!Öncelikle!
Bu kurguda Jisoo veya Taehyung bir grupta değil ikisini de solo düşünün.
Şimdi başlıyoruz,keyifli okumalar✨
•••
*ses kaydı 🔊*
Ben *hıçkırık* kötü bir insan değilim *hıçkırık* sadece sevilmek istemiştim.Ama kimse beni sevmedi *hıçkırık* neden sevmiyorlar beni?
Dans edemiyorum diye mi *hıçkırık* şarkı söyleyemiyorum diye mi yoksa çirkinim diye mi?
Hepsini yaptığım hâlde neden sevilmedim ben *hıçkırık*
Taehyung: Kim Jisoo,siz misiniz?
Swn kimsiwn
Taehyung: Taehyung ben,Kim Taehyung.
Taehyung: Sanırım sarhoşsunuz ve yanlış kişiye mesaj attınız.
Sn Lisa degl misn
Taehyung: Hayır,değilim.
Bwn nerdym
Taehyung: Lütfen bana konumu atar mısınız?
*Konum
Taehyung: Birazdan oradayım,lütfen bir yere ayrılmayın.
Lisa'yı da getiwr
Taehyung'dan
Kim Jisoo'nun attığı konuma geldiğimde gecenin soğuğunda etrafı aramaya başladım.
Ağacın arkasında kalmış bir bankta siyah şapkalı ve maskeli bir kızın yattığını gördüğümde adımlarımı oraya yönelttim.
"Kim Jisoo?" Jisoo,sesimle gözlerini yavaşça açmıştı.
"Sen kimsin,Lisa nerede?"
"Lisa kim bilmiyorum bana telefonunuzu verirseniz onu arayacağım."
"Olmaz,belki hırsızsındır."
"Ben Kim Taehyung'um."
"Kim Taehyung olman hırsız olmayacağın anlamına gelmiyor."
"Öyleyse sizi nereye götürmem gerektiğini söyleyin."
"Sapık mısın yoksa?" Gözleri büyüyüp çığlık atacağını anladığım an hızla elimi dudaklarına koydum.
"Sakin olun lütfen,ne sapık ne da hırsızım sadece bana mesaj attınız diye geldim."Fakat o beni dinlemeden bankta uzanıp gözlerini kapadı.
Uyandırmaya çalışmam pek de iyi gitmediğinde yere düşürdüğü telefonunu gördüm.
Şifresi olmamasına biraz şaşırsam da hemen rehberine girdim bana daha deminden beri söylediği Lisa'nın adını gördüğümde hemen aradım.
"Kim Jisoo kaç saattir seni arıyoruz neredesin sen!" Kulağıma dolan ses ile irkilmiştim.
"Kim Jisoo burada." Tanıdık olmayan sesin karşısında Lisa'nın sesi hemen değişmişti.
"Siz kimsiniz?"
"Taehyung ben?"
"Ne işi var Jisoo'nun sizinle?"
"Arkadaşınız sarhoş olup yanlış numaraya mesaj atınca onu alma zorunluluğu hissettim."
"Pekala,teşekkür ederim şimdi lütfen bana konumu atar mısınız?"
"Atıyorum." Telefonu kapatıp konumu arkadaşına attıktan sonra son kullandığı yerleri gördüm,kendisine yazılan nefret yorumlarını okumuş olmalıydı.
Kim Jisoo'yu tanırdım,kendisi sektörün öne çıkan solo idollerinden birisiydi fakat 2 senedir hiçbir faaliyet göstermemişti.
2 sene önce kendisi hakkında,oynayacağı dramanın yönetmeni ile ilişki haberi çıkmıştı çoğu netizen baş rolü yönetmen ile sevgili olduğu için aldığını söylüyordu ve hemen ardından yönetmenin kadın pazarlama ve uyuşturucu gibi skandalları çıkınca bundan Kim Jisoo'da etkilenmişti.
Kendisi sektöre şarkı yazarı olarak girmişti ben dahil birçok idol veya idol gruplarının şarkılarına çok katkısı olmuştu fakat onunla yüz yüze tanışma fırsatımız hiç olmamıştı.
Herkesin aksine Kim Jisoo'nun masum olduğunu düşünürdüm her zaman,çoğu kişinin bilmediği yardım kuruluşlarına bağışlarda bulunurdu ve yakın arkadaşlarını her zaman desteklerdi böyle bir insanın kötü olma ihtimalini hiç düşünmedim.
"Taehyung-shi." Duyduğum ses ile düşüncelerimi bir kenara baktım.
"Lisa siz olmalısınız?"
"Evet benim,başında beklediğiniz için teşekkür ederim."
"Önemli değil." Lisa,Jisoo'yu kaldırmaya çalışırken zorlanıyordu.
"Aracınıza kadar ben götürebilirim." Lisa mahçup gözlerle kabul ettiğinde,Jisoo'yu tek hamlede kaldırıp araca kadar götürdüm.
"Gerçekten çok teşekkür ederim,rahatsızlık verdiğimiz için özür dileriz."
"Hiç sorun değil,size iyi geceler."
"Tekrardan teşekkürler,size de iyi geceler." Lisa arabasına bindiğinde ben de kendi aracıma geçtim.
Benim için oldukça farklı bir gece olmuştu.
Telefonuma gelen bildirim sesi ile mesaj kutumu açtım.
Menajer hyung: Taehyung neredesin?
Ufak bir işim vardı eve geçiyorum şimdi.
Menajer hyung: Sana benden habersiz çıkmaman gerektiğini söylemiştim.
Çok uzun süren bir şey değildi.
Menajer hyung: Taehyung yükselen bir idol olarak dispatch'in peşinde olduğunu bilmen gerekir o yüzden lütfen hareketlerine dikkat et.
Biliyorum hyung,sen merak etme.
•••