"Ecenur sen git okuldan olayı arkadaşların anlatır."
Okul müdürünün değişiyle direk sınıfa gittim arkamdan özge ile şule geldi. Derin de olayı okul müdürüne anlattı.
Ben sınıfa girince arkamdan bilişim hocası girdi. Aynı zamanda babam da olur. Çünkü o beni evlatlık aldı.
Neyse.
"Noldu?"
Ben eşyalarımı toplarken özge ile şule olayı anlattı.
"Tamam siz gidip müdür yardımcısından telefon dolabının anahtarını isteyin."
Ikisi gittiler ve sınıfta tek biz vardık.
"Öyle mi oldu olay?"
Sadece kafamı salladım ve derin bir nefes alıp sıraya yaslandı.
"Bu olayı aldırma."
"Neden?"
Şule:hocam gelebilir miyiz?
"Gelin."
Sınıf kapısının sağ tarafında olan dolapa yöneldi ve dolapı açıp benim telefonumu aldı ve geri telefon dolabını kapatıp kilitledi. Arkadan derin geldi.
"Kızın ailesi gelicekmiş edebiyat hocası da tutanak hazırlıyor."
Derinin dediklerinden sonra hızlıca telefonu alıp okuldan çıktım ve her zaman arkadaşlarla gittiğimiz kafeye gittim.
Flashback~
Özge:kızlar hadi lavaboya gidelim.
Derin:hadi gidelim.
Hep beraber lavaboya gittik.
"Aslında okul birincisi bendim ama birisi evlatlık alınınca o birincisi oldu. Ee ece okul birinicisisin seviniyosundur umarım."
"Ne demeye çalışıyorsun?"
"Diyorum ki 2 yıldır seninle yarış halindeyim bunu görmüyorsun. Senin yüzünden bir türlü okul birincisi olmadım."
"Ne diyon kızım sen ben mi dedim okul birincisi olma diye ben mi dedim hocalara sana zor sorsunlar diye. Hem senin amacın ne? İlla birimiz okuldan mı atılcaz. Ikimizde eşit değerdeyiz bunun farkında değil misin?"
"Niye tutuyorsunuz kızı bıraksanıza. Kavgaya çok meraklıymış geldin de bize o kadar çalıştığı tekvando hareketkerini göstersin."
Derin: kızım sen sussana valla ben dalcam bak sana durup dururken olay çıkarmaya meraklısın zaten.
N.Öğertmen:ne oluyor burda.
Özge:hocam Yeşim durup dururken olay çıkardı. Yok efendim ecenur evlatlık alındığından itibaren hep okul birincisi oluyormuşta onun yüzınden ben okul birincisi olamuyormuşum da diyip duruyo. Hocam zaten bi uyarı daha alırsa uzaklaştırma alıcaktı. Hadi alınsın.
Flashback and~
Kafeye girdiğimde sadece bi 8 kişi felan bir masada oturuyordu ama pek dikkatimi vermedim ve arkadaşlarla oturduğumuz masaya geçip oturdum. Kafeye gelene kadar da tekvando hocasına olayı anlattım ve spor salonuna gittiğim zaman konuşucakmış.
Burda sadece üç çalışan vardı ve onlarla çok iyi anlaşıyordum. Benim bu saatte kafeye ve sinirle girdiğimde şok olmuşlardı.
Sevda abla:ece noldu?
"Nolcak kavga ettim."
Ayhan abi:sen ve kavga etmek?
Engin abi:noldu anlatsana.
*olayı anlatır *
Ayhan abi:ay ona ne çok istiyorsa senin gibi çok çalışsın.
Sevda abla:o değilde tam bir hafta kaldı okulun yaz tatiline girmesine.
"Off boşverin ne hali varsa görsün."
O esnada telefona bildirim geldi.
Sevda abla: hadi herkez iş başına.
Bende telefonu elime aldım iki bikidirim gelmişti. Ilk önce babama cevap verdim ardında da azraya cevap verdim.
Gökyüzüm:
Kankaların bir tanesi nasılsınBebeğim:
Iyi diyelim iyi olalım
Sen nasılsınGökyüzüm:
Kesin bi şey oldu
Ne oldu anlat hemenBebeğim:
*olayı anlatır*Gökyüzüm:
Boş ver sen knk
kendini üzme
Yarın yanına gelicem o zaman konuşalım
Ama sen yinede üzülme
Hem sen değil miydin diyen tutanak tutulmuş
Diye hem bi uyarı daha alırsa uzaklaştırma alınckmış sen dedinBebeğim:
Ben dedim dimi ?Gökyüzüm:
Evet sen dedin
Üzülme baban da annen de senin suçsuz olduğunu biliyorlar nasıl olsa
Bu yüzden kızmazalar hem onlar sana hiç bağırmamışlar ve bu yüzden yine de bağırmazlar merak etmeBebeğim:
Iyi ki varsın sen olmazsan ben napardım 😊Gökyüzüm:
Sende iyi ki varsın 😊😊
Yarın görüşürüzBebeğim:
Görüşürüz