Elif'in Anlatımıyla:
Adının Cihangir olduğunu öğrendiğim adam bizi kenara çekti.
"Evet Kasırga. Artık Mavi Şirinler ile eşit güçtesiniz. Sizden iyi bir performans bekliyorum. Özellikle senden şirine." Dedi beni işaret ederek.
"Endişelenmeyin hocam. Biz kazanacağız." Dedim.
Babam bizi çağırdı. "Evet. O zaman ilk yarışmacılar."
"Sinan - Tayfun."
"Yay çek! Bırak!"
Sinan: 8
Tayfun: 9
Tayfun güldü. "E~ intikam soğuk yenen bir yemektir demişler Sinan'cım." Dedi. Sinan sinirle yerine oturdu.
"Sıradaki." Dedi babam.
"Asya - Duygu."
"Yay çek! Bırak!"
Duygu: 8
Asya: 9
"Ne oldu Duygu 'bebeğim'? Morardın mı? Yakışır yakışır." Dedi Asya.
Duygu yayını yerine koyup oturdu."Sıradakiler. Burak - Ece."
Burak: 7
Ece: 9
"İşte bu!" Ece herkesle el çakıştı. "Aferin çok bilmiş." Dedi Cihangir Hoca.
"Sıradakiler, Arda - Ayberk. Geçin bakalım."
Arda: 7
Ayberk: 10
Mavi Ay'da dahil herkes Ayberk'in atışına çok şaşırmıştı. Tayfun'un kulağına yaklaştım. "Neden herkes bu kadar şaşırdı?" Diye sordum.
Aynı şekilde o da benim kulağıma yaklaştı. "Normalde Ayberk çok iyi atamaz. Üç atışından ikisi yedi, biri altı olur genelde."
Ayberk'in atışına sevinmiştim. Ayberk ve Arda yerlerine oturdu. "Aferin minik. Çok iyi attın." Dedi Cihangir Hoca.
"Vallaha ben bile şaşırdım Ayberk bebeğim. Harika attın." Dedi Duygu Ayberk gülümsedi.
"Son olarak." Ben ve İskender kalmıştık. "İskender - Elif." Yerimden kalktım. "Hadi şirine güveniyoruz sana." Cihangir Hoca'ya gülümsedim.
Yerimi aldım ve yayımı gerdim. "Yay çek!" Dedi babam. Derin bir nefes aldım.
"Bırak!"
İskender: 10
Elif: 10
"Mavi Ay 41 puan. Kasırga..." Nefesimi tutup beklemeye başladım.
"Kasırga... 46 puan. Kazanan Kasırga." Heyecanla gidip Duygu ve Ece'ye sarıldım.
Kasırga ve Cihangir Hoca halka olduk.
"Ooo... Hişş! Bir, iki üç! KA- SIR- GA!"Takımlar ayrıldı ve giyinme odalarına gittik. O an aklıma birşey geldi. Duygu'ya baktım. "Benim formam yok."
Duygu beni süzdü."Ay evet doğru. Yarın sana Kasırga forması getireyim ben." Teşekkürler anlamında kafamı salladım.
Duygu ve Ece üstünü değiştirince Duygu yanıma geldi. "Gel Elif bebeğim. Kasırga odasına gidelim." Kafamı salladım. "Tamam. Gidelim."
Duygu ve Ece ile odaya gittik. Ancak bir sorun vardı. Mavi Ay bizim erkeklerle tartışıyordu.
323 kelime.
Evet kuzular bu bölümde bu kadardı.
Umarım beğenmişsinizdir.
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere.
Hoşçakalın, sağlıcakla kalın kuzular.
15.04.2021 -Perşembe-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Benimsin
أدب الهواةKalplerimizdi bizi birbirimize bağlayan. Birlikte olmamızı sağlayan. Hepimiz bir aradaydık...