scenery | 5

841 117 58
                                    

•••

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

•••

Odaya giren hiçbir ışığın olmadığından emin olduktan sonra gözlerimi kapattım,kulağımda eski şarkılarım...

Gözlerimden akan yaşlar bir süre sonra hıçkırığa döndüğünde dizlerimi kendime daha çok çektim,bağırmak istiyordum hatta bağıra bağıra ağlamak istiyordum.

Vücudum,ruhum artık bu yorgunluğu taşıyamamaya başlamıştı,her an yeni bir skandal ile karşılaşacağım korkusu ile aylardır gönlümce uzaklaşamıyordum.

Müziğin kesilip telefonumun çalmasıyla kapatacağım sırada Taehyung'un adını görmemle kendimi toparlamaya çalışıp telefonu açtım.

"Jisoo?" Sesimi oldukça iyi gibi çıkartmaya çalıştım.

"Efendim Taehyung-shi?"

"Konser bugün,geliyorsun değil mi?"

"1 saat sonra oradayım."

"Arka girişten gel çalışanlarım seni yönlendirecek."

"Tamam,teşekkürler."

"Ben teşekkür ederim,geleceğin için şimdi kapatmalıyım görüşürüz."

"Görüşürüz."

Göz yaşlarımı son kez silip giyinme odama geçtim bol kıyafetlerimin üstüne maske ve şapkamı da taktığımda hazırdım.

Arabama binip konserin yapılacağı alana sürdüğümde,içimde büyük bir heyecan vardı daha önce kimsenin konserine gizli bir şekilde gitmemiştim.

Arabayı otoparka getirdiğimde arka kapının önünde bekleyen kişi bana yaklaştı.

"Kim Taehyung'un özel misafiri olduğunuz söylendi,beni takip edin." Adam önde ben arkasında ilerlerken siyah camların olduğu bir odaya girdiğimde konser alanı tamamen görünüyordu.

"Burası sizin için ayırtılmıştır,özel bir isteğiniz var mı?"

"Hayır teşekkürler."

"Üstünüzdeki fazlalıkları çıkarıp rahat edebilirsiniz,buraya kimse giremez."

"Tekrar teşekkür ederim." Dediğimde odadan çıkıp beni tek bırakmıştı.

Maskemi ve şapkamı çıkardıktan sonra saçlarımı salıp biraz daha rahatlamıştım.

Konser alanı henüz dolu değildi ve Taehyung muhtemelen makyajını yaptırıyordu.

Sahnenin düzenlenişini izlemek,beni mutlu etmişti sahneyi her zaman sevmiştim.

Telefonumun titremesi ile gelen mesaja baktım.

scenery | vsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin