2.Bölüm Elif Gözüpek

824 34 16
                                    

O sırada Salih ve Elif...

Elif'in Anlatımıyla:

Sonunda Türkiye'ye babamın yanına gelmiştim. Gerçekten çok mutluydum. Şimdi babam ile birlikte okulun spor salonundaydık.

"Burada da okçuluk takımları var mı?" Diye sordum babama. "Evet var. Biri Mavi Ay diğeri Kasırga."

"Çok güzel, hangi takıma gideceğim?" Babam gülümsedi. "Mavi Ay Kasırga'dan bir kişi fazla. Eğer istersen Kasırga'ya gir."

Kafamı salladım. "Eğer onlarda isterse girerim." O sırada üç tanesi kız, dokuz çocuk içeri girdi. Kızlardan kahverengi uzun saçlı olan hemen yanıma koştu.

"Ay inanmıyorum. Elif gerçekten buradasın." Tek kaşımı kaldırdım. "Şey... Evet?"

Kız bana sarılınca karşılık verdim. "Ben Duygu Elif bebeğim. En büyük hayranınım. Instagram'dan takip ediyorum seni."

Kızın yüzüne dikkatli bir şekilde bakınca hatırlatmıştım. "Aaa! Evet şimdi hatırladım."

Arkadan bir çocuk geldi ve Duygu'yu benden ayırdı. "Kardeşim. Bir dur da kız nefes alsın. Ayrıca daha biz tanışacağız." Herkes sırasıyla kendini tanıtmaya başladı.

"Ben Tayfun." Çocuk ikizi olmasına rağmen Duygu'ya hiç benzemiyordu. "Ben Ece."

"Ben Ayberk."

"Biz Kasırga'yız" dedi Tayfun. Diğerlerine baktım.

"Ben Asya." Sanırım takımdaki tek kızdı.

"Ben Arda." Dedi saçları mısır püskülü gibi olan çocuk.

"Ben Sinan."

Sinan'ın yanındaki çocuğa baktım. "Ay Burak!" Hemen gidip ona sarılmıştım. Burak'da anında karşılık verdi.

"Selam Elif. Niye burada okuyacağını bana söylemedin?" Ona gülümsedim. "Seninde bu okulda olduğunu bilmiyordum."

Burak'tan ayrılıp son çocuğa baktım.

"Ben İskender Gözüpek."

İskender Gözüpek
İskender Gözüpek
İskender Gözüpek

Babama baktım. Kimdi bu çocuk? Babam klasik sonra anlatırım bakışı atınca üstünde durmadım.

"Ben Elif Gözüpek. Memnun oldum..."

"İskender ile kardeş misiniz?" Diye sordu Tayfun. Babama baktım. "Evet. İkiside benim çocuğum." Dedi.

Babamın yalan söylediğini anlamıştım. Babam ve yalan söylemek!? Hadi bakalım altından ne çıkacak.

Kapıdan başka bir adam girdi. "Evet Kasırga toparlan-" adamın gözleri beni buldu.

"Sen kimsin şirine?" Şirine mi? Neyse. "Ben Elif Gözüpek." Adam babama baktı. "Ha Salih'in kızısın yani."

Evet anlamında kafamı salladım. "Söyle bakalım okçu musun?" Güldüm. "Evet." "Güzel." Dedi. "Hangi takımda olacaksın?"

Tayfun hemen atladı. "Biz Mavi Ay'dan bir kişi eksiğiz... Eşitlik olması için bizim takıma gelmeli."

"Evet." Dedi Ece. "Eğer Mavi Ay'a geçerse onlar iki kişi daha fazla olur." Hâlâ adını bilmediğim adam Ece'ye baktı.

"Bir dur çok bilmiş." Herkes benden cevap bekliyordu. "Pekala takımdaki herkes için uygunsa Kasırga takımına girerim." Dedim.

"Ay ben dünden hazırım Elif bebeğim. Sorman bile hata." Dedi Duygu. "Bana da uygun." Dedi Ayberk.

Ece ve Tayfun zaten kabul etmişti. Artık Kasırga takımına katılmıştım.

"Harika o zaman artık Kasırga'dayım."
"Evet!" Dedi ve üstüme atladı Duygu.
"E~ Salih... Bunu şerefine iki takım arasında kapışma yapalım, ne dersin?"

Babam iç çekti. "Yapalım Cihangir yapalım."

411 kelime.

Bu bölüm çok boş oldu.

Birazdan diğer bölümü yazmaya başlayacağım.

Umarım o daha iyi olur.

Şimdilik hoşçakalın.

15.04.2021 -Perşembe-

Sen BenimsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin