evet, bir hafta sonundan merhabalar. sanırsam bu kitabımızın final bölümü olacak. yazarı ben olduğum halde bilmiyorum :D ama olsun. bölüm sonundaki final notuna bakmayı unutmayın lütfen!!!!
yorum yapanların dersleri 100 geliyormuş.
SÜRPRİZ!!!! SMUT BÖLÜMÜDÜR. AŞIRI TEMAS VE HOŞUNUZA GİTMEYECEK - İĞRENMENİZE SEBEBİYET VERECEK ŞEYLER OLABİLİR. LÜTFEN ONA GÖRE OKUYUNUZ.
NOT: KAN VE ŞİDDET YOKTUR.
bölüm şarkısı: tnbh; a little death ve indila; tourner dans le vide slowed. şiddetle dinlenmesi önerilir.
iyi okumalar. 💞
__________
yaklaşık bir ay olmuştu. o bir ayın sonunda inanamayacaksınız ama hyunjin abisine olan özleminden salya sümük ağlayarak bana yalvarıp yakarmış, taehyung'un ricası ve ailemin baskısı yüzünden ona izin vererek bizim evde, benim odamda taehyung ve benimle 3 günlüğüne yatıya kalmasına karar vermiştim. ne o, bu 3 gün içinde her seferinde bana laf atmaktan usanmış ne de ben evimden defol lan it diye tehdit etmekten bıkmıştım.
eh, sonuca gelirsek her gece yatmadan önce mahalle karıları gibi kavgaya tutuşmuş sonrasında da uyumuştuk.
tabiki onun evimde hatta lanet olsun ki odamda olduğu süre boyunca ne taehyung ile oynaşabilmiştik ne de beraber sarılarak uyuyabilmiştik. taehyung beyciğimiz hyunjin bana çok düşkün, kıskanır ve üzülür diyerek kendisine yere ayrı bir yatak açtırmıştı fakat bilin bakalım bu süper zeka jeon jungkook ne yapmıştı?
bilemediniz süreniz doldu. tabiki de, ben de yere yatak açtırıp hemen aralarına yatmıştım. gece uyku sırasında bile hyunjin'inden darbe yediğim halde asla ama asla pişman değildim. fakat bir ara o kadar sinirlenmiştim ki, kendi yastığımı alıp hyunjin'in yüzüne bastırarak katil olmaya hazırlanıyordum fakat taehyung buna engel olmuş ve hyunjin'in uyuyor olmasından yararlanarak beni kendine çekip göğsüne bastıktan hemen sonra sıkıca sarılıp uykuya dalmıştı.
her neyse, o günün sonunda hyunjin tasını tarağını toparlayıp evden toz olup gitmişti. bırakın bir günü, eğer bir saat daha kalsaydı kendi evimden ben gidecektim sahiden. kafayı yedirmişti ulan bana.
"kaşlarını çatmış ne düşünüyorsun sen öyle?" gözlerimi kırpıştırıp daldığım duvardan bakışlarımı çekerek odamın kapısını açıp içeriye giren taehyung'a bakmıştım. "aa, ne düşünüyorum ki acaba?" anlamış gibi gülerek başını olumsuz anlamda sallamış hemen ardından da elindeki pizzaları yatağımın yanındaki komidine koymuştu.
bir saniye, pizza mı? tanrım, ben buna dikkat etmemiştim.
"pizza!" heyecanla yerimde doğrulup pizzaya uzandığım sırada taehyung benden önce davranarak elimi tutmuş ve beni hızla kendine çekip yatağa yatırmıştı. kendisi de hemen ardından kasıklarımın üzerine oturarak yüzünü yüzüme doğru eğmiş, tuttuğu ellerimi daha da sıkı tutarak parmaklarmızı birbirine geçirmiş ve hemen başımın üzerine yerleştirmişti.
gözlerimi kırpıştırarak yüzüne bakarken dudaklarına yerleştirdiği çarpık gülümsemesine gitti bakışlarım. aynı gülüşü gibi hissetmiştim o an. öyle serseri, öyle belirsiz, öyle şehvetli ve de öylesine içten. "pizzadan daha çok sevdiğin bir şey biliyorum." diye mırıldandı bana doğru eğilirken.
ulu tanrım.. direkt kalbime oynuyordu.
"hmm, neymiş o?" aynı onun gibi bir oyunculukla konuşmuştum bende. içimde kopan fırtınaları ona gösterme gibi bir isteğim yoktu lâkin bilirdim, o taehyung'du. o benim sevgilimdi. o benim biricik aşkım, arsız varlığımdı. tek kaşını kaldırarak bana baktığı sırada yüzüme doğru biraz daha eğilmiş ve burnunu elmacık kemiklerimden başlayarak yanağıma doğru değdirmişti. başını sağa doğru yatırıp dudaklarını dudaklarıma doğru sürtmüş ve ılık nefeslerini dudaklarıma üfleyerek beni donmaktan kurtarmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gay panic! ▷tk (✔)
Contojjkook: "merhaba hyunjin, beni hatırladın mı? gay olduğum için beni dövmesi adına çağıracağın abinin erkek arkadaşı jeon piç kurusu jungkook. lütfen bir daha bana bu kadar kaba davranma, dudaklarım için ölüp biten birçok erkek var." taekook¡au || m...