scenery | 10

1.1K 131 174
                                    

↑↑↑
Bir bölüm daha yayımlamıştım bakmayan varsa diye söylüyorum

↑↑↑Bir bölüm daha yayımlamıştım bakmayan varsa diye söylüyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

•••

HYBE Entertainment'ın açıklamasına inanmayan bazı fanlar evimi bulup, buldukları ne varsa atmaya başlamışlardı nefret çığlıkları ise içeriye kadar geliyordu.

"Senden nefret ediyoruz sürtük!"

"Oppamı da mı uyuşturucuya bulaştıracaksın!"

"Oppamın peşini bırak!"

"Keşke ölsen."

Hiçbir şey yapamıyordum sanki tüm işlevimi kaybetmiş gibi bana söylenen hakaretleri dinliyordum.

Lisa arka kapıdan eve girdiğinde beni sarstı.

"Kim Jisoo buna nasıl izin verirsin güvenliğe haber verdim ve polisi aradım ama onca zamandır bu aptalları mı dinliyorsun."

"Lisa,beni neden sevmiyorlar?" Söylediğim şey ile Lisa'nın siniri gitmiş bana sıkıca sarılmıştı.

"Ben özür dilerim Lisa,her şey için özür dilerim."

"Neden özür diliyorsun şimdi?"

"Belki seni de üzmüşümdür."

"Saçmala Jisoo,beni endişelendiriyorsun bugün bende kalacaksın."

"Hayır,yalnız kalacağım ve beni merak etme mutlu olmak istiyorum artık."

"Jisoo,lütfen bana gel."

"İstemiyorum Lisa."

"O zaman ben burada kalırım." Lisa'ya sarıldım ve kokusunu içime çektim.

"Ben iyiyim,bana hiçbir şey olmayacak."

"Emin misin?"

"Evet adım kadar eminim." Lisa'yı ikna olmayan tavırlarıyla zorla evimden çıkardığımda derin bir nefes alıp çalışma odama geçtim.

4 tane kağıt çıkardığımda elime kalemimi aldım mektuplarımdan birisini Lisa'ya birisini de Aileme yazdıktan sonra Taehyung'a da bir mektup yazmaya başladım.

Selam Taehyung,ben mor çiçek.
Öncelikle bana yaşattığın günler için sonsuz teşekkürler saçma bir anıyla hayatıma girdin fakat beni bu kısa zamanda öyle mutlu ettinki bunu asla unutamam.

scenery | vsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin