Elif'in Anlatımıyla:
Tayfun İskender'e yaklaştı. İskender tam Tayfun'a vuracakken yumruk yaptığı elini tuttum.
"Ne oluyor burada?" İskender beni itti. "Sen karışma Elif." Tayfun sinirle güldü. "Niye? Karışır." Dedi. "Evet karışırım."
İskender sinirlenmişti. "Hayır karışamazsın! Bu ikimizin arasında." Tayfun İskender'i itti.
"Kardeşinle bu şekilde konuşmaya utanmıyor musun?" İskender'in kolunu tutup onu hızlıca Kasırga odasından çıkardım.
Babam Fikri Hoca ile yanımıza geldi. "Hadi bakalım çocuklar eve gidelim. Mavi Ay sizde gelin."
Tam gidecekken hâlâ İskender'in kolunu tuttuğumu fark ettim. "Pardon." Elimi kolundan çektim.
İskender önemli değil anlamında kafasını salladı. "Evet, hadi." Babamı takip edip eve geldik.
"E~" dedim. "Sonra anlatırım demiştin hadi anlat." Babama beklentiyle baktım. "Pekala başlıyorum..."
-üşendim anlatır felan...-
"İşte böyle..." İskender'e baktım. "Yani şimdi sen Tozkoparan İskender misin?" Güldü. "Evet. Öyleyim."
"Vay be!" Babam elini omzuma koydu. Ona sarıldım. "Seni çok özledim." Babamda bana sarıldı. "Ben de seni çok özledim kızım."
"Vay be ne güzel mutlu aile tablosu. Ay ben dayanamayacağım." Arda ağlamaya başladı.
Hep birlikte güldük. Burak ayağa kalkıp diğerlerinde kaldırdı. "Hocam biz artık gidelim. Geç oldu."
Mavi Ay gidince konuşmaya başlayan babama baktım. "Elif. Evde başka yatak odası yok. İskender senin odanda yatsa sorun olmaz değil mi?"
"Hayır olmaz." Dedim. "Pekala o zaman gidip yatın." İskenderle odama çıktım. "Şey... Ben yerde yatarım. Zaten oda senin." Dedi.
"Tamam." Dedim. "Sen yat bende üstümü değiştirip geliyim."
(Elif'in pijamaları.)Odaya girdiğimde İskender beni baştan aşağı düzdü. Hem rahatsız olmuştum hem de hoşuma gitmişti.
Bir dakika... Bacaklarıma mı bakıyordu o? "Öhöm öhöm!" Ben yalandan öksürünce İskender bana baktı.
"Yatalım artık." İskender yer yatağına yattığında ben de kendi yatağıma uzandım.
Telefonumu elime aldım.
Kasırga 🌪️
Ayaklı Gucci kişisi sizi ekledi
Ayaklı Gucci:
Merhaba Elif bebeğim bu Kasırga grubu artık bizim takımdan olduğun için seni gruba aldıkAl Bismillah 🧠:
Takıma hoş geldin ElifSiz:
Hoşbuldum TayfunYürüyen Test Kitabı:
Hoş geldin EloSiz:
Hoşbuldum 😁Ayaklı Yemek Makinası:
Hoş geldin Elif neyse ben gidiyorum gece yemek için buz dolabından bir şeyler alıcamSiz:
Hoşbuldum Ayberk dikkat ette aldıklarını odaya giderken yemeNeyse ben yatıyorum artık iyi geceler
Al Bismillah 🧠:
İyi gecelerAyaklı Gucci:
İyi gecelerYürüyen Test Kitabı:
İyi gecelerAyaklı Yemek Makinası:
İyi yemekler aman iyi gecelerGörüldü: 00:02
Hellööooo kuzularım.
Nasılsınız?
Yine çok boş bir bölüm oldu.
Kasırga'nın WhatsApp grubundaki isimleri tanımışsınıdır umarım.
Eğer tanımadıysanız sorabilirsiniz.
Şimdilik hoşçakalın sağlıcakla kalın.
27.04.2021 Salı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Benimsin
FanfictionKalplerimizdi bizi birbirimize bağlayan. Birlikte olmamızı sağlayan. Hepimiz bir aradaydık...