-7-

735 32 51
                                    

Editxholax gülümsemen adına...

Medya : Kafamdaki müzik...🎶

Aslında bu bölümü sahura özel yapmıştım. Mal gibi uyuyakalmışım. Oruç tutuyorum. Herkese kolay gelsin.

Olm sahura özel fesat bölüm ne alaka amk ya? İmanlı mıyız? Göçtük mü? Sıçtık mı? Belli değil. İyice vıccığını çıkardık lan.

ÇOK İMANLI GARDAŞ! OKU BAKİM!

Lan KKDKDNSN...

^Rugge^

Sabah erkenden kalktım. Karitoma mis gibi bir kahvaltı hazırladım. Tabii Mariposa annem için de. Kahvaltı hazır olduğunda Mariposa annem kalkmıştı.

Rugge : Günaydın annem.

Mariposa : Ooo oğlum bu ne güzel sofra? Eline sağlık. Aramızda kalsın ama Karol böyle sofra kuramaz bile.

Güldük. Yo en güzelini yapar benim aşkım.

Rugge : Sağol anneciğim. Karol'u uyandırayım ben.

Mariposa : Tamam oğlum.

Karol'un odasına çıktım. Banyodan şarkı sesleri ve su sesi geliyordu. Kapıyı tıklattım. Kapıyı açıp kafayı uzattı.

Karol : Ne var Rugge?

Rugge : Karol yanına gelebilir miyim?

Karol : Rugge iyice azdın sen he!

Rugge : Ya hayır ben aslında şey için demiştim.

Karol : Ne için?

Rugge : Hani oranın havası daha güzeldir falan diye.

Karol : Rugge!

Rugge : Ay tamam tamam.

Dedim ve aşağı indim. Ayy bu kız beni çiğ çiğ yer...

Bir kaç dakika sonra da bizim hırçın kız geldi ama nasıl geldi? Öf çok iyi.
Ben bu kadar güzelini görmedim. Bembeyaz bir elbise giymişti. İçinde  bir melek gibi duruyordu. Benim meleğim...

(Biri benim kutup ayım der, biri benim meleğim der. Hepsi bu yazarın işi zaten. SHMBXHOJKM.)

Masaya oturdu. Birlikte yemeye başladık. Annemin dediği ile lokmalar boğazımıza dizilse de...

Mariposa : Siz şimdi daha gençsiniz. Çocuk falan daha erken. Tamam mı? Okulunuzu bitirin. Hayallerinizi gerçekleştirin. Sonra o işler...

Karol öksürdü.

Karol : Evet anne. Biliyoruz zaten. Merak etme. İlk önce hayallerim.

Neydi acaba hayalleri? Merak etmem normal. Sevdiğim kızın hayallerini bilmek hakkım sonuçta. Neyse... Yemekten sonra konuşuruz.

Yemeği yedik. Sonra annem terasa çıktı. Bizde sofrayı kaldırmaya başladık.

Rugge : Karol?

Karol : Efendim canım?

Rugge : Senin hayallerin neler?

Karol : Şarkıcı olmak istiyorum.

Rugge : Ciddi mi? Eee bende...

Karol : Sesin güzel ama şarkı söylerken hiç duymadım sesini. Söylesene biraz.

Rugge : Tamam. Ama sende söyle.

Karol : Tamam.

(Medyadaki şarkıyı söylüyor arkadaşlar!)

Rugge söylemeye başlar. İkinci yarısında Karol eşlik etmeye başlar.
Mariposa terasta onları duyar ve aşağı iner. Farkettirmeden videoya alır. "Genç yetenekler" adlı açıklama ile postu sosyal medyaya koyar. Sonra çaktırmadan terasa geri çıkar.

Rugge : Ya çok güzeldi.

Karol : Aynen. Biz annemin de dediği gibi fazla uyumluyuz.

Rugge : Hmm... Daha yeni mi anladın?

Karol : ...

Rugge Karol'u tezgaha oturtur.

Rugge : Daha demin ki şarkının anlamını biliyor musun?

Karol : H-hayır, ne ki?

Rugge : Bebeğim senin yanında uyanmak ne büyük bir tehlike, bir gece beni şaşırttın, seni çoktan unuttuğumu sandım, bir öpücük beni yanıltmaya yeter...

Karol devam etmesine izin vermeden dudağına yapışır.

(Sanırsam bir 10-15 dakika böyle kaldılar. 😂)

Karol ayrılır.

Karol : Seni anlatan her şarkıyı seviyorum.

Rugge : Bende senin anlattığın bütün şarkıları.

Karol : YHA Yerim seni.

Rugge : Yesene beni.

Karol : Öhö Öhö.

Deyip tezgahtan indi ve sofrayı kaldırmaya devam etti. Kapı da dikili duran ve bize dik dik bakan annemi görünce bende kaldırmaya devam ettim. Kadın yumuşak biri ama sinirli hali de var ya hiç çekilmez. Aman duymasın. SUSNMSHSKSN.

Sonunda masayı kaldırmıştık. Bulaşıkları makineye düzdük ve salona geçtik.

Karol : Ben çok sıkıldım ya.

Rugge : Hmm... Et sever misin?

Karol : Hemde nasıl...

Rugge güler.

Rugge : Tamam o zaman. Hadi piknik yapalım. Mangal da yaparım size.

Karol : Ya canımsın.

Der ve Rugge'ye sarılır.

Mariposa : Ben damat adayımı buldum. Kaçırır mıyım? Kızım sende iyice yapış adama, bırakma.

Ve uzun aradan sonra yine reklamlar... ☺

Mariposa damat buldu. 👏👏👏

Ben de kaybettiğim aklımı bulacağım inşallah!

Özel bir fesat bölüm yapmayı düşünüyorum. Bekleme de kalın.

Bölüm nasıldı? (Artık yıllanmış soru.)

SİZİ SEVİYORUM GENCOLAR, GÜNOĞ BU ARADA.

Öptüm yanişlerdennn!💋💋💋

Hadi kaçtım ben!!

Umudum...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin