Dün Jeongin'e verdiğim sözü tutucaktım. Bugün derin, şule ve özge ile biraz erken gidicektik okula. Azra ise stray kids ile okula gelicek. Onlar gelene kadar biz de seçmeli derslerini hâl ederdik.
Özge:seçmeli matematik müzik ve biyoloji seçiyoruz değil mi?
Ece:evet onları seçip gidip rehber hocasına verelim
Derin:ama kimden alıcaz ki formu?
O esnada babamla karşılaştık. Babam da okuduğum okulda öğretmen. O yüzden karşılaştık.
(E.B.=ecenin babası)
E.B.=kızlar formu salih hocadan alıcaksınız
Şule:teşekkürler hocam
E.B.=ne seçiceksiniz?
Ece:matematik biyoloji ve müzik
E.B.=güzel seçim... neyse size kolay gelsin ece bana haber verirsin
Sadece kafamı olumlu anlamda sallamıştım ardından kızlarla salih hocanın odasına gidip formları aldık.
Formları doldururken telefonum çalmıştı. Azra arıyordu. Ona kaçıncı katta olduğumuzu söyledim ve o da stray kids ile bizim olduğumuz kata geldiler. Onlar gelirken bizde formu nerdeyse tamamlıyorduk.
Felix:Onlar ne?
Ece:önümüzdeki sene için seçmeli ders seçmemiz gerekiyor bunlarda onun formu
Felix:anladım
Minho:ne seçtiniz?
Ece:matematik biyoloji ve müzik
Minho:😐😐
Ece:neyse biz bunları verip gelelim
Diyerek bulunduğumuz katta ki rehber hocasının odasına girdik. Girip formaları verdik ve rehber hocası da bilgisayardan giriş onayı yaptı. Giriş onayı yapınca bulunduğumuz odadan çıktık.
Azra:verdiniz mi?
Ece:verdik bilgisiyara girişte yaptı
Azraya cevap verdikten sonra jeongine bakıp onunla konuşmaya başladım.
Ece:jeongin gezelim mi?
Söylediğim şeye gülümseyerek kafasıyla onayladı.
Ece:hadi o zaman en üst kata çıkıp başlayalım
Hep beraber en üst kata çıkıp gezmeye başladık.
(Okulun neyi merak ediliyor ki sadece onların okullarına göre eksik yerler var o kadar)
Ece:bu kadar merakın gitti mi?
Jeongin:bizim okullar gibi değil bu okul küçük
Benle azra göz devirmiştik ve benim duyabildiğim sesle 'ne bekliyordun' demişti. Daha sonra jeongin'e bakarak konuşmaya başladı.
Azra:türkiye de ki devlet okulları böyle ama kolejlerde sizin ülkenizdeki okullar gibi spor salonları, müzik sınıfı, yemekhane, resim sınıfı gibi şeyler var ama dediğim gibi devlet okullarında öyle şeyler yok
Jeongin:bu devlet okullarına para verilmiyor mu?
Azra:verilmiyor sadece kolejlere, dershanelere ve özel derslere para veriliyor
Ece:azra haklı para varsa her şey yapılır biz de isterdik öyle okullarda okumayı ama her şey paraya bakıyor. Mesela benim annemle babam öğretmen öz annemle babam olmasalar bile bana dershane ya da özel ders tutcaklardı ama ben öyle anlamadığım için tutmadılar. Annemle babamın güçleri de o kadarlardı (sihir felan değil kafanız karışmasın)
Minho:sen evlatlık mısın?
Minho'nun dediğinde içim acımıştı demesi kolay ama yaşaması daha doğrusu yaşanması zordu. Kafamda hâlâ 'sen evlatlık mısın' sorusu yankılanıyordu. Derin, özge ve şule bu halimi görünce ne sorduklarını az çok anlamıştı. Azra da bu halimi görünce söze girdi.
Azra:o soruyu sormasaydın iyi olurdu biz bu durumu ona unutturmaya çalışyorduk sayenizde yine unutması zaman alıcak ne güzel eskiden yaşadığı şeyleri unutuyor dedik şimdi yine hatırladı
Azra'nın kolunu tutarak araya girdim.
Ece:tamam yeter kapatalım bu konuyu yine unuturuz bi şekilde herhalde antrenman hocası söylememiş onlara bi kez daha acı çeksem de bu da geçer sonuçta
(Korece konuştuk burda)
Söylediğim şeylere şok olsalarda aldırmamıştım. Ardından okul müdürmüz gelmişti. Bize konferans salonunun açık olduğunu ve oraya gidebileceğimizi söyledi. Bizde konferans salonuna gittik en azından vakit geçsin.
(...)
Konferans salonuna gittiğimizde ben kızlarla bir köşeye geçip otururken azra da stray kids ile diğer bir köşede onlarla konuşuyorlardı.
Azra:ece 2 sene önce evlatlık alındı şuan yaşadığı ailesiyle yeni yeni açılırken minho sayesinde bir süre içine kapanık olucak. Ece'nin en hassas olduğu konu evlatlık olduğunu söylemesi. Zaten 1 ay önce de okulda bunun için kavga edip okuldan erkenden çıktı. Yani demem o ki konuşurken sözlerinizi daha dikkatli seçip söyleyin. Bu bi başkası da olabilirdi. Ece ne zaman 15 dakika öncesine döner bilmiyorum.
---------------
Her cuma yeni bölüm atıcam...