Am dormit asa de bine. Liniște, fara întreruperi si fara vise sau mai bine spus coșmaruri. M-am dat jos din pat si m-am dus in fata oglinzi. Am început sa ma machiez, sa ma coafez, eram așa de atenta la ceea ce făceam încât nici macar nu am observat marele buchet de trandafiri de pe noptiera. Era un buchet cu trandafiri roșii in centru si galbeni pe margine. Era asa de frumos! Ohh...cat de drăguț e Andrew ca îmi face un așa cadou! Ohh...are si un bilet. Mare mi-a fost insa uimirea când am citit acel bilet: Draga mea zeiță, de prima oara când te-am văzut am fost fermecat de frumusețea ta! Nu îți mai pot uita zâmbetul acela de copil, râsetul si ochii de cristal! Ma gândesc numai la tine! Stiu ca nu ne-am mai văzut de ieri dar îmi e foarte dor de tine! Am înțeles ca aseară tu ai vrut sa vi dar enervantul ala de Andrew nu te lăsa in pace! Stai calma, după ce vom fi împreună băiatul ala nu o sa te mai deranjeze niciodată! Te iubesc mult de tot! Ma gândesc la noi doi! Chiar si visul de aseară era despre noi. Am visat ca noi eram in fata preotului si ne declaram iubirea unul altuia, apoi am început sa ne sărutam pasional, acest lucru se va întâmpla si in realitate. Visele noaste vor deveni realitate. Îți promit! Si vom avea si un copil, un baiat, pe care il va chema Artur Hings al IV-lea. Ne vom iubi mereu! Te iubesc si abia aștept sa ne vedem, al tau iubit Arthur!