Burak'a.

Burak iç çekti. "Elif benim çocukluk arkadaşım. İlkokulda tanışmıştık."

"Ne? Aaaa!" Yine bağırmaya başladı. "Asya lütfen bağırma ya!" Dedim. "İnanmıyorum!"

"Off yine ne oldu acaba?" Dedi Arda. "Ay Elif bizim okula geliyormuş."

Asya telefonunu gösterdi. Bahsettiği kız Refika hanımla fotoğraf çekilmişti.

Elif Gözüpek Story: Bundan sonra Taygu Koleji'ndeyim. (Mutlu ve emojisi)

"Ay durun bir tane daha hikaye attı." Asya yine telefonunu gösterdi. Kız bu sefer Salih babam ile fotoğraf çekilmişti.

Elif Gözüpek Story: Canım babam

"Ne oha!?" Dedi Arda. Hepimiz Burak'a baktık. "Evet, Elif Salih Hoca'nın öz kızı." Dedi. "Ayy!!" Asya yine çığlık attı.
"Ay burası bizim spor salonu. Hadi gidelim hemen."

Asya bizi peşinden sürükledi...

**

O sırada Salih ve Elif...

Elif'in Anlatımıyla:

415 kelime.

Evet kuzular okuduğunuz için teşekkür ederim.

Umarım beğenmişsinizdir.

Bir sonraki bölümde görüşmek üzere.

Hoşçakalın, sağlıcakla kalın kuzular.

15.04.2021 -Perşembe-

Sen BenimsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin