11

11 4 5
                                    

Ertesi gün~~

Kızlarla mesajlaştıktan sonra azra ile de konuştum. Şimdi de kahvlatı yapmış hazırlanmıştım. Odamdan çıkıp anneme evden çıkacağıma dair seslendikten sonra evden çıktım.Merdivlenleri inerken kızları aradım. Yol boyunca onlarla konuştum. Okul yolundayken şule ile karşılaştım ve telefonları kapattık.

Okula girdiğimizde direk edebiyat hocası ile karşılaştık.

(Edb.hcs=edebiyat hocası)

Edb.hcs=hoşgeldiniz kızlar diğer ikisi nerde

Ece:gelirler hocam

Edb.hcs=tamam onlar da gelince beni bulun

Şule:tamam hocam

Edebiyat hocası yanımızdan ayrıldıktan sonra bahçede gölgelik olan banklara oturup derin ile özgeyi bekledik. Şule ile oturup konuşurken ikisi de gelmişti.

Onlarda gelince okul binasına girip edebiyat hocasının yanına gittik. Okul dergisi çıkarıcakmışız içinde her türlü şeyler içericekmiş. İlk önce araştırma yapmak için bilgisiyar hocalarından izin bilgisiyar odasına gittik.

35 dk sonra
Derin ile şule araştırmaya devam ederken ben de aşağı indim hocadan fotoğraf makinesini almak için. Aşağı inip hocadan fotoğraf makinesini aldım. O sırada yanıma elinde kağıtlarla özge geldi.

Edb.hcs=ece anladın değil mi?

Ece:evet hocam

Edb.hcs=tamam gösterirsin

Özge:hocam bunlara ece ile beraber mi bakalım?

Edb.hcs=evet ondan sonra gösterirsiniz

Hocaya tamam dedikten sonra konferans salonuna doğru indik. Konferans salonunun olduğu kata indiğimizde azra ile karşılaştık. Yanında stray kidste vardı. Onlara baktığımda minho pür dikkat beni izliyordu. Onları da konferans salonuna götürdüm. Ellerimizdeki kağıtları incelerken telefonum çaldı.

Derin arıyor...

Telefonu açtığımda bilgisiyara bi şeyler olduğunu söyledi ve özge ile yukarı çıktık.

Minho'nun ağzından
Ece'ye öyle dediğimde bin pişman olmuştum. Ama kendimi ona nasıl affettireceğimi bile bilmiyorum. Şimdi onu boynunda fotoğraf makinesi ve elinde tuttuğu kağıtlarla gördüğümde onu izledim. Tatlı gözüküyordu.

Acaba geçmişinde ne yaşadı da ben ona sorduğumda morali gitti. Çok merak ediyordum. Onun üzgün halini görmek istemediğim için bir daha sormakta istemiyorum. Acaba bana azra anlatabilir mi ki neler yaşadığı hakkında?

Bugün eceye mesaj atmayı da düşünüyorum. Ne yaptıklarını merak ediyordum açıkcası. Kendini çok kaptırmış görünüyor.

(...)

Ece'nin ağzından ~~
Bilgisiyar odasına gidip bilgisiyara baktığımda bi şeyler olmuştu. Biraz uğraştan sonra yapamamıştık bu yüzden bilgisiyar hocasını çağırıp o düzeltmişti bilgisiyarı. Bilgisiyar olduğu için özge ile tekrar konferans salonuna indik. Boynumda ki fotoğraf makinesinin ayarlarını düzeltirken edebiyat hocası geldi.Hoca gelince işimiz kolaylaşmıştı.

2 saat sonra~~
Sonunda her şey bitmişti. Sadece derginin basılması gerekiyordu. Ben, derin, şule ve özge konferans salonuna indik. İner inmez kendimi sandalyeye attım.

Hepimiz sandalyeye oturunca azra da bize gülmüştü.

Azra:çok komiksiniz valla

Ece:haha çok komik

Şule:ece'nin de kafa gitti

Ece:ne dediğimin farkında değilim

Biz aramızda konuşurken minho hariç hepsi de konuşmaya dahil olmuşlardı. Minho ise pür dikkat beni izliyordu. Azra bunu fark etmişti bende fark etmiştim ama dikkat çekmemeye çalışıyordum.

EvlatlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin