Isas perspektiv
Jag är så jävla trött på allt och alla! Varför ska allt bara vara om vad andra tycker är bra och varför ska det alltid vara mig som allt dåligt händer?? Livet suger och det har varit så jätte länge. Jag vet att det inte är Annas fel, men, liksom, det är alltid henne alla blir kära i och sen när jag väl hittar nån så träffar han henne efter och faller pladaskt? Det är sjukt!
Jag sätter mig vid mitt skrivbord som är dekorerat i alla möjliga nyanser utav rosa och tar fram mitt anteckningsblock. Jag börjar skriva om min plan.
"Hej blocket det var länge sen jag skrev i dig, mitt liv är lika dåligt som vanligt, vilket som du säkert är vann vid. Jag har en plan.
Jag ska göra så att Anna och Shawn blir tillsammans och sedan krossa dem totalt! Dem ska allt få känna hur det känns att få sitt hjärta krossat! Tror aldrig dem har fått uppleva det.
Ses senare blocket"Jag stoppar undan blocket och gömmer det i min skrivbords låda under en massa böcker till vänster om mig. Det ska va soppas gömt så att Anna inte kan hitta det liksom.
Annas perspektiv
Shawn, Shawn, Shawn, Shawn, Shawn, Shawn Shawn, Shawn, Shawn osv........
Det är det ända som finns i mitt huvud just nu.. Hoppas att han mår bra och inser att jag inte menade att såra honom.
Knack knack
Det är nån som knackar på min dörr vilket som är ovanligt det brukar bara vara folk som springer in och skiter i om dörren är stängd eller inte. Jag öppnar dörren som leder in till mitt rum.
"Hej Anna.." Isa står utanför min dörr och kollar på mig med en ledsen min, som om hon dödat nån.
"Hej Isa....." Säger jag och försöker undvika hennes blick.
"Jag är jätte ledsen för allt! Förlåt för allt, jag vet att det inte var ditt fel, det med Shawn alltså, så jag kom för att säga att om du vill, så kan du få va tillsammans med Shawn..." Hon säger det på det där trovärdiga sättet som hon gjort och kramar om mig. Hon är så nära mig i kramen att jag känner att hennes hals sväljer på det sättet som hon bara gör när hon är ledsen...eller ljuger. Men jag är ganska säker på att det är för att hon är ledsen över allt som helst och motsvarar kramen.
"Isa du behöver inte vara ledsen, det är inte ditt fel heller, inte någons fel, det är bara sånt som händer! Känslor kan hända vem som helst. Spelar ingen roll hur olägligt det är, det händer endå." Svarar jag med händerna på hennes axlar och kollar i hennes ögon.
"Okej bra" säger isa och ler.
Isas perspektiv
Min plan fungera, det här kommer att bli plågsamt kul! Jag kramar om Anna igen och ler ondskefullt bakom hennes rygg.
Hej era tomater 🍅🍅🍅 trevligt att ses igen säg till när ni vill ha mer av det här kaoset 😌😌❤️ hade så bra älskar er och är tacksam över att ni fortfarande läser även om jag uppdaterar dåligt, det är bara då mycket som händer i mitt liv just nu. Men har ny sommarlov så klarar mig bättre nu ❤️ hej så länge med er❤️
STAI LEGGENDO
Kär i min bästa väns pojkvän
Teen FictionHan kollade ledsamt ner i marken och kollade sedan upp på mig med sorg i hans ögon. Inte ens om hon förlåter mig? Jag höll på att dö av hans klarblå ögon de var ledsamma och det var som om han stirrade in i min själ. Awww Du tror du har någon betyde...