Dördüncü Ölüm

68 8 1
                                    

Onu ilk görüşümün üstünden tam 1 ay 3 ölüm geçmişti. Artık kendimi frenleyip, onunla ilgili yanlış düşünceleri uzaklaştırabiliyordum aklımdan. Hem tanışıp arkadaş da olmuştuk belki de sadece arkadaşça şeyler ve biraz meraktı ona karşı hissettiklerim.

Böyle düşüncelerle boğuşup beden dersine dikkatimi veremediğim için karnıma yediğim topla birlikte üstümü değişmek ve revire gitmek için soyunma odasına yürümeye başladım.

Tam kapıyı açacakken duyduğum aşırı kısık inlemeler ile merakıma yenik düşüp sessizce içeri girdim.

Saklandığım yerden gördüğüm manzara ile acı çekmek ve zevk almak arasında bir yerde kalmıştım.

Harry duvara yasladığı sevgilisi olacak kızın boynunu emerken çıplak sırtındaki kasları esmer teninin şaheser gibi görünmesine sebep oluyordu. Dolgun dudakları kızın ince  boynuna saldırısını ara vermeden eşofmanlı belini daha da bastırdı kıza.

Bu görüntü vücudumun güney bölgesine kan toplanmasına sebep olurken hafif bir küfür savurdum ve orda olduğumu belli etmek için hafifçe boğazımı temizledim.

Beni fark eden ikili anında birbirinden uzaklaşırken üstümü bile değişmeden eşyalarımı alıp kalan dersleri umursamadan eve yol almaya başladım.

Sonunda eve vardığımda kendimi banyoma kilitleyip elime jiletimi aldım. Hayır günahkar düşünceler hala oradaydı.

Ağlayarak fark ettim ki asla arkadaşım olarak göremeyecektim onu, asla normal olamayacaktım.

Titreyen elimi bileğime götürdüm ve dördüncü ölümümü gerçekleştirdim. Bir yandan affedilmek için dua ediyordum çünkü başkasını öpen dudakları istemek yanlıştı.

Çünkü iyi çocuklar başkasına zevk veren bir erkeğin ağzını görüp sertleşmezdi.

Kendi cehennemimde yanıyordum.

LİTTLE DEATH   - drarry Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin