"İğrenç mahlukatlar, tanrının hataları" babamın sesi ile gözlerimi pride haftası görüntüleri yayan televizyondan çektim.
"Baba kimsenin aşkı bizi ilgilendirmez" ilk kez ona karşı gelmem ve özellikle böyle bir konuda karşı gelmemle şok olan babam bana baktı.
Yüzündeki ifadenin şoktan yavaşça tiksinmeye yol almasını izledim. Ani çıkışından şimdiden pişman olmuştum ama ne kadar beni sadece arkadaş olarak görse de Harry ile geçirdiğim günler bana her şeyi yapacak cesaret aşılıyordu.
"Nasıl böyle dersin böyle bir oğlum olsa ölmeyi dilerdim ya da onun ölmesini sonuçta mezarını ziyaret etmek bile bu görüntülerde onu görmekten iyidir" babamın sinirli sesi ile tekrar aklıma dolmaya başlayan düşüncelerden sıyrıldım.
Her ne kadar soğuk bir insan ve homofobik olsa da bana kıyamayan annem konuyu değiştirip Astoriayı sorması ile biraz rahatlasam da odama çıkıp kendimi banyoya kitleyene kadar kafam yerinde değil gibi hissediyordum.
Elime aldığım jiletle aklım temizlenmiş gibi hissettim.
Bakışlarım yavaştan dolmaya başlayan sol koluma gitti. Bembeyaz tenimde çok belli olan kesikler bana onu hatırlattığı için her bir çizik bu güne kadar resmedilmiş bütün tablolardan daha estetik duruyordu benim için.
Asla istediğime sahip olamayacağımın bilincinde gözümden düşen bir damla yaş ile tenime soğuk metali dayadım ve acımadan bir çizik daha attım.
Ailemin tanrının hatası olarak gördüğü insanlardan olsam da artık kendimi tutamayacağımdandı bu çizik.
Babam için iğrenç bir mahluk olsam da bu arafta kalma hissine daha fazla maruz kalırsam öleceğimdendi bu kesik.
Eğer öleceksem en azından son bir kez günah işlemek istiyordum bu yüzden önceden kurbanımı sunuyordum.
Çünkü iyi çocuklar tanrının ateşini bile göze alıp günahkar bir aşka teslim olmamalıydı.
°geliyor gelmekte olan anladınız mı gençler ehehe. Sadist mi oldum ne acısından zevk alıyorum drayin. Neyse slytherin saçlı yazarınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİTTLE DEATH - drarry
FanfictionHer yaralanma tanrıya adak olan küçük bir ölümdür. DRARRY AU.