Serotonin nedir biliyor musunuz?
Halk arasında mutluluk ve aşk hormonu diye de bilinen ve çikolatada da bulunan bu hormon işte ikinci ölümümü sebebiydi.
Yine sıkıcı bir okul günü düşüncesi ile uyandığım günde bir arka sırama geçen senin kendini tanıtmanı beklemiyordum.
Sağ elini uzattın ve yemyeşil yakından zümrüt parıltıları saçan gözlerine de ulaşan bir gülümseme ile "Ben Harry Potter yeni transfer oldum" dedin. Ah sesinin kutsal olan her şeyi geride bırakacak kadar güzel olması senin isteğin değil ama benim kalp ağrımdı.
Kendimi bile şaşırtacak kadar iyi bir soğukkanlılık maskesi ile elini kavradım ve "Draco, Draco Malfoy" dedim.
Senin elini sıktığım o 5 saniye yetiştiğim değerlere lanet etmemi sağlamıştı. Sıcak ve sadece bir dokunuşta gücünü hissettiren elleri bırakmak istemiyordum. Bir dokunuşla vucudum serotonin komasına girmiş gibi hissettim ama kendimin bile o ana kadar fark etmediğim bir irade ile önüme döndüm.
Sense bu durumdan memnun değildin sanırım sesini tekrar duydum çünkü daha yeni dönmeme rağmen. "Tüm Malfoyların saçı seninki kadar çekici mi yoksa sana mı özel?" diye sorarken eminim sana cevap vermemi bekliyordun. Bense hızlanan kalbim ve terlemeye başlayan avuç içleri yüzünden sesimin çıkacağına bile emin değildim o yüzden sustum.
Ah sende soğuk biri olduğumu düşünüyorsun değil mi? Sorun değil zaten o gece ikinci kez öldüm.
Bileğime kalın bir çizgi daha çektim ve küçük ölümüm ile tanrıdan merhamet diledim. Çünkü iyi çocuklar bir erkeğin bir el sıkışması ve ufak bir lafı ile kalp krizi geçirecek gibi olmazlar.
Çünkü iyi çocuklar günah olduğunu bilmesine rağmen başka bir ten için yanmazlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİTTLE DEATH - drarry
FanfictionHer yaralanma tanrıya adak olan küçük bir ölümdür. DRARRY AU.