Fest? Kapitel 4

372 11 4
                                    

Isas perspektiv

Jag kan inte fatta att han har känslor för Anna!! Jag hade en klump i halsen. Jag vet inte vad jag ska göra. Men jag tänker inte berätta det för Anna.. För tänk om hon har känslor för honom också.. Jag måste fråga Anna. Vi får se när jag gör det bara.. Jag började springa iväg till Annas hus.

Annas perspektiv

Jag kom precis hem från dejten med Shawn då Isa hade kommit. Vänta lite.. Dejt? Nej.nej.nej.nej. Ingen dejt Anna. Bara kompisar som hänger med varandra.

"Bang Bang Bang"

Vem kan vilja något nu på eftermiddagen? Jag gick ner för att öppna dörren. När jag öppnar står det en sliten Isa med tårar rinnande ner för kinderna.

"Han gjorde slut med mig och jag kan inte fatta att han har känslor för..aa hon tjejen.."

"Va? Vem? Hur? Var? När?" Sa jag förvirrat och drog in Isa i en kram för att hon skulle lugna sig.

"Shawn gjorde slut med mig. Han gillar någon annan! Han berättade det när du stack!!" Isa grät verkligen tårarna bara rann.

"Jag är så ledsen för din skull!! Jag har en ide! Vi sticker på fest för att glömma det där aset" säger jag och ler och torkar bort hennes tårar.

"Okej.." Säger hon och börjar le.

Isas perspektiv

Vi hade äntligen kommit till festen och jag hade på mig en tajt svart klänning utan axelband och Anna hade en röd tajt klänning där man såg hennes kurvor.

"Vi måste hitta Mari" säger Anna och vi går till baren där hon står och fnittrar med Kian.

"Tjena turturduvor" säger jag och kollar på dem båda. Dem värkar bli generade och kollar ner i marken. Oj tänk om jag pajade deras ögonblick.

Annas perspektiv

Vad tusan tog dem vägen? Jag drack lite och sen helt plötsligt så var Isa, Mari och Kian borta. Liksom va?

"Hallå?" Herregud jag ger upp. Jag börjar gå till baren igen då någon helt plötsligt går in i mig och jag faller till marken. Jag slår i huvudet och får glasbitar från en flaska i armen och allt blir suddigt. Det sista jag hör är en upprörd kill röst. På något sätt känner jag igen den.

Shawns perspektiv

Snyggt gjort Shawn du går in i tjejen du gillar så hon faller ner till marken och skadar sig. Snyggt. Jätte snyggt. Jag bar in Anna i mitt badrum. Varför var ens hon här? Visste hon att jag bor här? Hon öppnade ögonen.

"Shawn vad gör du här?" Frågar hon förvirrat.

"Jag bor här gullet" jag ler lite försiktigt.

"Okej" säger hon och börjar fnittra.

Jag tog tag i hennes arm och la den i mitt knä och tog fram en pincett. Hennes arm var helt blodig utav alla glasbitar i armen. Jag kollade oroligt på henne. Men hon var fortfarande glad och hur lycklig som helst och märkte inte ens hennes arm. Var hon full?

"Anna är du full?" Frågade jag lungt.

"Lite" fnissade hon och log.

Aha. Alltså är hon ganska full. Men jag var endån tvungen att ta ut glasbitarna.

" detta kommer säkert göra ont, och det är första gången för mig så snälla skrik inte" sa jag allvarligt.

"Ska vi ha sex?" Frågade hon förvirrat och kollade på mig och log ett sexigt leende.
Jag blev så sjukt generad och röd i ansiktet. Hon började ta av sig sin kläning. Fan.

"Anna vi ska inte ha sex" sa jag generat.

"Aha" sa hon och fortsatte ta av sig sin klänning ända tills hon satt bara i underkläder. Och man kan väl säga att en del av mig började bli hård.

"Anna kan du sätta på dig din klänning" jag försökte att inte kolla på henne då hon faktiskt nästan satt naken.

" varför det?" Hon kollade på mig och fnittrade.

"För att annars kommer jag få stånd"

"Vad är det för fel med det?" Frågade hon oskyldigt.

" jo det är så här, när en kille gillar en tjej så brukar killen få stånd, och när killen får stånd tyder det på att han blir kåt, och blir han kåt så leder det ofta till..aa..du vet.."
Sa jag generat log och kollade ner i marken.

"Aha så du gillar mig?" Sa hon oskyldigt. Fan. Fan. Fan.... Hoppas att hon inte kommer ihåg imorgon.

"Sätt på dig klänningen bara snälla!!" Sa jag och försökte byta samtals ämne.

"Jag gillar dig iallafall"...


- Så jag hoppas du gillar detta kapitlet och att ni blir nyfikna inför nästa!! Det är jag själv iallafall ....😏😏💕💕😊😊

Kär i min bästa väns pojkvänWhere stories live. Discover now