Evet! Sahurunuzu bu güzel bölüm ile süslemek istedim. Hayırlı sahurlar! ☺
Ve İyi Okumalar...*Hatırlatma*
Karol : Alo? Chris? Ef- Ne!? Hayır! Olamaz abi! Lan kapa! Kapa! Kapa! Geliyorum. Çabuk!
Rugge : Karol noldu?
*Devam edelim şimdi.*
Karol : Çabuk gitmemiz lazım. Çabuk.
Rugge Karol'un kolunu tutar.
Rugge : Anlatır mısın Karol? Ne oldu? Desene...
Karol iç çeker.
Karol : Annem...
Rugge : N'olmuş anneme?
Karol : A-araba çarpmış... Ama durumu iyi dedi Chris... Hadi çabuk gidelim n'olur?
Rugge : Hadi atla arabaya.
Karol ile arabaya binerler.
Karol kendi kendine : Ya abi anneme araba çarpıyor, benim işim gücüm oynaşta. Kendimden iğreniyorum.
Rugge : Karol!
Karol : Ne!?
Rugge : Tamam artık. Sinirden stresten ne dediğini bilmiyorsun. Olacağı varmış. Önüne geçemezsin. Kaderde ne yazılıysa onu yaşarsın.
Karol : Off ama... Hep mi benim başıma gelir? İlk babam sonra annem... Sıra da kim var? Ben mi?
Rugge : Şşş... Ben varken sana asla bir şey olamaz. Bunu aklına sok ve çıkarma bir daha. Annemiz iyi tamam mı?
Karol kafasını sallar.
Karol : İyi ki varsın. Sen olmasaydın eğer ben delirmiştim sanırım.
Rugge gülümser ve Karol'un elini tutup öper. Sonra öptüğü yeri okşar.
Karol : Umudum...
Rugge : Prensesim...
&&&&&&&&&&&&&
Rugge : Hah! Bak geldik.
Arabadan inerler ve hastaneye girerler. Giriş katta görevliye kat ve oda numarasını sorduktan sonra odayı bulmak için yola koyulurlar.
Kata çıkarlar ve odanın önüne gelirler.Karol : Ya anneme bir şey olursa?
Rugge : İyi düşünelim birtanem.
Karol : Umarım iyi olur.
Rugge : Umarım...
O sırada doktor kapıyı açar ve dışarı çıkar.
Karol : Eee doktor bey ben içeride ki hastanın kızıyım. Annem nasıl? Iyi ki durumu?
Doktor : Evet. Kendisi çok iyi. Sapasağlam. Sadece koluna darbe almış. O da bir iki güne iyileşir. Çarpan kişi de cezasını aldı. Merak etmeyin.
Karol : Aq çok teşekkür ederim.
Doktor : Rica ederim. Ama işim bu benim. Teşekkür edilmesi için yapmıyorum. Iyi günler.
Rugge : İyi günler beyefendi.
Doktor gider.
Karol : Hadi içeri girelim artık.
O sırada Chris gelir.
Karol : Aq kuzen! ♡
Der ve sarılırlar.
Chris : Teyzem iyi mi? Doktor dedi mi?
Karol : Evet. Çok iyi olduğunu söyledi. Sen neredeydin?
Chris : Kantine indim. Teyzeme yemek aldım. Kaşarlı pide ve ayranı çok sever.
Karol gülümser.
Karol : Evet. Çok sever. Hadi içeri geçelim.
Rugge : Bir kişi girsin. Çok sıkmayalım.
Chris : Tamam. Karol sen gir.
Karol : Teşekkür ederim Chris.
Chris : Al bunu da. Yedir teyzeciğime.
Der ve elindeki yemeği Karol'un eline verir. Karol başını olumlu anlamda sallar ve içeri girer.
Karol : Annem...
Mariposa elinde tepsi tutan kızına gülümseyerek bakıyordur.
Mariposa : Kızım...
Karol yemeği kenarda duran masaya koyar ve annesine sıkıca sarılır.
Karol : Annem benim. Sana bir şey oldu diye ödüm koptu. Sana bir şey olsa ne yapardım ben?
Mariposa : Kolay kolay yılmam. Bunu biliyorsun. Seni asla bırakmayacağım.
Karol : Anne... Sende bunu deyip bırakırsan-Mariposa : Şşş... Aklına getirip üzülme. Sana söz veriyorum. Seni bırakmamak için elimden geleni yapacağım. Kadere karşı gelemem ama çok dikkat edeceğim kızım.
Karol : Annem benim... Seni seviyorum.
Mariposa : Ben daha çok...
Der ve saçına bir öpücük kondurur.
Mariposa : Kızım?
Karol : Efendim anneciğim?
Mariposa : Ay hemen bize bir şey olsun, "Anneciğim, annem benim, biricik annem." Ama sağlıklı olduk mu, 'anne anne' diye kemçirirsin kızım.
Karol : Ya anne... Hadi de.
Mariposa : Siz okulu iyi astınız ha.
Karol : Evet anne. Doğru diyorsun. 2 gün astık okulu. Yine o okula mı gideceğiz?
Mariposa : Tabii ki de kızım. Servis ile araba ile ama illa oraya gideceksin. Sen puanın ile orayı tutturdun. Fen lisesi orası. Unutma. Uğraştın. Şimdi lise değiştirmek olmaz.
Karol : Evet anne. Bu sene liseden mezun olacağız.
Mariposa : Umarım şarkıcı olacaksın kızım. Zaten hayranların çıktı şimdiden.
Karol : Simdiden? Hayranlar derken?
Mariposa sosyal medyaya yüklediği videoyu Karol'a izletir.
Karol : Ya anne niye böyle bir şey yaptın ki?
Mariposa : Yo bence çok güzel de yaptım yani. Bak bazı yorumları okuyacağım. "Çok tatlısın." "Mükemmel sesler." "Çok yakışıyorsunuz." "Gelecek emin ellerde." Vs. Vs.
Karol : Hmm... Mutlu olmadım değil. Sağol anne.
Mariposa : Başarılı olacaksın sen kızım. Sana inanıyorum.
Karol : Sağol annem.
Der ve sarılır.
Biraz daha hastahanede kaldıktan sonra eve giderler.
Rugge : Siz konuşurken bende pizza söyledim. Gelir şimdi...
Derken zil çalar.
Karol : Geldi bile.
Der ve kapıyı açar. Gördüğü kişi ile şoka girer.
Rugge : Karol kimmiş?!
...
Devam edecek...
Yine muazzam yerinde kestim... Ehehe... ^-^
Hayat nasıl gidiyor?
Benim ki normal. Ders, o, bu...
En büyük sıkıntı açlık ama o da olacak artık.Sizleri seviyorum. Öpüyorum.
Mutlu olun inşallah... *-*
ValentinaZenere076 Çok bekletmedim inşallah ve umarım sevmişsindir. ^-^
Hoşçakalın.
See you, then. 💕👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umudum...
RomanceHer klişe fesat hikayeye benzemez. Tıkla eminim ki pişman olmayacaksın. Ruggarol💕