Czułam że george sie wkurzył na mnie. Przeciez to on zaczął flirtować z clayem! To nie moja wina że wbijam na vc i przypadkowo dowiedziałam się ze flirtowali.. szczerze brak mi słów.. chciałabym poprostu zerwać z georgem i pójść do alexa.. ale nie mogę może oni przypadkowo razem flirtowali.. nagle odezwał się głos był to sapnap
Sapnap: ej Y/N zyjesz? Całkiem zapomniałam że byłam jeszcze na vc z ekipą
Y/N: ups.. sorry zamyśliłam się..
Sapnap:nie no spok-
George przerwał głos sapnapa
George: Y/N choć na chwilę na prywatny vc chcę się coś spytać.
Y/N o-ok..
W tym samym czasię napisał mi alex: powiedz mu że jak on flirtuję z clayem to czemu ty nie masz flirtować ze mną?
Y/N: ok napisze mu tak dzięki <3 znaczy dzięki :)
Alex: ;)~Opuściłaś vc i poszłaś na vc z georgem~
George: co to miało być?! Czemu alex tak do ciebię zarywa?! To przez te bedwarsy czy co?!Y/N: a wytłumaczysz mi czemu flirtowałeś z clayem?! Ty gejem jesteś? (Nie chce urażić osoby lgbtq+!!)
George: ...
Y/N: tłumacz się..
George: najpierw ty sie tłumacz
Y/N: kurwa?? Z czego ja mam się tłumaczyć jak to ty i clay flirtowaliśćie? Jesli ty flirtujesz z clayem to czemu ja nie mogę z alexem? Jak tak ma być że bedziesz flirtować z clayem to ja kończę ten związek..
~Y/N left the vc~
Po tej rozmowie nie wróciłam na vc do chłopaków bo się poprostu popłakałam.. napisał do mnie alex
Alex: hej.. i co?
Y/N: powiedziałam mu to co miałam mu powiedzieć i nie chciał się tłumaczyć.. jeszcze bezczelnie mówił ze ja mam się tu tłumaczyć.. gdy to on zaczął flirtować z clayem..czasem mam ochote strzelić mu w łeb z liścia.. nienawidze go..
Alex: o mój boze przeciez to on zaczął masakra.. chcesz na vc? Tak sami poprostu zagramy w jakąś gre albo pogadamy..powiem chłopaką ze muszę juz iść bo mam pewne rzeczy do zrobienia.
Y/N: chętnie to zadzwoń na dc~Alex zadzwonił i gadali juz z 3 godziny~
Alex: Hej mam pytanie Y/N
Y/N: nom?..
Alex: masz w planach z nim zerwać? Ten związek robi sie toxic..
Y/N: musiałabym się zastanowić.. a czemu pytasz?
Alex:a nic tak pytam..
Mysli alexa: mam nadzieje ze ze sobą zerwą bo Y/N jest taka miła, śmieszna chciałbym być jej chłopakiem ale wątpie ze mam jakieś szansy poza tym dopiero 2 raz gadamy a ja juz się w niej zakochałem?! Alex ogarnij się kurwa..nawet w realu sie nie spotkaliście.. ty nawet nie wiesz jak ona wygląda!!
Y/N: więc.. co teraz?
Alex: nie wiem graliśmy juz w bed warsy w robloxa hmm.. w sumię podałabyś instagrama?
Y/N: jasne juz podaję [twoja nazwa]
Alex: dzięki
~alex patrzy na twoje zdjęcie dość długo i zaczyna się rumienić~
Myśli alexa: o boze jaka ona piękna[twoja nazwa] So many of my smiles are because of you..
[georgenotfound]: 🔥
Alex: ej ty ładna jesteś.. wiem że widziałem cie jak wchodziłaś do pokoju georga ale wow.
Y/N: heh dzieki *robisz się czerwona* o kurwa george dzwoni czekaj
Alex: stop!! Nie wyciszaj się i daj na głośnomówiący chce go słyszeć i wiedzieć co mówi ja się wyciszę..
Y/N: o-ok
George mówi że cie przeprasza i że nic takiego więcej sie nie stanie..
George: o i chciałem cię zaprośić na spotkanie zorganizowane przez claya.. wszyscy spotkamy się u mnie i zostaniemy tam na 2 tygodnie.. więc zgadzasz się? Zapraszamy razem z clayem wszystkich z dsmp więc bedzie tam duzo osób zgadzasz się na przyjazd? Jak coś to za 3 dni
Pomyślałam krótko i powiedziałam georgowi ze jasne ze przyjadę! I powiedziałam ze muszę juz kończyć i się rozłączyłam..
Y/N: Ej alex co o tym myślisz?
Alex: jeśli ty pojedziesz mamasita to ja wiadomo ze pojade z tobą ;)
Y/N: czyli jedziesz?
Alex: no jesli ty jedziesz to ja tez więc chyba wiadomo dulce ;)
Y/N: co do cholery znaczy dulce?
Alex: przetłumacz sobię i włącz kamerke ;)
Y/N: czemu do cholery mam włączać kamerke
Alex: poprostu włącz ja tez włącze
~obydwoje włączyliśmy kamerki~
Alex: teraz przetłumacz :)
Więc zdecydowałam przetłumaczyć wyszło mi słodka zrobiłam się cała czerwona a alex śmiał sie ze mnie
Alex: BOZE WYGLĄDASZ JAK POMIDOR BABSGAHSGSVSH ~śmiał sie tak ze az spadł z krzesła~
Y/N: BOZE WSZYSTKO DOBRZE?
Alex: tak tylko sie wyglebiłem
Y/N: o kurwa musze kończyć bo jest tak pózno XD wiec nara widzimi sie jutro
Alex: nara słodka ;)
Rozłączyłam się z alexem bardzo szczęśliwa z tej rozmowy..czułam że alex ze mną flirtował i że możliwe ze mu sie podobałam.. patrzłam jeszcze na instagrama tik toka itd w łózku az nagle alex mi napisał dobranoc z czerwonym sercem.. czułam motylki w brzuchu i chciałam mu powiedzieć ze go kocham ale dalej miałam georga i nie mogłam go zostawić.. ale wiedziałam ze tak czy siak musiałam to zrobić..
////////////////////////////////////////////
817 słów :)