-14- YB İSTEYEN??

488 30 39
                                    

Selam!! Nasılsın? Koskoca 4 gün olmuş. :') Sizleri özlemişim ayh... Bazı nedenlerden dolayı yazamadım. Eh biraz da üşendiğimden diyelim. :)) Ehehe... Neyse... Hadi başla bakalım. İyi okumalar. 💚💛

(Medya : Tu conmigo)

(Angel_of_evil- ❤❤ üzülme sakın,...)

^Rugge^

Ne yapmaya kalkmıştı o öyle? Ben onsuz yapamazdım ki...

Baktığımda uyuyakalmıştı. Kaç saat ağladı Allah bilir. Oysaki mutlu görünüyordu. 😔

Kucağıma aldım ve yatağa yatırdım. Göz altlarında şişlik vardı. Ah be Karol! Beni öldürmek mi istiyorsun sen?

Buz gibi olmuş elleri... Oy kıyamam sana ben. İki elini de elimin içine aldım. Okşamaya başladım. Öptüm avuçlarını. Birtanem benim. Beti benzi atmış.

Yanına kıvrıldım. O aşık olduğum gözlerini kapamıştı. Kafasını göğsüme gömdüm ve sarıldım. Öylece uyuduk.

&&&&&&&&&&&&&

Uyandığımda hâlâ aynı pozisyondaydık. Karol'un alnından öptüm ki dudağım alev aldı resmen. Ateşi vardı.

Rugge : Karol? Karol? Kalk kalk.

Karol : Hıı... İstemiyorum... Kolların iyi işte...

Rugge : Kalk hadi aşkım, hadi bebeğim, lütfen.

Karol : Tamam be...

Karol'un üzerini çıkarttım. (Fesat olmayın bu sefercik.)

Karol : Üşüyorum...

(Halsiz konuşuyor.)

Rugge : Merak etme birtanem. Sakin ol. Bu iyi gelecek.

Yorganı kaldırdım üzerinden. Sonra bir bez ıslattım ve alnına koydum.

Karol : Ruggeğ... kötü hissediyorum...

Rugge : Ne kadar ağladın, ne kadar bu soğukta dışarıda bekledin acaba? Benim sıcacık havam seni de çarptı tabi.

Karol : Hâlâ kendini övüyorsun...

Rugge : Neyse... Hadi kapa gözlerini kapat, dinlen. İlaç var mı ona bakayım ben.

Dedim ve aşağı indim. Mutfağa girdim ve ilaçları aldım. Aldığım gibi yukarı çıktım. Ona içirdim.

Karol : Bunun tadı çok acı ama...

Rugge : İyi gelecek bebeğim.

Sonra bezini sıkıp yeniden başına koydum.

Karol gülümser.

Karol : Bebek gibi bakıyorsun bana... Çok mu seviyorsun beni?

Rugge : Sandığından çok... İyi ki hayatıma girdin. Senle anlamlandı. İyi ki de o gün o çocuklar sana tecavüz etmeye kalktı.

Karol : Yuh Rugge... O kadar da değil... :') Sende iyi ki varsın...

Rugge : Eee neyse... Duygulanma zamanı değil. Bakalım.

Dedim ve alnını öptüm.

Rugge : Normal sıcaklığına ulaşmış bile. Aferin sana.

Karol : Senin sayende. :)) Seni seviyorum.

Dedi ve bana sarıldı.

Rugge : Bende seni.

Karol uyudu. Bende üzerini örttüm. Ona sarıldım ve uyuduk.

&&&&&&&&&&&&

Yeni sabah olmuştu. Sikimde bir şey hissediyordum. Karol'un elinin ne işi var ya? Okşamaya başladı. Ah Karol yapmağh!

Karol : Günaydın aşkım.

Rugge : Günaydınğh Karoolğh, yapma güzelim...

Karol : Emin misin?

Dayanamadım ve dudağına yapıştım. Bir hareketle iç çamaşırını çıkardım. Ve amını okşamaya başladım.

(Peki bu sahneleri yazarken arkadaşım ile konuşmama ne demeli? :D)

Karol : Immğh...

Artık dayanamadım. Üzerine çıktım ve sikimi soktum. Hızlıca gel git yaptım.

Karol : Ah!

Böyle devam ettim ve üzerinden indim. Kısa kestim çünkü Valugile gidecektik. Duşa girdik ve hazırlandık. Sonra Valugile gittik.

Valu : Hoşgeldin aşkım.

Karol : Hoşbulduk birtanem. Aaa Mich sende mi buradaydın?

Mich : Evet. Hoşgeldiniz.

Rugge : Hoşbulduk kardo.

Karşılama bittikten sonra içeri girdik. (Sjjsjsjs. Merasim merasim.) Konuşmaya başladık. Kapı çaldı.

Valu : Ben bakayım.

Dedi ve kapıyı açmaya gitti.

Valu : .....

Devam edecek...

Evet kısa bir bölümdü ama sizi boş bırakmak istemedim. Hiç yazasım yok... Fesat kısmı bile doğru düzgün yazamadım. :') Sizleri seviyorum. İyi ki varsınız. Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor. ♡♡♡

Görüşürüz minik bebişler *-*

Umudum...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin