Merhabaa, öncelikle bu yazıyı okumadan geçmeyin lütfen,bu benim ilk kitabım o yüzden birsürü hatamın olduğunun farkındayım ama bunları sizin yardımınızla geliştireceğimi düşünüyorum yorum yapıp oy verirseniz çok sevinirim direkt okuyup geçerseniz de canınız sağolsun aksndbdjsl şimdiden teşekkürler iyi okumalar....
❤️
"Siktir git Minseong" bıkmış bakışlarımı beni bodrum katında sıkıştırmış Minseong'a gönderdim ama beni takmışa benzemiyordu."Seni bırakmayacağımı biliyosun niye hala diretiyosun,bırakmazsam nolur beni abine ve onun salak arkadaşlarına mı söylersin"
"Niye onların değerli vakitlerini senin gibi bi piçe ayırmasını istiyim ki Eun Mi'ye yaptıkların yetmedi şimdide benimle mi uğraşıcaksın?"
"Eun Mi'yi seviyordum ama o değerimi bilemedi ve o Tae piçine gitti bende intikamımı seninle almak istiyorum ne varki bunda"diyip o pis kahkahasını attı.
Eun Mi en yakın arkadaşlarımdan birisi,dört kişilik bi grubumuz var.Geçen senelerde bu manyakla çıktı ve bu psikopat onu aldatınca-
da doğal olarak ayrıldılar ama bu takık ayrılığı kaldıramadığı için sıra sıra hepimizle uğraşıyor.En son Sun Hi'yle(yine en yakın arkaşlarım-
dan birisi) uğraşınca abim ve arkadaşları dayanamayıp bi güzel patakladılar ama hala akıllanmadı.Minseong'a bakıp pis pis sırıttıktan sonra bacak arasına tekmeyi vurup elinden kurtuldum kapıyı açıp çıkacekken yerden kalkıp beni tekrar duvarla arasında aldı.
Bu güç nerden geliyo bilmiyorum ama elinden kurtulamıyordum
"Bırak beni seni pislik!" Yüzüne tükürmemle küfür edip tokat atması bir olmuştu.
Yere yığılmış beni dövmesini beklerken arkadan gelen bağırışmalarla kafamı oraya çevirdim.
Kafamı gelen bağırışmalara çevirdiğimde önde abim Kim Seokjin ve arkadaşları sinirli bi şekilde yanımıza koşuyorlardı.
Abim Minseong'un yakasından tuttuğu gibi dövmeye başladı, Minseong'un ağzından kanlar akıyordu eminim bi kaç dişi kırılmıştı.
Yerde hiçbir şey yapamaz halde titrerken yanıma Yoongi oppa geldi iyi miyim değil miyim diye kontrol ettikten sonra yanındaki Jimin'e birşeyler söyledi ve gitti.
Jimin kolumdan tutup kaldırmıştı"sakin ol herşey geçti" söylediğim tek şey sürekli teşekkür etmekti.
Beni Jungkook'un kollarına verdi ve Tae'yi alıp uzaklaştı.Kafamı kaldırıp Jungkook'a baktım,ona baktığımı görünce gözleri suratımda gezmeye başladı ve dudaklarımda durdu.
Jungkook'la 3 senedir aynı okuldaydık ve abimlerle takılıyordu,ona karşı boş değildim, yakışıklıydı,ama ondan hoşlanmamın nedeni sadece görünüşü değildi çok düşünceliydi aynı zamanda çekingen
Onu kendime benzetiyordum çekingen,duygularını içinde yaşayan bir insan
Beni boş bir sınıfa götürüp masanın üzerine oturtturdu,gözleri hala dudaklarımdaydı eli yavaşça dudaklarıma gitti naptığını anlamaya çalışıyordum.
"Dudağın patlamış,o piç mi yaptı?" Eli dudaklarımdayken dediklerine odaklanamıyordum.
"Sejin cevap ver bunu o piç mi yaptı?"
"Ne? Ah evet"
"Şerefsiz"elini dudaklarımdan çekip bileğime doladı ve beni çekiştirmeye başladı
"Nereye gidiyoruz çekiştirip durma"
"Dudağına pansuman yapmazsak iltihap kapacak"
Dediği şeyle görmediğini bilsemde kafamı salladım.
Revire girdiğimiz zaman revirdeki doktor pansumanımı yaptı ve sınıfa çıktıkBeni öyle gören kızlar koştur koştur yanıma geldiler
"Noldu sana?"
"Hangi it yaptı bunu?"
"Yoksa yine salaklanırken mi düştün?"
Hepsine bakıp "birşeyim yok klasik Minseong olayları" diyip sırama oturdum.Eun Mi üzgün bir şekilde " üzgünüm hepsi benim suçum onun böyle biri olduğunu bilmeliydim"
Ona bıkkınca bakıp " bunun senin suçun olmadığını bin kez söyledim yeter artık suçlama kendini"
Min Seo kolunu Eun Mi'nin omzuna atıp "evet saçmala o manyağın böyle biri olduğunu nereden bilebilirdin ki"
Eun Mi doğru diyosunuz diyerek kafasını salladı ve birden bana dönerek "sen ordan nasıl kurtuldun?"
Min Seo hemen dibimde bitip "ay anlat anlat kaos" diyip kıkırdadı
Onlara olanları anlattım,yüzleri hem sinirli hem mutluydu garip bi şekilde
"Ahh şimdi jimin-shi ne kadar seksidir kızgınken"
"Yaaa sorma bir seksiydi bir seksiydi sorma onu öyle gören herkes götüne vura vura ordan kaçar"
"Ah işte Jin'e bu yüzden aşığım"
"Sun Hii adam senden 3 yaş büyük ve sana kardeşim gözüyle bakıyo sal şu aşkını artık"
"Ne var şimdi sende Tae'yle sevgilisin niye olamazmış sadece 3 yaşçık var"
"Sun Hi haklı yaşın önemi yoktur"
"Bence abimde Sun Hi'ye karşı birşeyler hissediyo"
"Ayyy bak iyice heyecanlandım şimdi"
"Ne bileyim sürekli sizle ilgili konu açılınca konu illa Sun Hi'ye geliyo"
Min seo "oldu bu iş" diyip göz kırpınca sınıfa giren hocayla hepimiz önümüze döndük.
•
•
•
•
Kızlarla okuldan çıkıp eve yürürken gelen seslerle arkamıza döndük.Abim ve tayfası gülerek bize doğru geliyorlardı.
"Sejin çocukları bugün bize davet ettim biraz eğlenicez"
"E bende kızları davet ettim"
"Hoaydaaaa"
"Sorun değil bence hep birlikte takılabiliriz"
Namjoon oppanın önerdiği fikiri herkes onaylayınca hep birlikte eve doğru yürüdük._______________________________________
Şuraya Minseong'u da bırakayım
Teşekkürler...❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Emerald | 𝐽𝑘
FanficBeni boş bir sınıfa götürüp masanın üzerine oturtturdu,gözleri hala dudaklarımdaydı eli yavaşça dudaklarıma gitti naptığını anlamaya çalışıyordum. "Dudağın patlamış,o piç mi yaptı?" Eli dudaklarımdayken dediklerine odaklanamıyordum. "Sejin cevap ve...