😈💋-4-👅🔥

1.4K 32 32
                                    

^Karol^

Gözlerimi açtığımda güneş yüzüme vuruyordu. Aq anne açmasan şu perdeyi bir kere de! Annemden söz etmişken dün ki shipi beni şaşırttı ama bayıldım. Ruggarol... Yiaa çok tatlı. ♡

Bugün kuzenim gelecekti. Bizim okulda okuyacaktı. Adı Christian. Çok... Yakışıklı. Yani benim kuzenim elbette. Gittiği her yerin popüler çocuğu olur. Karizma var yani. 😉

(Merak ederseniz adı Saul Nanni.)

Kalkıp rutin işlerimi hallettim. Üzerime diz üstü bir etek, ve beyaz gömleğimi giydim. Saçımı açık bıraktım. Pembe bir ruj sürdüm. Çantamı hazırladım ve koluma takıp okula yürüdüm.

Okula girdiğimde omzumda bir kol hissettim. Kafamı ona çevirdim ve gülümsedim.

Rugge : Günaydın bebek. 😘

Karol : Sana da koca bebek. 😂

👏 👏 👍 💕

Rugge : Yiaa çok tatlısın sen.

Karol : Biliyorum. Eee dünden beri nasılsın? Ne yaptın?

Rugge : Ne yapmalıydım ki?

Karol : Karı-kız olan ortamda mıydın?

Rugge : Hayır.

Karol : İtin kopuğun olduğu yerde miydin?

Rugge : I-ı.

Karol : Peki beni seviyor musun?

Rugge : Hay... ırlısı ileee sevgiden daha fazla olacak inşallah.

😂 👌. İyi toparladı yoksa ona tepiği geçirirdim.

Karol : İyi.

İçeri girdik. Sırama oturdum. Rugge'de yanıma geldi. Kapıdan benim karizmatik kuzişim girdi.
Hemen ayağa kalkıp yanına gidip kucağına atladım.

Karol : Yaa seni çok özledim.

Chris : Bende meleğim.

Rugge elini yumruk yapmış ve ayağa kalkmıştır.

Chris ile sarıldım ve yanağına bir öpücük bıraktım.

Karol : Eee ku...

Rugge : Çekil lan kızın yanından yavşak!

Chris : B-ben mi? Sen kime yavşak diyorsun lan!

Rugge : Sana!

Karol : Rugge bak o benim...

Rugge : Sevgilin öyle değil mi? Aldatmanı beklerdim zaten. Sürtük!

Dedi ve bana el kaldırdı. EL! Bana SÜRTÜK dedi. Ben öylece ona şok ile bakıyordum. Gözümden yaşların süzülmesine izin verdim.

Karol : Hadi vur, vur. Hiç bekleme.

Dedim çok sakin ve masum bir şekilde.

Chris : Sen benim kuzenime nasıl el kaldırabiliyorsun?

Rugge : K-kuzen?

Chris : Ben onun kuzeniyim. Adım Chris. Ona el kaldıramazsın. Ona Sürtük de diyemezsin. Çünkü o bunları hak edecek bir şey yapmadı.

Canım kuzenim be! Seviyorum seni.

(Valla da böyle kuzenim olsun. Başka bir şey istemem.)

Rugge elimi tuttu. Hemen elini ittim.

Rugge : Karol ben...

Karol : Benle konuşma, bana dokunma, karşıma çıkma.

Rugge : K-karol? Ben Özür dilerim.

Karol : Özürlerini kendine sakla! Artık neren müsait ise orada muhafaza edersin. Bana güvenmeyen bir adam ile işim yok benim. Sen ne hakla bana vurmaya kalkarsın ya. Ne hakla beni Sürtük yerine koyarsın.

Rugge : Sana asla zarar vermeyeceğimi biliyorsun. Seni seviyorum Karol. Ben o anın siniri ile söyledim. Affet beni.

Dedi ve bildiğin çocuk gibi ağlamaya başladı. Ama kıyamam ki ben sana. Gurur mu? Hayır. Gururu şu an umurumda değil.

Ona sarıldım. Saçlarını okşadım.

Karol : Tamam. Üzülme.

Rugge : Ben seni üzdüm...

Karol : Hayır. Beni severek dünyanın en mutlu kadını yaptın sen. Bende seni seviyorum.

Rugge bana baktı ve dudağıma. Yaklaşmaya başladığında ayağına bastım. Nerede olduğumuzu anlasın diye?

Chris : Cidden birbirinizi nasıl da bu denli seviyorsunuz siz? Gözüm yaşardı. Eniştem mi var şimdi benim?

Rugge bana döndü ve baktı.

Rugge : Bilmem. Var mı Karol??

Karol : Var. Hemde tam bir manyak.

Dedim ve güldüm. Sonra sıramıza geçtik. Bu olanlardan sonra hep mutlu vakitler geçirdik. Eve dönerken Chris'e veda ettim. Sonra Rugge ile çıktık.

Rugge : Benimle gel.

Dedi ve beni sürükledi. Arabasına bindirdi. Arka tarafa binmiştim. O da arka tarafa geçti.

Birden dudağıma yapıştı. Koltuğa yasladı beni ve öpmeye devam etti. Gömleğimin düğmelerini tek tek açtı. Sütyen giymemiştim. Lanet olsun ya! Göğüslerimi yalamaya başladı. Öpücükler bırakıyordu. Yavaş yavaş göbeğime kadar indi. Biraz daha indi. Eteğimin fermuarını açtı. Biraz indirdi ve yalamaya başladı.

Karol : Imm...

İnlemeye başlamıştım zevkten. Dilini sokup gel git yapmaya başladı. Dayanamadım ve bağırdım.

Karol : Aqq Ruggeğh!

Rugge ağzıma yapıştı ve parmaklamaya başladı. Ağzına inliyordum. Aq! Birden sikini soktu. Hizlanmaya başladı. Zaten çok beter yapıyordu.

Karol : Aq! Imm...

Boşaldı ve beni kucağına aldı. Amımı sikine sürtmeye başladım. İnlemeye başladı. Zıplamaya başladım. Memelerimi avuçlayıp sıkıyordu bir yandan. Boşalıverdim. İkimizde nefes nefese kalmıştık. Rugge tekrardan dudağıma yapıştı ve yalayıp geri çekildi.

Rugge : Çok iyiydin bebeğim.

Karol : Ya Rugge burada yapmak mı zorundaydık.

Rugge : Napayım? Bekleyemedim.

Dedi ve arabadan inip öne geçti. Arabayı çalıştırdı. Bende üstümü giyindim. Bana bakıyordu dikiz aynasından. Eve gireceğim zaman kapının önünde ağlayan annemi gördüm...

Ve reklamlar...

Bölüm nasıldı?

Mariposa'ma ne oldu yaw?

670 kelime...

Öptüm. 😛😛😛😛😛😛😛

Umudum...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin