-Unde sunt? Cu ce sunt îmbrăcată? Ciudat! spun eu puțin înfricoșata de situația in care ma aflam.
Eram imbracata in niste pantaloni rupți negri, un tricou de aceeași culoare si niste cizme tot negre. Cat despre locul în care ma aflam, tot ce pot spune este faptul ca ma aflam intr-o clădire părăsită. Era bezna aici, abia daca se mai zare cate un fir de raza de soare care își făcea loc prin carapaturile zidului. Si mai știam un lucru,nu eram singură in locul asta. Se tot auzeau mârâituri si urlete de fiara dar nu îmi puteam da seama de unde veneau deoarece clădiră avea ecou.
-Ajutor! E cineva aici? întreb eu speriata.
In secunda doi a apărut in fata mea o creatura înfricoșătoare. Mergea in patru labe precum câinele dar avea corpul si capul ca de om. Avea o gura mare care ii astupa jumătate de fata, niste colți mari de vreo 3 centimetri si foarte ascuțiți si nu avea ochi. Ma uitam la el fara sa pot face vreo mișcare deoarece înghețasem de frica dar când a urlat parca ma dezghețasem. Am inceput sa fug desi nu știam unde. M-am uitat in spatele meu la un moment dat si când am văzut ca nu mai e nimic m-am oprit. Fara sa imi dau seama creatura aia hidoasa stătea in spatele meu. Când m-am intors m-a lovit așa tare încât m-a aruncat intr-un zid. A venit in viteza carte mine si m-a apucat de gat. Era așa aproape de mine încât ii puteam simți respirația,mirosea urat. Ma aruncat la pământ iar apoi s-a năpustit asupra mea ssi a început sa ma mănânce de vie.