Yedinci Ölüm

56 9 9
                                    

Hafif sarhoş bir şekilde konuşan esmer tenine alkolün verdiği kırmızılığın yayıldığı kuzgun saçlı çocuğu izledim bir süre.

Kız arkadaşından ayrıldığı için içmeye gitmek isteyen Harry'i sarhoş olursa taşıyamamam diye boş evlerimizden birine getirip burda sarhoş ol demem hem dünyanın en iyi hemde en kötü fikriydi.

İyiydi çünkü delicesine aşık olduğumu cehennemde yanacağımı bilsem de kabul ettiğim çocuğu en savunmasız halimde izleyebiliyordum.

Kötüydü çünkü cehennemde yanmayı bile uğrunda göze aldığım çocuk gözlerimin içine zümrüt rengiyle kalbimi acıtırcasına bakıp onu aldatan kızı anlatıyordu.

"Tamam senin gibi parlak beyazımsı saçlarım veya mükemmel bir porselen tenim ya da içinde kaybolunacak gri gözlerim olmayabilir ama beni aldatması da gerekmezdi anlatabiliyor muyum Dray?"

Bunu demesi ile gözlerinin güzelliğine dalmışken bile iltifatlarının farkına varıp utançtan kısık çıkan bir sesle" Yakışıklı olduğumu mu düşünüyorsun? " dedim

Yüzünde beyaz dişlerinin karamel tenini aydınlatmasına yetecek kadar büyük bir sırıtışla" Kör olmayan herkes öyle düşünür Draco ve söylemem lazım ki eğer biseksüel olsan şu an aldatılmanın acısını takmadan dudaklarına yapışırdım. "

Bunu derken dolgun ve koyu renk dudaklarını diliyle ıslatıp iyice belirgenleştiren çocuğu hipnotize olmuş gibi izledim ve kendime engel olamadan" Biseksüel olmadığımı nerden biliyorsun Harry "dedim.

Bir an büyük bir şok ifadesi belirse de sırıtışını bozmadan yüzüme doğru eğildi ve sıcacık dudakları benim soğuk dudaklarımı yakmadan hemen önce" Söz ağızdan bir kez çıkar " diye mırıldandı.

Yanıyordum.

Bu hissi tarif edebilecek tek kelime buydu. Onun yumuşak ve dolgun dudaklarının benim dudaklarım ile büyük bir ahenk içinde dans etmesi beni yakıyordu. Ölmeme gerek kalmamıştı çünkü şu an bana verdiği  his ölmeden cehenneme girmiş kadar yanmama sebep oluyordu.

İçki kokusunun bile bastıramadığı çam kokusunu içime çektim ve bu fırsatın bir daha elime geçmeyebileceğinin bilincinde ellerimi geniş omuzlarına dolayıp sağ elimle de hafifçe ensesindeki saçı çekiştirdim.

Kulağıma ilahi gibi gelen sesi ile inlediğinde pantolonumun sıkmaya başladığını fark ettim ve bende inledim.

İnlememi fırsat bilip ağzıma ittiği dili ile alkol tadını alsam da damağımı okşayan dilini emmeye başladım.

Boğuk bir inleme daha çıkardı ve sanki kendini kontrol edemiyor gibi ne zaman belime doladığını anlamadığım ellerini kalçama indirerek hafifçe sıktı.

Kendimi durduramadan hafifçe mırıldandığımda biraz daha devam edersek kendimi kontrol edemeyeceğimin bilincindeydim.

O da aynı şeyi düşünüyor olmalı dudaklarını benimkilerden ayırdı ve ufak bir gülümsemeden sonra kafasını omzuma koydu.

Kalp krizi geçiriyor gibi atan kalbim ve ciğerlerime asla yetmeyen soluk almam biraz düzene girene kadar kaç dakika kapalı televizyonun ekranından büyük bedenini omzuma yaslamış çocuğu izledim bilmiyorum.

Fakat tam biraz kendime gelip sorularımı soracağım anda fark ettiğim düzenli nefesler ve ufak mırıltılar onun sızmış olduğunu fark etmemi sağladı.

Büyük bedenini oturduğumuz koltuğa yatırıp üstünü örttükten sonra banyoya geçtim.

Kitleyip yaslandığım kapının dibine otururken de, dolaptan aldığım jileti artık çok az yer kalmış alt koluma dayarken de yüzümdeki gülümseme o büyülü anın etkisi yüzünden solmadan yerini koruyordu.

Jileti Harry'den uzakken soğumuş tenime dayadım ve acı verici bir şekilde yavaş aynı zamanda da derin kesmeye başladım.

Vermem gereken adak her zamankinden büyüktü çünkü iyi çocuklar başka erkeklerle öpüşürken inlemezdi.

Çünkü iyi çocuklar başka erkeklere aşık olup tek öpücük yüzünden sertleşmezdi.

Evet iyi değildim ve günahkardım.

Bakışlarımı koluma çevirdim ve hiç durmayacak gibi akan kanı izledim. Kesiğin acısı gittikçe artarken kan daha hızlı akıyordu. Gözlerim kararıp karanlığa teslim olmadan düşündüğüm tek şey bayılmaya değer olduğuydu.

Çünkü bu günah o kadar güzeldi ki her gün bu acıyı çekmeye değerdi.







°10. Bölüm final ve ben hala mutlu olanı mı mutsuz olanı mı kullansam bilmiyorum akdlglg. Club duele sabah yeni bölüm var kafamdaki düşünceyi değiştirip kurguyu değiştirdiğim için taslaktaki ler hariç bölümler yazıyorum o yüzden uzun sürüyor. Slytherin saçlı yazarınız

LİTTLE DEATH   - drarry Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin